Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies taikka homo paljaspakarauikkareissa rannalla - onko OK?

Vierailija
13.05.2026 |

Minusta ei ole OK, on homoa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Altistaa lapsetkin seksuaaliselle sisällölle kuin takkiaan levittelevät itsensäpaljastajat.

Vierailija
22/29 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuo muoti menee äkkiä ohi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän naisten, jotka kertomansa mukaan eivät kauheasti välitä seksistä ja lähinnä haluavat että jätetään rauhaan, pitää samalla olla seksiä tihkuvia olemukseltaan aina ja kaikkialla?

Vierailija
24/29 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille on nyt muotia olla paljaspakaraisissa bikineissä. Shortsit jää vain paapoille.

Vierailija
25/29 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellakaan ok.

Vierailija
26/29 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Borat-uikkari on ihan paras. Siinä läskiröllykkä saa mollikkaa ja mies näyttää mistä hänet on tehty (sianlihasta, läskistä ja kaljasta)

Vierailija
27/29 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä törkeät ne on sekä miehillä että naisilla, myös homoilla ja lesboilla. Mun mielestä ne pitäisi kieltää yleisillä rannoilla, ei vieraitten perseitten näkeminen mikään nautinto ole.

Kun paljastelu aiheuttaa pahennusta ihmisessä on ihmisen syytä tehdä sähköinen rikosilmoistus, siihen voi kätevästi liittää muun muassa valokuvia tai videoita, ohjeet: https://oikeusguru.fi/artikkelit/sahkoinen-rikosilmoitus

Vierailija
28/29 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heteronainen. Minusta tuo takapuolen esittely viittaa siihen, että moisen asun kantaja tahtoo itse olla ihasteltava ihana (passiivinen) objekti. Itse pidän aktiivisista "subjekteista", ts naisena tykkään katsella vain miesten paljaita yläkroppia, leveitä harteita jne. Eli vastaus on; ihan sama, miehen takapuoli ei itseäni kiihota. Ja uskon että muut rannallaolijat ottaisivat ko. asun ihan huumorina. 

Vierailija
29/29 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi-maalisuussa oli eräs heppu, priimakuntoisen näköinen,vähäeleinen, valkoinen, hyvin ruskettunut, lihaksikas, hoikka, noin 35-40v, siistit hiukset, aina yksin, Pa Tong rannnalla lähes joka päivä, aina samassa paikassa ja aina samalla aikataululla, paljaspakarauimahousuissa.

Tällä rannalla paistattelee suuri määrä upeita nuoria kinkkuja, mutta siellä myös saalistaa kiusallisen paljon homppeleita. Ranta on yleensä sen verran täynnä että ihmiset käyttävät sosiaalisesti sopivan viltinpaikan valintaan hieman aikaa. Tämä heppu sai kuitenkin olla ihan rauhassa, kukaan ei koskaan vallannut paistattelupaikkansa hepun läheisyydestä, siinä oli aina vähintään semmoiset 6 metriä vapaata hepun ympärillä joka suuntaan. Yksikään noin kymmenestä rantatrokarista ei koskaan lähestynyt heppua, mutta torkarit yrittivät sinnikkäästi myydä kaikille muille auringonpalvojille sekä toisinaan jäivät vain juttelemaan näiden kanssa. Aamulla kun ihmiset alkoivat valumaan rannalle, mutta heppu ei vielä ollut paikallaan, ihmiset selvästi välttivät hepun valtauksen aluetta.

Olen kohta 69v ja minua saalisti niin homot sekä ikänaiset ihan kiusaksi asti, mutta heppua ei koskaan kukaan, hän olisi ollut aivan varmasti homojen sekä nuorten kinkkujen kohteena ilman paljaspakarauimahousujaan. Sen verran outo tapaus oli uimarannalla tämä väärinpukeutunut mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän