Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen lähettelee omia tissi-kuviaan miehelleen?

Kommentit (209)

Vierailija
181/209 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä lähettelen t*ssi ja alusasukuvia miehellni aina silloin tällöin. Piristän hänen työpäiviään ja kotiin tullessaan onkin sitten odotettavissa, vaikka mitä kivaa (:

 

Töihin? Toivottavasti miehelläsi ei ole mikään tärkeä työ, jos voi työpäivän aikana katsella tissikuvia.

Kahvi/ruokatauolla vaikka jopa tehdastyöläinen voi katsella tissikuvia jos haluaa.

Vierailija
182/209 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajan ammatissa pitäisi olla järkevä ja sellainen johon voi oppilas luottaa. Joillekin opettaja on tärkeä aikuisuuden malli. Joillain ei ole niin hyvää perhettä. Opettajan ei tietenkään tarvi olla ensisijainen kasvattaja mutta voisi tuossa ammatissa miettiä hieman tekemisiään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/209 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä lähettelen t*ssi ja alusasukuvia miehellni aina silloin tällöin. Piristän hänen työpäiviään ja kotiin tullessaan onkin sitten odotettavissa, vaikka mitä kivaa (:

 

Töihin? Toivottavasti miehelläsi ei ole mikään tärkeä työ, jos voi työpäivän aikana katsella tissikuvia.

Kahvi/ruokatauolla vaikka jopa tehdastyöläinen voi katsella tissikuvia jos haluaa.

Samalla niitä voi siis näytellä muille työkavereille?

Vierailija
184/209 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin pitkässä, vakituisessa parisuhteessa naisen kanssa joka ajatteli tämän kaltaisesta asiasta kuten moni tähänkin ketjuun kommentoinut: ajatus siitä että esim kiusottelevien kuvien tai viestien lähettäminen olisi jotenkin eroottisen latauksen ylläpitoa oli aivan vieras hänelle. Kuten täälläkin on mainittu oli hänkin sitä mieltä että sellainen on turhaa, ja tunnelmaa kyllä ylläpidetään "muilla keinoin".

No joskus sitten keskustellessa yritin tiedustella häneltä että mitkä tällaiset keinot hänellä on omasta mielestään käytössä, koska minä en oikein kokenut että mitään sellaista olisi. Tunnelma siinä oli ehkä hieman kireä, eikä hän oikein muuta osannut sanoa kuin että istutaan telkkaria katsellessa vierekkäin ja kainalossa. Jouduin toteamaan että vaikka se sinänsä mukavaa onkin, ei se oikein minulle rakenna mitään eroottista värinää sinänsä. Kun sen lisäksi ei ole oikein mitään: ei viestittelyä, ei kiusottelua, ei alusvaatteita, ei laittautumista, ei yllätyksiä kotona.. vaan ainoastaan kerran, pari kuukaudessa viikonloppuaamuisin voinut vierekkäin makaaminen johtaa sitten siihen että jotain enempää voisi tapahtua.

Hänelle oli ilmeisesti yllätys se, että minä koin jääväni jostain paitsi, että enempi kiusottelu olisi minulle mieleen, ja että minun on vaikea syttyä pelkästään siitä että 28 päivää kuukaudessa eletään kuin kämppikset, ja sitten pitäisi hiljaisuudessa yhtäkkiä jostain pussailusta ja halailusta syttyä niin että tekisi ihan seksiä mieli. Keskustelu oli selvästi hänelle epämieluisa, eikä se sujunut kovin hyvässä hengessä, vaikkei nyt riitaa sinänsä tullut. Mutta jollain tapaa hän loukkaantui kyllä. Ei kuitenkaan nähnyt mitään syytä muuttaa mitään, koska kaikki ne asiat joita minä koin tarpeellisena, oli hänen mielestään "aivan turhia".

Siinä sitten kävi ajan kanssa niin, että minä rupesin säännöstelemään niitä arjen romantiikan sanoja ja tekoja. En minä halua olla ainoa joka yrittää puhaltaa jotain elämää suhteeseen. Ei se sitten oikein kantanut enää, vaikka yritin sanoa että täytyyhän minullakin olla tasapuolisuuden nimissä oikeus määrittää mikä minusta on turhaa. Ilmeisesti niin tasapuolista suhdetta exäni ei kuitenkaan ollut etsimässä...

Parisuhteen alkuun kuuluu aktiivisempi seksuaalisuus ja on ihan normaalia, että meininki tasoittuu ja jopa hiipuu kokonaan PITKÄN parisuhteen kuluessa. Kuinka vanha olet? On turha olettaa, että esim. 40-50 -vuotiasta kiinnostelisi enää kekkaloida pitsialusvaatteissa ja lähetellä tissikuvia ja seksuaalissävytteisiä viestejä vain miehen mieliksi. Etsi itsellesi parikymppinen sugarbabe, jos rahavarat sallivat. 

Rahavarat kyllä sallii oman naisen hemmottelun harvinaisen laaja-alaisesti, mutta en minä mitään parikymppisiä halua, vaan oman ikäisen, n 45-v aikuisen naisen. On kuitenkin hieman surullista jos lähtökohta sellaisella on että "ei enää kiinnosta" viritellä mitään eroottista latausta välillemme. Kyllä siinä sitten jotain jää suhteesta puuttumaan. Tai sitten vaan todetaan että ollaan vaan kämppiksiä, ja voidaan tottakai nauttia yhdessä vaikkapa matkustelusta tai ravintolaillallisista, mutta ei pidä olettaa että välillämme olisi mitään sen enempää. Ja hieman vaikea perustella miksi pitäisi panostaa kymmeniä tuhansia euroja esim kivoihin matkoihin pelkkään kämppikseen. Tuntuisi jotenkin reilummalta että tämä maksaa itse omat kustannuksensa. 

Kyllä minulle ainakin nämä asiat kulkevat jossain määrin käsi kädessä: parisuhteeseen kuuluu seksuaalisuus, ja molempien pitää ottaa vastuuta sen vaalimisesta. Asenne jossa "ei minua enää kiinnosta" johtaa kyllä helposti siihen ettei minuakaan enää kiinnosta moni asia joka toiselle olisi ehkä tärkeä.

No sinua kiinnostaa pelkkä raha, se tuli kommentistasi selville. 

Tyypillinen nelikymppinen mies. 🙄🙄 Rahaa, isoa kasaa rahaa te arvostatte, ei mitään muuta. Se on teille se tärkein juttu, ei kukaan ihminen. Nainen kelpaa vain silloin, kun se tekee orjamaisesti kaiken mitä loordi vain keksii komentaa. Joojoo, teidät on kyllä jo niin nähty. 🙄

Sitä samaa rahaahan te naisetkin arvostatte, se vain pitää jonkun muun ensin ansaita ja sitten teihin laittaa. Että turhaa itket kun saat mitä tilaat :)

Vierailija
185/209 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän opettajan miettiä onko hän oikealla alalla vai olisiko joki muu ala houkuttelevampi? Ei antanut haastattelua lehtiin.

Vierailija
186/209 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä opettajat tahraa tämän ammattikunnan mainetta. Varsinkin se miesopettaja joka kai itse ymmärsi erota virastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
187/209 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana, ajatteleva, leikkisä, urautumaton, itsevarma, rakastettava...nainen joka tuntee.

Kaikki miehet eivät osaa rakastaa,  eivät saa povikuvaa armaaltaan. 

Kuinka voimaannuttavaa. Ja hän on esimerkki meille muille naisille. Naisia esineellistetään nyt enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekevät naiset ihan itse ja samaan aikaan huudetaan miten nänni on neutraali ja naisillakin on lupa kulkea tissit paljaana. Tämä kertoo naisille tyypillisestä tavasta pitää näitä kahta agendaa yllä. Yrittäkää nyt jumalauta päättää, että kumpi teille on olennaista.

Ja keiden tulisi olla esimerkkinä meidän lapsille ja nuorille? 

Miksi laitat kaikki naiset samaa kasaan? Yleensä vain heikon itsetunnon omaavat voimaantuvat kuvista.

Huomaatteko? Nyt jopa naista kielletään sanomasta mielipidettä naisista...

