Siis miksi ihmeessä pyykinpesu/huuhteluaineiden pitää haista niin järkyttävän pahalta?
Siis edellisen pesijä käyttänyt tällaista. Itselläni hajuttomat pesuaineet. Silti, kun käsillä ripustin pyykkit, nyt kädet löyhää siltä edellisen pesijän aineilta! Miten se haju voi tarttua noin?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Mikä pesuaine on hajuton?
Hajusteettomissa on kauhea raaka-aineiden käry.
Pirkan hajusteeton neste on ihan jees, ei lemua millekään.
Vierailija kirjoitti:
Osta nyt vit*tu se oma kone. Tätä samaa paska-aloitusta täällä jatkuvasti. Vinku vanku kaikki haisee, maailman pitää pyöriä mun ympärillä, miksei se pyöri, yhyy yhyy, mulla on oikeus, valivalivali. Ihan oikeasti, lopettakaa tämä lumihiutaleulina.
Väy väy pikkuvauva. Kaikissa asunnoissa ei edes ole pesukoneliitäntää, eikä voi edes asentaa sellaista. Voi olla myös niin, että vaikka liitäntä löytyisi, jonkun muun pakollisen kalusteen takia se kone ei mahdu kylppäriin. Jos sinun mielestäsi aloitus on paska-aloitus, sinun kommenttisi on paskavastaus, eli et ole yhtään parempi itsekään.
Käytän hajusteettomia pesuaineita. Voisin tykätä todella miedosta tuoksusta, mutta kaikki pesuaineet haisevat tosi voimakkaalle. Asun kerrostalossa ja koko rappukäytävä haisee usein jollekin järkyttävälle Omolle.