Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies taikka homo paljaspakarauikkareissa rannalla - onko OK?

Vierailija
13.05.2026 |

Minusta ei ole OK, on homoa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tervettä ja kunnollista

Vierailija
2/29 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks hooo ole sitten mies? olkoon ukko tai akka ehdoton ei, kuin alasti ja mautonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai taas. 

Vierailija
4/29 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen ja lasten ja mieheni kanssa tuli oltua viime kesänä paljonkin pakarat paljastavissa uikkareissa. Yhtä hyvin miehet voi niitä käyttää,

Vierailija
5/29 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen ja lasten ja mieheni kanssa tuli oltua viime kesänä paljonkin pakarat paljastavissa uikkareissa. Yhtä hyvin miehet voi niitä käyttää,

Uijuijui. Olisinpa ollut näkemässä!

T.M55

Vierailija
6/29 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä törkeät ne on sekä miehillä että naisilla, myös homoilla ja lesboilla. Mun mielestä ne pitäisi kieltää yleisillä rannoilla, ei vieraitten perseitten näkeminen mikään nautinto ole.

Vierailija
7/29 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"siistiä"  kun hinkuttaa ulostereikää

Vierailija
8/29 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä törkeät ne on sekä miehillä että naisilla, myös homoilla ja lesboilla. Mun mielestä ne pitäisi kieltää yleisillä rannoilla, ei vieraitten perseitten näkeminen mikään nautinto ole.

et ollu biologian tunneilla koulussa?

Vierailija
9/29 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uijuijui. Olisinpa ollut näkemässä!

T.M55

Millä tahansa julkisella uimarannalla, joka on vähänkin kookkaampi, on aina paljaspakarakinkkuja (hoikkia & nuoria) esittelemässä itseään.

Vierailija
10/29 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Suomessa käytännöllisesti katsoen kukaan homo tai mies ei esittele pakaroitaan rannoilla, mutta erittäin monet naiset esittelevät, voiko sanoa että nuo naiset ovat törkeitä mutta miehet eivät ole?
Mielestäni nuorilla hoikilla naisilla tanga (thong) alaosa on herkullisen näköinen ja vesi kielellä odotan että tulee uudestaan yläosaton rantapukeutuminen muotiin.

Vierailija
11/29 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpä: paljasxc trikoot kartsalla tai pakarat paljaana biitsillä  - törkeitä jos mies tekee, naisilla AIVAN eri asia.

Vierailija
12/29 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on sallia ihmisille vapaus pukeutua miten tahtovat, mutta kyllä se silti yököttää katsella ihmisten ihonsa paljastelua. Voi olla, että minulla on jokin paha ongelma? Juttelin Australiassa asuvan ystäväni kanssa, että heillä ne paljaat pakarat heiluvat kaupoissakin  lähes koko vuoden ja se yököttää siellä päin yhtä lailla.

Vierailija
13/29 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä horiset? Jäikö aamulääkkeet ottamatta?

Vierailija
14/29 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan se on sallia ihmisille vapaus pukeutua miten tahtovat, mutta kyllä se silti yököttää katsella ihmisten ihonsa paljastelua. Voi olla, että minulla on jokin paha ongelma? Juttelin Australiassa asuvan ystäväni kanssa, että heillä ne paljaat pakarat heiluvat kaupoissakin  lähes koko vuoden ja se yököttää siellä päin yhtä lailla.

Samaa olen nähnyt Mallorcalla ja Ibizalla. Lähinnä brittinaiset kävelee kaduilla pakarat paljaina, joku isosilmukkainen verkkopaituli tai läpinäkyvä saronki voi olla vähän peittämässä, mutta takaa kun katselee niiden menoa, niin näyttävät alastomilta. Ei ole yhtään kivan näköistä, eikä hygienistä, kun istuvat rantabaarien tuoleilla.

Vierailija
15/29 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi julkisesti olla per*e paljaana? Noloa.

Vierailija
16/29 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa laki kuitenkin kieltää pukeutumisen miten tahansa:

"21 Pykälä  (24.7.1998/563)  Sukupuolisiveellisyyden julkinen loukkaaminen - Joka tekee julkisesti sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan teon siten, että se aiheuttaa pahennusta, on tuomittava, jollei teosta muualla laissa säädetä rangaistusta, sukupuolisiveellisyyden julkisesta loukkaamisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi."

Tässä on paheksujalle oiva mahdollisuus laatia rikosilmoituksia ja luulen että niissä voi jopa vaatia kärsimyskorvauksia, kuten muissakin metoo rikosilmoituksissa voi vaatia.

Vierailija
17/29 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on miehen puhetta. Jotenkin säälittää kun lapsetkin jo opetetaan tähän.

Vierailija
18/29 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia ovat kaikilla. Valkoiset selluliittipakarat pahimpia.

Vierailija
19/29 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä horiset? Jäikö aamulääkkeet ottamatta?

siinähän luki mitä horisen, onko havaintokyky heikentynyt?

ja mitenhän ibumax kipeään polveen tähän liittyy? 

Vierailija
20/29 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulitko olevasi seksikäs vai miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi