Mies hyppäsi suoraan uima-altaaseen
Ei käynyt suihkussa! Tästä on uutinen Hesarissa. Miehen nimi ja valokuva on selvillä. Miehelle on myös soitetttu.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti🤮
Silakat antoivat palaa. Onneksi on silakat.
Voidaan myös olettaa ettei pessyt hampaitaan. Onko tästä tietoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti🤮
Silakat antoivat palaa. Onneksi on silakat.
En ymmärrä. Silakka on kala. Miten se tähän liittyy?
Jessus, ihmiset on hirveitä ilonpilaajia. Taitaa melkoisen kertaluonteinen tapahtuma olla tämä, olisitte antaneet miehen pitää riemunsa.
Pesemättömien vehkeiden allas. Sinne vaan nauttimaan pimpsa&pippeli lima keitoksesta. En ymmärrä uimahalleissa kävijöitä,hyi stna!
Juntit ei peseydy! Kerran näin videon jossa eräs amerikkalainen nainen ajoi säärikarvojaan altaan reunalla ja huljuutti ne kaikki altaaseen. Yäk!
Hesarin vastuullista journalismia. Ei ollut klikkiotsikko. Mies sai ansionsa mukaan, vai mitä Hesarin toimitus?
Ei kuulemma haittaa, kun vain hän loikkaa sinne paskoineen. Minäminäminä kun minulle tämä on niin tärkeä traditio. Vuoden tampiopalkinnon voittaja.
Seiska ei tekisi tällaista juttua.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulemma haittaa, kun vain hän loikkaa sinne paskoineen. Minäminäminä kun minulle tämä on niin tärkeä traditio. Vuoden tampiopalkinnon voittaja.
Hesarissa oli ensin juttu tuosta. Sitten juttu, kun silakat oli maalittaneet miehen.
Vierailija kirjoitti:
Juntit ei peseydy! Kerran näin videon jossa eräs amerikkalainen nainen ajoi säärikarvojaan altaan reunalla ja huljuutti ne kaikki altaaseen. Yäk!
Minä taas näin kun burkha mimmi päästi "pilssi"veret lastenaltaaseen ja taisi sieltä tulla helmojen alta tulla ruskeampaain....
Terveiset vääräuskoisille
Ekan kerran, kun näin sen pätkän ajattelin, et jäi suihku välistä. Ton takia ei oikeen noi uimiset nykyään innosta.
Vierailija kirjoitti:
Jessus, ihmiset on hirveitä ilonpilaajia. Taitaa melkoisen kertaluonteinen tapahtuma olla tämä, olisitte antaneet miehen pitää riemunsa.
Saa kyllä pitää riemunsa mutta pitikö tästä tehdä uutinen?
Hyi helvetti🤮