Säälittää ihmisjoukot jotka käy Tokmannilla ja Puuilossa
köyhien weetee-basaareita, me lennetään usein stokiksen tai köpiksen luksusksuppoihin
Kommentit (18)
Itsekin teen aina keväisin mullanhakureissun Köpikseen, koska Tokmanni on niin WT ja K-Rauta on junteille. Köpiksestä löytyy ehdottomasti parhaat puutarhamullat.
Tarvitsen ulkovaloihin ajastimen. Ihan puuilosta ajattelin sen hakea. Olisi typerää matkustaa muualle sitä hakemaan.
Stokiksesta ja Köpiksestä onkin varsin helppoa hakea esim viisi säkkiä puutarhamultaa tai puisia aidantolppia.
minä haen köpiksestä pesuaineita kun muuten voin leimautua valkoiseksi roskaksi.
Ai ruuvimeisselin, tuulilasinpesuainetta ja vessapaperia haet sieltä ?
Ok
Mä ostin just puuilosta kesäksi kertakäyttöastioita. Ei maksa vaivaa lähteä kovin kauas niiden perässä.
Voisko jo keksiä uuden provon....väsyttää😴
Onkohan ap poistunut koskaan Suomen rajojen ulkopuolelle edes silloin, kun oli vielä järjissään? Nyt ei edunvalvoja päästä edes Joensuuta kauemmas.
Kävin juuri ennen töihin tuloa hakemassa eväät Pariisista. Patonkia ja etanoita.
Puuilo on kyllä paras kauppa, sieltä saa nykyään jopa olutta.
Luksussuppo taitaa painaa pyllyssä?
Status-shoppailuhan se vasta on syvältä. Tokmannista löysin erinomaiset loaferit kesäksi, maksoivat 15 euroa.
Säälittää tällaiset aivottomat aloitukset! Toisaalta tottahan se älykkyyden laskusuunta on.
Kyllä kyseiset kaupat ovat ihan sopivia ihmisille, joiden nimi on Jouko. Minä en vie myymälään sisään koiraani, jonka nimi on Jouko!
Sulla raukalla ei ole varaa käydä edes kirpparilla.
Ennen kuin minusta tuli mökin omistaja, en minäkään ymmärtänyt Tokmannin arvoa.