Jethro Rosted haukkui Esko Eerikäisen ulkonäköä.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3b587445-79a1-4a70-a0e6-1aa239…
Onhan tuo esko aika vanha ja puliukon näköinen jo.
Kommentit (47)
– Oli eltaantunut kaveri, Rostedt sanoi ja kutsui Eerikäistä vielä ”loppuun hakatuksi nyrkkeilysäkiksi”.
Vierailija kirjoitti:
– Oli eltaantunut kaveri, Rostedt sanoi ja kutsui Eerikäistä vielä ”loppuun hakatuksi nyrkkeilysäkiksi”.
Eiköhän tuo ole vain se Martina-efekti, mitä se muidu tekee muille ihmisille.
Latinomiehet rupsahtaa varhain. Outo juttu, kun taas latinonaiset on upeita vanhoinakin. Jennifer Lopez, Salma Hayak, Sofia Vergera, Shakira...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset saa ihmiset kukoistamaan rinnallaan, nostavat ylös. Martina painaa muut pohjaan, talloo.
Onko Jetillä varaa sanoa mitään? Mutta oikeassahan hän oli. Jätti vielä kiltisti mainitsematta hiussiirrot, kynsilakat ja Martin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa jeti itse näyttää ihan syöttöporsaalta.
Jeti on 190cm alfa ja miljonääri
Ihan sama, silti on vastenmielinen persoona.
Vin sinun mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut tajuta katsovansa peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Onko Jetillä varaa sanoa mitään? Mutta oikeassahan hän oli. Jätti vielä kiltisti mainitsematta hiussiirrot, kynsilakat ja Martin.
Entä sitten??? Miten näistä kukaan vaikuttaa sinun elämään kun minun ei mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli miljonääri
Sillähän on verovelkaa ja velkaa muutenkin vaikka minne.
Onhan tuo Esko ihan naurettava ja sekaisin. Mustat kynsilakat kynsissä ja meikit naamassa suoltaa askaa radiossa ja olevinaan fiksukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset saa ihmiset kukoistamaan rinnallaan, nostavat ylös. Martina painaa muut pohjaan, talloo.
Mitä moukka päliset paskoja läävästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo Esko ihan naurettava ja sekaisin. Mustat kynsilakat kynsissä ja meikit naamassa suoltaa askaa radiossa ja olevinaan fiksukin.
Oletkos sinä olevinaan FIKSU kun tämmöstä viitsit kirjoitella???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli miljonääri
Sillähän on verovelkaa ja velkaa muutenkin vaikka minne.
Mitenkä vaikuttaa sun elämään? Entä sitten 😝😝😝😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rostedtin kannattaisi vakavasti harkita alkoholista luopumista. Nolostuttavia tekoja ja puheita tulee ajan mittaan lisää, ellei havahdu tilanteeseensa. Myös terveysongelmat uhkaavat.
Mikä mätyskä sinä olet määrittelemään tuntemattomia ihmisiä.? Hänen terveys ei kuulu sulle milliäkään ei mulle.
Juurihan nuo kuului kun törkeästi haukkui toista ihmistä!
Nyt on kuulemma jo anteeksi pyydetty ja annettu. Voimme poistua, ei enää mitään nähtävää.
Ei Jethronkaan ulkonäössä ole kehumista, joten ei kannattaisi muita haukkua. Esko vaikuttaa ihan mukavalta persoonalta ja kaikkihan me ikäännytään, ei siltä välty Jethro tai kukaan muukaan.
Kyllähän vaan E. Eerikäinen on kuin riihen seinästä reväisty.
Eskolla on karseen näköisiä tatuointeja. Rumia. Tatuoitu iho näyttää ihan aina likaiselle.
Ei se puhtaaksi tule, vaikka kuinka jynssätään. Miksi pitää pilata iho.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on laihtunut. Siisti käytöksinen mies kuitenkin. Jethro ei ole ryysyranta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, silti on vastenmielinen persoona.
Rostedt on osannut ainakin asiansa hoitaa.
Jätin oikeusprosessi jatkuu. Ehdollinen vankeus voi muuttua vielä ehdottomaksikin. Rahoja on toki onnistuneesti koijannut Suomesta ulos veroparatiiseihin.