Toivon että foliohatut jotka naureskelee uutisoinnille hantaviruksesta
ja kommentoi sitä "feikkitaudiksi" ja "nuhaksi", saa kaikki sen ja tuntee miltu tuntuu tukehtua omiin keuhkonesteisiin. Ja todennäköisesti näin käy, koska luulevat tautia myyräkuumeeksi ja tulevat kulkemaan ilman maskia olemaan noudattamatta mitään ohjeita. Hyvä, päästään heistä.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
No mä en ainakaan naura. Tottakai vakavasti otetaan jos jollakin tauti.
No normaaliälyiset ihmiset ei näin teekkään mutta menee kyllä usko ihmiskuntaan kun lukee noita kommentteja mitä lehtien nettiuutisiin eräät sekopäät laittaa
Toivottavasti ap tukehtuu omaan oksennukseensa. Pääsisi eroon edes. yhdestä hysteerikosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No normaaliälyiset ihmiset ei näin teekkään mutta menee kyllä usko ihmiskuntaan kun lukee noita kommentteja mitä lehtien nettiuutisiin eräät sekopäät laittaa
Se on sama mistä oire tulee, tämä tai tuo, mutta otan muiden sairaudet hyvin vakavasti. Kaupoissa voi ottaa välit taas käyttöön?
Minä luulen, että hantaviruksen kanssa käy kuten koronankin: Monisairaan vanhuksen se vie tehohoitoon tai kuolemaan. Nuorille ja terveille se ei ole tavallista flunssaa kummoisempi.
Hysteerikot voivat jälleen ottaa ffp3-maskit käyttöön tai lukkiutua omaehtoiseen karanteeniin. Muistakaa suojella itseänne, älkääkö vaatiko muita suojelemaan teitä.