Kivoja seksikysymyksiä, N47 vastaa
Hyvänmielen kysymyksiä, vastailen parhaani mukaan.
Kommentit (440)
Vierailija kirjoitti:
Oletko naimisissa/avoliitossa?
Naimisissa
Toimiiko sheivaaminen hyvänä esileikkinä?
Onko teillä ns. avoin suhde? Jos on, miten usein saat vierasta? Entä miehesi?
Hypoteettisesti voisitko nuolla naista/olla naisen nuoltavana?
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan valmistautumisena ja virittäytymisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyym, tuskin vastaa kysymyksiin.
Tällaiset aloitukset on niin nähty.Miksi epäilys - ihan oikeasti olen täällä. Testaa jollain oikein hyvällä kysymyksellä?
Miksi keräät runkkausmateriaalia?
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä ns. avoin suhde? Jos on, miten usein saat vierasta? Entä miehesi?
Kimppajuttuja pääsääntöisesti, muu on poikkeusta.
Vierailija kirjoitti:
Hypoteettisesti voisitko nuolla naista/olla naisen nuoltavana?
Jos nainen kävisi tosi kuumana muhun, voisin innistua, ei olisi väliä kumpi nuolisi - varmaankin molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin lähinnä niinpäin että mies ajelisi sut... Itselle miehenä toimii aika hyvin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin lähinnä niinpäin että mies ajelisi sut... Itselle miehenä toimii aika hyvin...
Juu, on sitäkin harrastettu, täytyykin ehdottaa pitkästä aikaa.
Mikä on bodycountisi eli kuinka moni onnellinen on päässyt tutustumaan herkkuusi?
Voisitko kokeilla kauko-ohjattavaa vibraa julkisella paikalla?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on bodycountisi eli kuinka moni onnellinen on päässyt tutustumaan herkkuusi?
Pitkissä suhteissa olleena "vain" hieman yli kymmenen.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko kokeilla kauko-ohjattavaa vibraa julkisella paikalla?
Miehen mieliksi, muuten en halua altistaa ulkopuolisia seksileikkien näkijöiksi (tai no ehkä vähän, mutta valitusti)
Jos oltaisiin randomisti kahdestaan jossain saunassa ja juteltaisiin siellä tovin ihan kaikesta maan ja taivaan välillä ja ollaan samalla aaltopituudella asioissa, sitten huomaat jossain vaiheessa että minulla alkaa seisomaan, ja huomaat myös että olen hieman kiihkeänä, miten toimisit sellaisessa tilanteessa?
Oletko ikinä runkannut autossa esim. pitkällä matkalla miehen ajaessa?
Vierailija kirjoitti:
Jos oltaisiin randomisti kahdestaan jossain saunassa ja juteltaisiin siellä tovin ihan kaikesta maan ja taivaan välillä ja ollaan samalla aaltopituudella asioissa, sitten huomaat jossain vaiheessa että minulla alkaa seisomaan, ja huomaat myös että olen hieman kiihkeänä, miten toimisit sellaisessa tilanteessa?
Voisi tulla tehtyä jotain spontaania tai vaikka niin, että kurottaisin ottamaan jotain ja vahingossa hipaisisin kalua samalla ja ilmeellä kertoisin, että se oli tarkoituskin. Viatonta viettelystä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ikinä runkannut autossa esim. pitkällä matkalla miehen ajaessa?
Juu ja ottanut suihinkin, nykyään haluaisin parkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi tulla tehtyä jotain spontaania tai vaikka niin, että kurottaisin ottamaan jotain ja vahingossa hipaisisin kalua samalla ja ilmeellä kertoisin, että se oli tarkoituskin. Viatonta viettelystä.
No huh huh, en kestäisi sellaista tilannetta, ottaisitko rohkeasti ohjaat käsiisi?
Oletko naimisissa/avoliitossa?