Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tissivaolla saa miehiä? Jos siis on hyvät boobsit.

Vierailija
12.05.2026 |

Tulevat pörräämään kuin kärpäset kiertäen makeaa leivosta. Siitä sitten valitsemaan mieleisin.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se yksi maailman kauneimmista ja ihanimmista asioista. Onneksi vaimolla on oikein kiva sellainen. 

Vastaus on siksi koska sillä saa.

Vierailija
22/66 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa miehen, joka on tissien perään niin siitä vaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies sanoi, joka työskentelee plastiikkakirurgisella alalla: "pienitissiset blondit eivät ole hänen juttunsa".

Vierailija
24/66 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tissivako on rivo ja rumalla tavalla. Kaikki miehet ei pidä siitä.

ei sellaista heteromiestä ole, joka ei pidä ihanasta tissivaosta

En ole tuo kenelle vastaat, mutta jostain syystä melkein kaikki miehet, joihin olen elämäni aikana ollut ihastunut, ovat pariutuneet pienirintaisten, sellaisten tyylikkäällä tavalla superhoikkien/"mallityyppisten" naisten kanssa. Ei minkään nuorten mallityttöjen suinkaan, suurimmalla osalla on taitanut itse asiassa olla vähän itseään vanhempi nainen. Mutta sellainen tyylikäs ja laiha.

En ole kyllä ikinä lähestynytkään noita miehiä, mutta en usko, että suuret rinnat auttavat tuossa tapauksessa yhtään :D Minulla on kai vaan ihan väärä miestyyppi.

En tiedä kuka ihme tällaistakin alapeukuttaa, mutta minä olen siis hyvin isorintainen nainen, ja onnistun aina ihastumaan miehiin, joiden naistyyppi on minun vastakohtani.

Vastasin vain väitteeseen, ettei sellaisia heteromiehiä muka olet, joita ei tissivako kiinnostaisi. Onpas.

Vierailija
25/66 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluutio ja tuo kikka toiminut jo kivikaudella!

Vierailija
26/66 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo kenelle vastaat, mutta jostain syystä melkein kaikki miehet, joihin olen elämäni aikana ollut ihastunut, ovat pariutuneet pienirintaisten, sellaisten tyylikkäällä tavalla superhoikkien/"mallityyppisten" naisten kanssa. Ei minkään nuorten mallityttöjen suinkaan, suurimmalla osalla on taitanut itse asiassa olla vähän itseään vanhempi nainen. Mutta sellainen tyylikäs ja laiha.

En ole kyllä ikinä lähestynytkään noita miehiä, mutta en usko, että suuret rinnat auttavat tuossa tapauksessa yhtään :D Minulla on kai vaan ihan väärä miestyyppi.

En tiedä kuka ihme tällaistakin alapeukuttaa, mutta minä olen siis hyvin isorintainen nainen, ja onnistun aina ihastumaan miehiin, joiden naistyyppi on minun vastakohtani.

Vastasin vain väitteeseen, ettei sellaisia heteromiehiä muka olet, joita ei tissivako kiinnostaisi. Onpas.

Hmm, ehkä ihastut tällaisiin miehiin koska he eivät ole ilmeisesti sinun perääsi eli helppoja? 

Jos joku mies oikein pitää vartalostasi ja sinusta, niin pelästyt ja vältät tätä? 

Tissivako esille, tissit tiskiin ja iskemään niitä tissimiehiä ;)! Hiprakka päälle ja kyllä niitä miehiä tulee ja riittää. 

Tissit eivät mene koskaan muodista.

Vierailija
27/66 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Evoluutio ja tuo kikka toiminut jo kivikaudella!

Kivikaudella ei liene ollut vielä rintaliivejä ja tissivakoa sen modernissa merkityksessä. Silloin oli ehkä mammutintalja lanteilla jne? 

Mutta kai leidit silloinkin jollain keinolla ole saaneet puristettua ne yhteen, jotta omalle luolamiehelle tulee boner?

Vierailija
28/66 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vuosituhansien perimä ohjaa meitä. Naiset koristautuvat sopivan kumppanin löytämiseksi ja miehille on luotu sitä varten erilaisia houkuttimia. 

Kuten tissivako ja pyllylegginsit ;)?

No kyllähän tuo näyttää miehiä miellyttävän kun kuljetaan persehousuissa julkisilla paikoilla muna kovana. ;)

Vierailija
29/66 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, ehkä ihastut tällaisiin miehiin koska he eivät ole ilmeisesti sinun perääsi eli helppoja? 

Jos joku mies oikein pitää vartalostasi ja sinusta, niin pelästyt ja vältät tätä? 

Tissivako esille, tissit tiskiin ja iskemään niitä tissimiehiä ;)! Hiprakka päälle ja kyllä niitä miehiä tulee ja riittää. 

Tissit eivät mene koskaan muodista.

No, en ole varsinaisesti koskaan etsinyt miestä, joten en tullut tähän ketjuun valittamaan :) Ihastun yleensä etäältä, kun ihastun. Jostain syystä vain onnistun aina ihastumaan sellaisiin miehiin, joita en kiinnostaisi tippaakaan. En mitenkään tarkoituksella. Mutta ehkä sellaiset "kuiva älykkö" - tai "boheemi taiteilija" -tyyppiset miehet kiinnostuvat todennäköisemmin superhoikista mallityyppisistä naisista.

Vierailija
30/66 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vuosituhansien perimä ohjaa meitä. Naiset koristautuvat sopivan kumppanin löytämiseksi ja miehille on luotu sitä varten erilaisia houkuttimia. 

Kuten tissivako ja pyllylegginsit ;)?

No kyllähän tuo näyttää miehiä miellyttävän kun kuljetaan persehousuissa julkisilla paikoilla muna kovana. ;)

Mmh ;)

Vierailija
31/66 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma ilman tissejä olisi tylsä. Tissivako kiusoittelee ja vihjailee, mitä alla on.

Vierailija
32/66 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei tarkoita sitä että kyseiset miehet ei pitäisi tisseistä 

Vierailija
33/66 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat yksinkertaisia olentoja, tissivako ja jääkiekko saa ne suunniltaan. 

Vierailija
34/66 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä haluaisin saada sellaisia miehiä, jotka hurmaantuvat tissivaosta?

Oman kokemuksen perusteella voin kertoa, että en mistään syystä. Eivät todellakaan ole miehistä parhaita.

Minulla on ollut erittäin upea tissivako jo nuorena, joten tiedä, mistä kirjoitan.

Vierailija
35/66 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minä haluaisin saada sellaisia miehiä, jotka hurmaantuvat tissivaosta?

Oman kokemuksen perusteella voin kertoa, että en mistään syystä. Eivät todellakaan ole miehistä parhaita.

Minulla on ollut erittäin upea tissivako jo nuorena, joten tiedä, mistä kirjoitan.

Ei sun tarvitsekaan, voit piilottaa jos haluat. Mutta hyväkin mies voi syttyä tissivaosta ja syttyykin, jos hetero. 

Vierailija
36/66 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lajin jatkuvuuden takaamiseksi naisilla pitää olla takapuolta ja rasvaa, että selviytyy raskaudesta vaikka ravintoa ei aina ole tarpeeksi ja rintojen suuruus varmaan kertoo jälkeläisen selviytymismahdollisuuksista. Eli ihan sieltä alkukantasilta ajoilta jäänne.

Kumma juttu kun yhdyntäkerroista mies EI halua naisen tulevan raskaaksi noin 99,999999 prosenttisesti. Oikeasti se on vaan seksinnälkää. 

Vierailija
37/66 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei tarkoita sitä että kyseiset miehet ei pitäisi tisseistä 

No puhe taisi olla tissivaosta, eikä tisseistä ylipäätään. Ei noilla mainitsemillani naisilla mitään tissivakoa ole.

Vierailija
38/66 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on A-kupin rinnat eli oman nyrkin kokoiset rinnat ja kauniit kasvot.

Perse on muhkea ja lantio leveä.

Miehiä on ollut jonossa aina eli heitä ei näköjään haittaa pienet rinnat tai se, että tisseistäni ei saa vakoa.

Vierailija
39/66 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lajin jatkuvuuden takaamiseksi naisilla pitää olla takapuolta ja rasvaa, että selviytyy raskaudesta vaikka ravintoa ei aina ole tarpeeksi ja rintojen suuruus varmaan kertoo jälkeläisen selviytymismahdollisuuksista. Eli ihan sieltä alkukantasilta ajoilta jäänne.

Kumma juttu kun yhdyntäkerroista mies EI halua naisen tulevan raskaaksi noin 99,999999 prosenttisesti. Oikeasti se on vaan seksinnälkää. 

Pillunreikä ja roiskaus sisää.

Ämmällä ei mitää välii.

Siinä teil totuus.

Vierailija
40/66 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut huomaavinani että seksikkäimmät miehet valitsee isorintaiset naiset. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän