Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä logiikka on autoilijalla joka roikkuu puskurissa kilometritolkulla

Vierailija
13.05.2026 |

vaikka edessä on yhtenäinen letka?

En vaan jaksa ymmärtää. Hiillostetaan puskurissa, ohi ei kuitenkaan pääse. 

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa pysyä poissa liikenteestä jos pelottaa.

Kannattaa pysyä pois liikenteestä jollei kykene noudattamaan liikennesääntöjä.

Vierailija
42/66 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta kun kyseessä on yksittäinen edessä ajava auto, on kyseessä hiillostus ja tarkoituksena ärsyttää hitaasti ajavaa🙂

Ja sama toisinpäin. Tule persiiseen hiillostamaan, niin hidastan lisää

Tuollainen hidastaminen on vaan merkki, että edellä ajavalla meni tunteisiin. Nautin todella paljon, kun näin käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsen paljon nopeammin perille jos olen muutaman metrin edempänä. Ymmärrän kyllä nämä asiat, mulla sentään on bemari

Mulla ei ole, silti tämä on jotenkin niin kulunut juttu. Samaa kuin kouvolatukka, turkulaisvitsit jne.

Vierailija
44/66 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta kun kyseessä on yksittäinen edessä ajava auto, on kyseessä hiillostus ja tarkoituksena ärsyttää hitaasti ajavaa🙂

Ja sama toisinpäin. Tule persiiseen hiillostamaan, niin hidastan lisää

Tuollainen hidastaminen on vaan merkki, että edellä ajavalla meni tunteisiin. Nautin todella paljon, kun näin käy.

Ja sama sinne taakse. Nautinnollista seurata kuinka kauan se kestää siellä takana.

Vierailija
45/66 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta kun kyseessä on yksittäinen edessä ajava auto, on kyseessä hiillostus ja tarkoituksena ärsyttää hitaasti ajavaa🙂

Ja sama toisinpäin. Tule persiiseen hiillostamaan, niin hidastan lisää

Tuollainen hidastaminen on vaan merkki, että edellä ajavalla meni tunteisiin. Nautin todella paljon, kun näin käy.

Polkaisen jarrun pohjaan ja annan perskärpäsen kolaroida saksalaisen romunsa rusinaksi. Nautin todella paljon kun perskalikka alkaa parkumaan "hienon" autonsa tuhoa xD

Vierailija
46/66 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta kun kyseessä on yksittäinen edessä ajava auto, on kyseessä hiillostus ja tarkoituksena ärsyttää hitaasti ajavaa🙂

Ja sama toisinpäin. Tule persiiseen hiillostamaan, niin hidastan lisää

Tuollainen hidastaminen on vaan merkki, että edellä ajavalla meni tunteisiin. Nautin todella paljon, kun näin käy.

Toivottavasti saat saman nautinnon, kun painan jarrut pohjaan?

Aina on perään ajajan syy. Aina. Et vain nähnyt sitä hirveä, jonka takia painoin jarrun pohjaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/66 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsen paljon nopeammin perille jos olen muutaman metrin edempänä. Ymmärrän kyllä nämä asiat, mulla sentään on bemari

Mulla on bemari ja yllätys kun siinä ihan mun perheessä roikkuu Skoda/Rellu/Mitsu etc vaikka jonoa riittää. Ehkä se johtuu siitä että pidän turvavälin edellä ajavaan ajoneuvoon.

Vierailija
48/66 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adaptiivinen vakkari seuraa puskurissasi robotin kärsivällisyydessä 7-10 km/h yli rajoituksen. Voit yrittää spurtteja sakkorajan yläpuolelle, mutta aina se ajaa kiinni tai joudut vetämään pysyvästi yli sakkorajan.

Voit yrittää äkkijarrutustakin, mutta adaptiivinen säätö toimii viiveettä estäen peräänajon ja toimintasi jää kojelautakameraan.

Keskivertoa paremmat kuskit ja automiehet alkaa olla tuulahduksia tunkkaisesta menneisyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/66 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta kun kyseessä on yksittäinen edessä ajava auto, on kyseessä hiillostus ja tarkoituksena ärsyttää hitaasti ajavaa🙂

Ja sama toisinpäin. Tule persiiseen hiillostamaan, niin hidastan lisää

Tuollainen hidastaminen on vaan merkki, että edellä ajavalla meni tunteisiin. Nautin todella paljon, kun näin käy.

Toivottavasti saat saman nautinnon, kun painan jarrut pohjaan?

Aina on perään ajajan syy. Aina. Et vain nähnyt sitä hirveä, jonka takia painoin jarrun pohjaan. 

Ei muuten ole. Nuorempana kaveri teki näin ja sai sakot, koska pystyttiin todistamaan että jarrutus oli tehty tahallaan.

Vierailija
50/66 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta kun kyseessä on yksittäinen edessä ajava auto, on kyseessä hiillostus ja tarkoituksena ärsyttää hitaasti ajavaa🙂

Ja sama toisinpäin. Tule persiiseen hiillostamaan, niin hidastan lisää

Tuollainen hidastaminen on vaan merkki, että edellä ajavalla meni tunteisiin. Nautin todella paljon, kun näin käy.

Toivottavasti saat saman nautinnon, kun painan jarrut pohjaan?

Aina on perään ajajan syy. Aina. Et vain nähnyt sitä hirveä, jonka takia painoin jarrun pohjaan. 

Ei muuten ole. Nuorempana kaveri teki näin ja sai sakot, koska pystyttiin todistamaan että jarrutus oli tehty tahallaan.

Kaksi autoa romuttuu, koska halusit kiusata. Vaikka toinen tuomittaisiinkin sakkoihin, kysyn silti, kannattiko? 

Ymmärrän, idiootti ei osaa itsereflektointia, vaikka se tarjottimella eteen tuotaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/66 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu rekkakuski kertoi että hän vähän ropsauttaa hiekkaa säiliöstä, kyllä ne ymmärtää jättää paremman välin.

Mä olen harkinnut jonkinlaista liekinheitintä takakonttiin.

Hehän ei koskaan aja henkiläauton peräluukussa kiinni. Jarruvaloa, mutta ei näe ees sitä. Luilevat olevsnsa teiden kunkkuja

Vierailija
52/66 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se kännissä ajelu ja demarius teettää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/66 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta kun kyseessä on yksittäinen edessä ajava auto, on kyseessä hiillostus ja tarkoituksena ärsyttää hitaasti ajavaa🙂

Ja sama toisinpäin. Tule persiiseen hiillostamaan, niin hidastan lisää

Tuollainen hidastaminen on vaan merkki, että edellä ajavalla meni tunteisiin. Nautin todella paljon, kun näin käy.

Toivottavasti saat saman nautinnon, kun painan jarrut pohjaan?

Aina on perään ajajan syy. Aina. Et vain nähnyt sitä hirveä, jonka takia painoin jarrun pohjaan. 

Ei muuten ole. Nuorempana kaveri teki näin ja sai sakot, koska pystyttiin todistamaan että jarrutus oli tehty tahallaan.

Pyh, sakkoja. Ne saa mennä samaan pinoon muiden ulosoton laskujen kanssa :D

Vierailija
54/66 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukautuva vakionopeussäädin, asetan sen sallittuun nopeuteen ja kuuntelen rauhassa podcasteja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/66 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan huomannut, että taustapeili vääristää sitä välimatkaa? Eli se näyttää, että auto on lähempänä mitä se  todellisuudessa on. Itse noudatan intialaista liikennesääntöä, se mitä tapahtuu sivupeilien edessä on mun vastuulla, se mitä niiden takana on muiden hanskattava, eli keskity ihan vaan siihen oman tonttiisi, äläkä kuikuille sinne taakse mitä muut tekee, voi jäädä se oma tontti hoitamatta, kun keskittyminen on väärässä asiassa. 

Vierailija
56/66 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa pysyä poissa liikenteestä jos pelottaa.

Osittain samaa mieltä, nämä rattiraivoojat voisi jäädä vaikka kotiin. 

Vierailija
57/66 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa pysyä poissa liikenteestä jos pelottaa.

Osittain samaa mieltä, nämä rattiraivoojat voisi jäädä vaikka kotiin. 

Kirjoitatko ap tätä jo autoa ajaessa vai maltoitko oikein kotiin asti? 

Vierailija
58/66 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta kun kyseessä on yksittäinen edessä ajava auto, on kyseessä hiillostus ja tarkoituksena ärsyttää hitaasti ajavaa🙂

Mää vedän ensin hätävilkut, sitte näytän jarruvaloja ja sitte teen äkkijarrutuksen ja sen jälkeen ajan niin hitaasti ettei enää pelota ettei ko metrin päässäajava tee vahinkoa jos tulee oikee hätäjarrutustilanne. Tööttäylyt ei mua haittaa.

Vierailija
59/66 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jätät välin, joku oman elämänsä kamikaze tunkee siihen väliin, kun tajuaa ettei letkasta sittenkään mennä heittämällä ohi.

Entä sitten? Painat hiukan jarrua ja jätät turvavälin. Ei se sinun matkantekoasi hidasta.

Vierailija
60/66 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköautoilla tehdään noin. Jotenkin kai uskovat, että säästävät tekemällä noin. Joskus olen alentanut nopeutta entisestään eli tehnyt letkaan pitempää väliä, koska onhan se lysti ajaa 40 km/h vain siksi, että suurempi nopeus olisi jarrutustilanteessa minulle isompi riski kuin törmääjälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä