Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa ei pysty puhumaan mistään

Vierailija
12.05.2026 |

Huoh. Olen ihan loppu. Mies on komea, mukava, hoitaa työnsä, maksaa oman osansa laskuista, tekee kotitöitä. Hänen kanssaan kaikki on näennäisen hyvin. Mutta anna olla, kun tulisi jokin oikea asia, joka pitäisi selvittää. Huolia, suruja, murheita, stressiä, haasteita. Mies joko vetäytyy monen päivän mykkäkouluun tai huutaa, (siis oikeasti suuttuu ja huutaa), että "antaa olla!!" "ei sitten tehdä mitään!!" "ole sinäkin hiljaa!!"

Hän ei kestä minkäänlaista palautetta, eikä aio ilmeisesti muuttaa käytöstään. Juu, olen uskonut tähän nyt pari vuotta. Ärsyttää, kun meillä olisi muuten asiat ihan ok, mutta kaikki aito henkinen yhteys puuttuu. Tuntuu, että minulle ei riitä vain se, että hoidamme yhdessä kotia ja sitten pitäisi harrastaa vielä seksiäkin joka toinen ilta. Ei minua kiinnosta, kun tuntuu, että en saa tuolta mieheltä mitään.

Oletteko te eronneet vastaavista syistä? Tuntuu vaikealta lähteä, mutta jos jään, niin pelkään, että muutun samanlaiseksi äksyilijäksi kuin mies

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska jankkaaja se vaan jatkaa

Vierailija
82/83 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin komea joten siinähän se tuli. et saa komeuden mukana sivistyneesti puhuvaa miestä vaan komeat miehet on usein henkisesti väkivaltaisia kumppaniaan kohtaan. Mutta sinulla on komea mies, mitä muuta muka naiset haluaa. Tuollaisia suhteita naisilla on paljon koska nainen näkee vain miehen ulkonäön ja uskoo että se on sitten hyvä kumppani mutta näet etti ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kysymys mutta miksi nainen aina odottaa vuosia että mies jättäisi.  Jos mies on väkivaltainen niin ei tarvita lupaa erota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän