Lopettakaa kaikki Elisan liittymät ja palveluiden osto niiltä, nyt riitti
Käsittämätöntä mitä tässä maassa tapahtuu. MTV3 ei näy.
Kommentit (549)
katson nyt jääkiekkomatsoa elisan ilmaisesta palvelusta,maikkari haluaisi 10 euroa että voisin katsoa. kumpihan tässä ottaa vastuun?
Joissakin HD digiboxeissa on kaapeli ja antenni liittymien vaihtoehdot, tarvitsee tietysti myös jonkinlaisen antennin.
Aiheesta on näköjään tehty jo biisikin
Vaihdoin just äsken 2 liittymää elisalta dnalle: sain halvemmalla liittymät ja 279€ mokkmasterin.
Toivottavasti Mtv3 menettää mainostajia tämän takia. Ymmärrän kyllä, että vikaa on varmaankin myös Elisan päässä, mutta MTV tässä on hyötynyt siitä, että elisa jakaa alustaa ilmaiseksi. Minä ja monet muut ovat täysin syyttömiä siihen, että esim vuokranantajan puolelta talossa on käytössä Elisan kaapeli. En todellakaan aio maksaa MTV:lle tai Elisalle (tai muillekaan maksullisille tahoille) siitä, että näen tv-kanavia.
En muutenkaan ymmärrä, miksi Suomea myydään pala palalta, yhtiö yhtiöltä ulkomaille. Kohta saamme maksaa kaikesta moninkertaisesti.
Upeaa Leijonat upeaa, 3-1. Hyvin näkyy Telialla.
Suomalaiseen firmaan rahat, eli Elisalle. Lopettakaa MTV-katsomot ym. suosiolla
Meidän vuokrakämpässä DNA-kaapeli-TV mutta vaihtuu tänä vuonna jossain vaiheessa Elisalle. Itse en pahemmin katso telkkua mutta vaimo kylläkin. Ei ole ostettu maksullisia lisäkanavia.