Suomessa voi vain voida pahoin ja epäonnistua
Suomessa voi vain voida pahoin ja epäonnistua
Muutan ulkomaille!
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Joko muutit?
Heinäkuuhun mennessä, promise. Asunto vielä, muusta ei jää kiinni.
Suomessa on niin narsisteja ihmisiä. Tekevät kaasuvalotusta, sitten syy vieritetään toisen päälle. Sovintoa ei haeta vaan VASTAKKAINASETTELUA.
Tervetuloa Suomeen!
Asioissa on kaksi puolta, Jos Ap sanoo, että "minulla on tämmöisiä kokemuksia". Vastaanottaja, kenelle asiaa jälkikäteen kertoo ei ole ollut vuonna X todistamassa tilannetta niin miten tuo asia pitäisi kertoa ja jälkikäteen hoitaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan positiivinen asenne 🥰
Ja toki millaisia ihmisiä on ympärillä muovaa käsityksen siitä millaisia ne ihmiset ovat. Kylmiä kuin kalkkunat. Heistä ei positiivisuus hehku.
Tämä. Täytyy ihan varmuuden
vuoksi sanoa, että kokoleuan
proteesit just teetätin kunnallisella,
männä viikolla amputoitiin toinen
raajoista.. tukka läks, se vähäkin
harmaata. Sitten on naapuri
tyytyväinen. Karrikoituna, but
you catch my drift. 🤔 x
Vierailija kirjoitti:
Asioissa on kaksi puolta, Jos Ap sanoo, että "minulla on tämmöisiä kokemuksia". Vastaanottaja, kenelle asiaa jälkikäteen kertoo ei ole ollut vuonna X todistamassa tilannetta niin miten tuo asia pitäisi kertoa ja jälkikäteen hoitaa?
Maassa jossa PUHUTAAN, että KIUSAAMINEN ja HÄIRINTÄ on VÄÄRIN.
Siihen ei kuitenkaan KOSKAAN PUUTUTA silloin, kun PITÄISI PUUTTUA.
Ongelma tuossa onkin se, että kun sitä HÄIRINTÄÄ ja KIUSAAMISTA tehdään niin se tilanne onkin päällä
Meidän perhe voi hyvin ja ollaan kaikki onnistuttu. Viimeisimpänä onnistumisena oli tyttären ylioppilaskirjoitukset ja opiskelupaikka yliopistosta suoraan papereilla. Ne piirtää kellä on liitua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko muutit?
Heinäkuuhun mennessä, promise. Asunto vielä, muusta ei jää kiinni.
Sitten on taas tilaa hengittää eikä tarvitse kärsiä LÄHISUHDEVÄKIVALLASTA
Henkilön julkisuus ja käytös kuva voi olla erilainen, mitä henkilöst luulisi. Käytetään esimerkkinä:
https://tiituspedia.fandom.com/fi/wiki/Klonkku
Eihän sitä etukäteen uskoisi.
Vierailija kirjoitti:
Henkilön julkisuus ja käytös kuva voi olla erilainen, mitä henkilöst luulisi. Käytetään esimerkkinä:
BIG PROBLEM !
Minun veljeni on erittäin menestynyt.
Hänellä on se korkein kunniamerkki
paitsi Suomesta, vastaava
myös neljältä muulta
valtiolta. Nämä viimeisimmät
kunniameriitit vuoden 2025 kesältä.
Juhlin kaksospuoliskoani hengessä;
syvää ylpeyttä hänestä tuntien.
E
Vierailija kirjoitti:
Tästäkin yhteisöstä käytiin erään henkilön kanssa keskustelua, että eriarvoisuus rehottaa. Toisia kohdellaan asiallisesti, heitä tsempataan ulkomaille asti suhteilla. Toisten urakehitys ja kiinnostus tyrehdytään seinään.
Eräs valmistunut laitettiin paketoimaan liikkeeseen lähetyksiä. MOT.
*Kunniamerkkien
sukulinjan
VEsalta
2x kommenttia.
Hyvää alkanutta
iltapäivää.
x
Jaa, minä voin ihan hyvin ja koen onnistuneenikin elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, minä voin ihan hyvin ja koen onnistuneenikin elämässä.
Sulla on ollut sitten onnea ja/tai oikeita ihmisiä ympärillä. Ne lähisuhteessa olevat ihmiset: perhe, ystävät, kaverit, työkaverit. He joko nostaa ylös tai vetää alas.
Toksisen positiivisuuden kokoontumisajot
Vierailija kirjoitti:
Positiivisuus kadonnut sitä mukaan, kun ongelmat ja kärsimys kasautunut yhden päälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Positiivisuus kadonnut sitä mukaan, kun ongelmat ja kärsimys kasautunut yhden päälle
Ja taloudelliset huolet. Niistä(kään) kukaan ei ota mistään vastuuta, jos työpaikkailmapiiri on pskaa.
Mukavaa se tietenkin on, että ulkomaille muuttaa niin ne Suomessa koettu paska kantautuu sinne ulkomaille traumojen muodossa. Henkilö on jo valmiiksi varautunut, että "mitäs sitten seuraavaksi tapahtuu?".
Pelkkiä vastoinkäymisiä.
Kai sinä AP ymmärrät että suurin osa ihmisistä Suomessa voi hyvin ja onnistuu elämässä. Nykyään äänessä ovat vain ne huonosti voivat ja epäonnistuneet. Palstatilaa eivät saa elämässään onnistuneet ja hyvinvoivat ihmiset koska heistä kertovat jutut eivät saa klikkejä. Vain surkeus vetoaa lukijoihin ja kuuntelijoihin.
Sä kuulostat ihan samalta, kuin mun työkaveri. Tokaisi yks päivä, kun yks toinen työkaveri tuli töihin, "et miks vitussa oot noin iloinen"? Arvata saattaa, et tän töihin tulleen kaverin hyvä tuuli katosi hetkessä.