Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kivoja seksikysymyksiä, N47 vastaa

Vierailija
12.05.2026 |

Hyvänmielen kysymyksiä, vastailen parhaani mukaan. 

Kommentit (426)

Vierailija
361/426 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on miehen sopiva koko?

Vierailija
362/426 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän nolo myöntää jopa näin nimettömänä netissä, mutta olen pitänyt hyvin kookkaista kaluista. Osaan kyllä arvioida kokoja, niin noin 5 senttiä paksu ja 20 senttiä pitkä on niin ihanaa. Se täyttää niin kokonaan ja tulen helposti. Mutta myös pienemmistä olen nauttinut paljon. Eli tavallaan koolla on paljonkin väliä, muttei ole mikään kynnyskysymys. -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/426 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko harrastaa nyt videopuhelussa seksiä? Harrastamme silloin tällöin vaimon kanssa. Hän tyydyttää itsensä pupuvibraattorilla ja itse runkkaan/käytän fleshlightia.

Vierailija
364/426 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huomannut nuoren sukulaispojan tai ystäväsi pojan kuumia katseita? Jos niin miten koet ne... Itselläni oli haaveena äidin ystävät ja ym tutut naiset... 

Ukm42

Vierailija
365/426 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudutko enemmän housuihin, farkkuihin näin kesällä vai hameisiin ja mekkoihin? Kerro mielellään pukeutumistyylistäsi? Saatatko joskus pukeutua siten, että tiedät kerääväsi katseita? Saat kertoa esimerkkejäkin tällaisesta. Vaikka oonkin säärimies, niin tyyli (kokonaisuudessaan) ja olemus ja nätisti peittäminen ovat seksikkäintä.

Vierailija
366/426 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi teistä, sinä vai miehesi tekee useimmin aloitteita? Onko sulla ja miehelläsi vakiotsydeemit, miten silloin toimitte? Kerro jokin esimerkki, jolloin sä oot tehnyt aloitteen seksiin. Entä, kun sulle on tehty onnistunut aloite tilanteessa, jossa et (vielä) ollut ajatellut seksiä.

Vierailija
367/426 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatatko yhä kostua odottamattomassa tilanteessa? Jos, niin kerro tällaisesta tilanteesta. Vaikuttaako kiertosi ajankohta tähän?

Vierailija
368/426 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuttavaperheesi äiti kuolisi yhtäkkiä esim. liikenneonnettomuudessa voisitko tarjota ikäisellesi komealle leskelle sääliseksiä? 

Lohtuseksi kuulostaa paremmalta kuin sääliseksi ja voisin jos se olisi ok myös miehelleni ja kesken kanssa haluttais toisiamme. 

Jos miespuolisen ystäväsi tyttöystävä pettäisi sitä aivan törkeällä tavalla ja se olisi ihan maassa, niin voisitko antaa sille myös lohtuseksiä vakuuttaen kuinka se vielä löytää jonkun kivan tytön. Ja sitten näyttäisit mitä kaikkea kunnollinen tyttöystävä tekee.

En ihan suorilta, muttei mahdoton ajatus. Kemiat ja oma tilanne määrittäisi. 

Vierailija
369/426 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän nolo myöntää jopa näin nimettömänä netissä, mutta olen pitänyt hyvin kookkaista kaluista. Osaan kyllä arvioida kokoja, niin noin 5 senttiä paksu ja 20 senttiä pitkä on niin ihanaa. Se täyttää niin kokonaan ja tulen helposti. Mutta myös pienemmistä olen nauttinut paljon. Eli tavallaan koolla on paljonkin väliä, muttei ole mikään kynnyskysymys. -Ap

Tähän on nyt vastannut joku muu. Kyllähän iso tuntuu hyvältä, mutta on vain yksi osatekijä. 20cm on jo tosi iso, ehkä liiankin. 

N47

Vierailija
370/426 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko harrastaa nyt videopuhelussa seksiä? Harrastamme silloin tällöin vaimon kanssa. Hän tyydyttää itsensä pupuvibraattorilla ja itse runkkaan/käytän fleshlightia.

Kyllä voisin, kivalta kuulostaa teidän puhelut. 

Vierailija
371/426 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko huomannut nuoren sukulaispojan tai ystäväsi pojan kuumia katseita? Jos niin miten koet ne... Itselläni oli haaveena äidin ystävät ja ym tutut naiset... 

Ukm42

Näistä jää aina miettimään, olikohan se sitä. Mutta kyllä yksi poika ainakin katsoo, kerran otti minusta kuvan, siitä olen varma. 

Mitä kuvan kanssa teki? 

Vierailija
372/426 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukm42

Näistä jää aina miettimään, olikohan se sitä. Mutta kyllä yksi poika ainakin katsoo, kerran otti minusta kuvan, siitä olen varma. 

Mitä kuvan kanssa teki? 

Millasessa asennossa olit kuvatessa ja mitä oli päällä?

Vierailija
373/426 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeudutko enemmän housuihin, farkkuihin näin kesällä vai hameisiin ja mekkoihin? Kerro mielellään pukeutumistyylistäsi? Saatatko joskus pukeutua siten, että tiedät kerääväsi katseita? Saat kertoa esimerkkejäkin tällaisesta. Vaikka oonkin säärimies, niin tyyli (kokonaisuudessaan) ja olemus ja nätisti peittäminen ovat seksikkäintä.

Tyylini on naisellinen. Korostan hoikkaa vyötäröä, kaunis rintakehää, ranteita, nilkkoja. Pidän laskeutuvista vaatteista ja saa olla vähän väriä ja kauniita kuoseja, kuitenkin maltilla.

Isoista korviksista tykkään, minusta ne ovat seksikkäät, mutta pitää sopia asuun. 

Lempihousut ovat istuvat, kapeahkot ja mustat, sellaisten kanssa käy mikä vain yläosa. 

Maksimekot sopivat minulle, koska ylävartalo on siro ja ryhti hyvä. Säärimiehelle jää nähtäväksi vain lakatut varpaankynnet. 

Kaunis mekko, sandaalit, hiukset auki, kyllä miehet katsoo. Kun he saavat hymyn, he katsovat vielä lisää. Viime kesänä kaupassa, kun oli pukeutunut vartalonmyötäiseen mekkoon, 3 miestä pyrki jutulle - Suomessa keskellä päivää, sen oli pakko johtua mekosta. 

Vierailija
374/426 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukm42

Mitä kuvan kanssa teki? 

Millasessa asennossa olit kuvatessa ja mitä oli päällä?

Se oli "salakuva". Kävelin hänen takaansa nurkan takaa, kun hänellä oli kännykkä valmiudessa, kuin olisi ottanut selfietä. Ei ollut tarkoitus, että tajuan homman. Leikin, etten tajunnut, mutta se oli ihan selvää. Ei olla niin tuttuja, että kuvaustilannetta tulisi muuten. 

Vierailija
375/426 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaiseeko mies välit miespuolisen kaveriin jos toinen kertonut olleen seksisuhteessa toisen exän kanssa

Vierailija
376/426 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi teistä, sinä vai miehesi tekee useimmin aloitteita? Onko sulla ja miehelläsi vakiotsydeemit, miten silloin toimitte? Kerro jokin esimerkki, jolloin sä oot tehnyt aloitteen seksiin. Entä, kun sulle on tehty onnistunut aloite tilanteessa, jossa et (vielä) ollut ajatellut seksiä.

Aloitteet menee suht puoliksi, ei ole vakiokaavaa. Itse vähennän vaatteita ja menen vaikka syliin istumaan ja hieron itseäni miestä vasten ja alan hyväillä häntä. 

Onnistunut, yllättävä aloite häneltä on ollut joku pikapano, kun tulee suihkusta valmiudessa ja se on menoa. 

Teen aloitteita myös puhumalla, tiedän aiheet joista hän kiihottuu. 

Vierailija
377/426 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatatko yhä kostua odottamattomassa tilanteessa? Jos, niin kerro tällaisesta tilanteesta. Vaikuttaako kiertosi ajankohta tähän?

Kostun kyllä jos puhun miellyttävän miehen kanssa kivoja juttuja ja ilmassa on pientä flirttiä. 

Kierrolla en koe olevan merkitystä. 

Vierailija
378/426 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkaiseeko mies välit miespuolisen kaveriin jos toinen kertonut olleen seksisuhteessa toisen exän kanssa

Riippuu varmaan tilanteesta, mut exien kohdalla aina riskinä mennä tunteisiin. 

Vierailija
379/426 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tämä on aivan mahtava harrastus kun olen paljon matkoilla. Vaimo 50 v saa kovan orgasmin pupuvibralla ja kun voihkii videopuhelussa lentää aika nopeasti itseltäkin. 3 vuotta on jo tätä harrastettu.

Vierailija
380/426 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tämä on aivan mahtava harrastus kun olen paljon matkoilla. Vaimo 50 v saa kovan orgasmin pupuvibralla ja kun voihkii videopuhelussa lentää aika nopeasti itseltäkin. 3 vuotta on jo tätä harrastettu.

Ollaan tehty tavallisena puheluna tota kyllä, ehkä seuraavaksi videon aika.