Äänestin eilen Israelia kahdeksan kertaa
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt koko Euroviisuista.
Pitää itsekkin äänestää Israelia ihan vain ärsyttääkseni vasemmistolaisia retardeja. :)
N25
Kiitos, että tuet äänilläsi Ensi- ja turvakotiliittoa!
Minä äänestin Israelia 7kertaa😎
Rauha israelille, Shalom!! Israel, Jumalan silmäterä
Ja te tulette sen näkemään
Ja heitänpä toisen ennustuksen, katsotaan sitten toteutuuko. Euroviisuja ei pidetä suomessa sodan takia.
Tehkää niitä kasvimaita, ketkä pystytte.
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt koko Euroviisuista.
Pitää itsekkin äänestää Israelia ihan vain ärsyttääkseni vasemmistolaisia retardeja. :)
N25
based nuori nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idaripersu kannattaa kansanmurhaa ja hyökkäyssotaa.
Ei kannata. Siksi hän vastustaa Hamasia.
Kannattaa ja siksi kannattaa Israelia, joka nimenomaan syyllistyy sekä kansanmurhaan että hyökkäyssotaan.
Minäkin itken parrakkaiden vauvojen kohtaloa.
Minä suren niiden oikeiden vauvojen puolesta jotka kuolevat verissään ja itkien aikuisten pahuuden vuoksi. Netanjahulla on kädet täynnä verta ja paikka varattuna Helvetissä. Hamas ja Iran ovat mitä ovat mutta Bibi syntiä se ei vähennä.
Hamasin tappamia Gazan vauvoja.
Kuoleman kultti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ja siksi kannattaa Israelia, joka nimenomaan syyllistyy sekä kansanmurhaan että hyökkäyssotaan.
Minä suren niiden oikeiden vauvojen puolesta jotka kuolevat verissään ja itkien aikuisten pahuuden vuoksi. Netanjahulla on kädet täynnä verta ja paikka varattuna Helvetissä. Hamas ja Iran ovat mitä ovat mutta Bibi syntiä se ei vähennä.
Israel evakuoi. Tämän jälkeen Hamas kutsuu kaikki lapset paikalle. Ovat itse kertoneet.
Israel ampui rakennukset hajalle tietäen niissä olleen lapsia, esti ihmisiä poistumasta Gazasta ja esti avustusten saapumisen ajoissa perille.
Turha yrittää puolustaa Israelia. Sen tarkoitus oli toteuttaa palestiinalaisten tappaminen sukupuuttoon. Hamas ja Israel ovat molemmat pahan leirissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautin siitä kun vasemmisto näkee ettei ole valtaväestöä. Se on vain äänekäs vähemmistö jonka kuuluukin hävitä vaaleissa.
Miten tuo liittyy viisuihin?
Viisuissa nähdään miten moni tukee Israelia eikä vasemmiston suosikkia Hamasia.
Ei Hamas eikä Palestiina ole mukana viisuissa, idiootti.
Puhut yhdellä näistä trolleista jotka lapsellisesti uhoaa vasemmiston rakastavan terroristeja samalla kun itse kannattavat Israelia täysin tietoisina sen sotarikoksista.
Ei tuollaisilta voi odottaa mitään järkevää.
Miksei Hamas antanut suojaa siviileille satojen kilometrien pituisista tunneleista?
Koska se on terroristijärjestö.
Mutta Hamasin synnit eivät siltikään poista Israelin syntiä.
Vierailija kirjoitti:
Palestiinaan voisi pudota ydinpommi.
Mikä hävittää muutakin kuin Palestiinan. Sama kuin sytyttäisit koko talon palamaan koska siellä jossain on kärpänen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Israel evakuoi. Tämän jälkeen Hamas kutsuu kaikki lapset paikalle. Ovat itse kertoneet.
Israel ampui rakennukset hajalle tietäen niissä olleen lapsia, esti ihmisiä poistumasta Gazasta ja esti avustusten saapumisen ajoissa perille.
Turha yrittää puolustaa Israelia. Sen tarkoitus oli toteuttaa palestiinalaisten tappaminen sukupuuttoon. Hamas ja Israel ovat molemmat pahan leirissä.
Meinaatko että mitään kohdetta ei saa ampua jos sisällä on lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hamasin tappamia Gazan vauvoja.
Kuoleman kultti.
Israelin tappamia Gazan ja Iranin vauvoja. Hamas on kuoleman kultti ja samoin on Netanjahun-kasvoinen Israel. Tekopyhä roistovaltio, joka tekee kaiken saman kuin Hitler aikoinaan.
Hamas ja Israel ovat hirviöitä, jotka kiusaavat toisiaan ja siviilit saavat kärsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautin siitä kun vasemmisto näkee ettei ole valtaväestöä. Se on vain äänekäs vähemmistö jonka kuuluukin hävitä vaaleissa.
Puhut yhdellä näistä trolleista jotka lapsellisesti uhoaa vasemmiston rakastavan terroristeja samalla kun itse kannattavat Israelia täysin tietoisina sen sotarikoksista.
Miksei Hamas antanut suojaa siviileille satojen kilometrien pituisista tunneleista?
Vihervasemmisto ei ikinä suostu vastaamaan tähän koska Hamas on heidän ihailun kohde. Hamas ei kykene pahaan.
Teidän äänenne Israelille on kuin pieru Saharassa :D
En äänestänyt, mutta Israelilla on tosi hyvä kappale, tykkäsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että mitään kohdetta ei saa ampua jos sisällä on lapsia?
No totta helvetissä meinaan. Ei puhettakaan muusta. Millainen hirviö tappaa lapsia ja vielä tietoisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmiston älymystö kannustaa vauvantappajia ja ra;[kureita ja vihaa muutenkin naisia.
Samoin oikeisto. Koska Trumpin ja Netan johtamat USA ja Israel ovat ihan samaa joukkoa kuin Hamas ja Iran.
Että siinähän syyttelette. Ei ole kovin uskottavaa moittia muita jos itse antaa sokean tukensa lastentappajille.
Hamasin tavoite on hävittää jokainen juutalainen planeetalta.
Onko Israel ja Yhdysvallat ilmoittaneet poliittiseksi tavoitteekseen hävittää jokainen muslimi planeetalta?
Aion toistaa kysymyksen kun alat kiertelemään sitä.
Heh, olen pitänyt pari viikkoa palopuheita Israelin puolesta. Alkaa tuottamaan tulosta. Lisäksi siihen äänestysmäärään löytyi aukko.
Tietää Israelin voittoa
Israel voittaa pakosti. Valittu kansa sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on terroristijärjestö.
Mutta Hamasin synnit eivät siltikään poista Israelin syntiä.
Mitä Israel olisi saanut tehdä 7.10.2023 jälkeen?
Vihervasemmisto ei kykene vastaamaan tuohon, ja ovat liian pelkureita vastaamaan mitä haluavat, mikä on "Ei mitään, Hamas on oikealla asialla."
Palestiinaan voisi pudota ydinpommi.