Vierailija
188/209 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kiihottuu omista tisseistään ja muustakin jopa enemmän kuin sen puoliso. Nainen on erityisen kiihottunut esim.raskaana ollessaan. Siinä ei miestäkään tarvi kun nainen tekee kaikenlaista kivaa. Tämä ei liity tähän opettaja juttuun. Kunhan totesin faktat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
189/209 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit muuten käyttäytyvät järkevämmin kuin aikuiset.Esim.abortteja tehdään hyvin vähän teineille. Asia ei liity tähän mutta halusin puolustaa nuoria.

Vierailija
190/209 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo aika typerää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
191/209 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lähettänyt miehelleni, joka tykkäsi niin paljon ettei meinannut saada töitä tehtyä.  En nyt kenellekkään muulle lähettäisi. Huh, olisi aika iso moka. 

Kuva voi olla jo netissä pyörimässä. Itse en edes ottaisi tuollaista kuvaa koskaan.

Vierailija
192/209 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin pitkässä, vakituisessa parisuhteessa naisen kanssa joka ajatteli tämän kaltaisesta asiasta kuten moni tähänkin ketjuun kommentoinut: ajatus siitä että esim kiusottelevien kuvien tai viestien lähettäminen olisi jotenkin eroottisen latauksen ylläpitoa oli aivan vieras hänelle. Kuten täälläkin on mainittu oli hänkin sitä mieltä että sellainen on turhaa, ja tunnelmaa kyllä ylläpidetään "muilla keinoin".

No joskus sitten keskustellessa yritin tiedustella häneltä että mitkä tällaiset keinot hänellä on omasta mielestään käytössä, koska minä en oikein kokenut että mitään sellaista olisi. Tunnelma siinä oli ehkä hieman kireä, eikä hän oikein muuta osannut sanoa kuin että istutaan telkkaria katsellessa vierekkäin ja kainalossa. Jouduin toteamaan että vaikka se sinänsä mukavaa onkin, ei se oikein minulle rakenna mitään eroottista värinää sinänsä. Kun sen lisäksi ei ole oikein mitään: ei viestittelyä, ei kiusottelua, ei alusvaatteita, ei laittautumista, ei yllätyksiä kotona.. vaan ainoastaan kerran, pari kuukaudessa viikonloppuaamuisin voinut vierekkäin makaaminen johtaa sitten siihen että jotain enempää voisi tapahtua.

Hänelle oli ilmeisesti yllätys se, että minä koin jääväni jostain paitsi, että enempi kiusottelu olisi minulle mieleen, ja että minun on vaikea syttyä pelkästään siitä että 28 päivää kuukaudessa eletään kuin kämppikset, ja sitten pitäisi hiljaisuudessa yhtäkkiä jostain pussailusta ja halailusta syttyä niin että tekisi ihan seksiä mieli. Keskustelu oli selvästi hänelle epämieluisa, eikä se sujunut kovin hyvässä hengessä, vaikkei nyt riitaa sinänsä tullut. Mutta jollain tapaa hän loukkaantui kyllä. Ei kuitenkaan nähnyt mitään syytä muuttaa mitään, koska kaikki ne asiat joita minä koin tarpeellisena, oli hänen mielestään "aivan turhia".

Siinä sitten kävi ajan kanssa niin, että minä rupesin säännöstelemään niitä arjen romantiikan sanoja ja tekoja. En minä halua olla ainoa joka yrittää puhaltaa jotain elämää suhteeseen. Ei se sitten oikein kantanut enää, vaikka yritin sanoa että täytyyhän minullakin olla tasapuolisuuden nimissä oikeus määrittää mikä minusta on turhaa. Ilmeisesti niin tasapuolista suhdetta exäni ei kuitenkaan ollut etsimässä...

Haetko jotain empatia- tai säälipisteitä vuodatuksellasi? Ei ropise. Jos haluat ylieroottisesti latautuneen naisystävän, niin etsi sitten sellainen. Me kaikki naiset emme ole sellaisia, valitettavasti.

Onko vaihtoehdot ali tai yli? Eikö semmoista normaalia saa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
193/209 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen aikuinen ihminen käyttää ylipäätään snäppiä vielä? Teinien sovelluksessa ja ilmeisesti opettaja ihminen kyseessä. Noloa. Onhan niitä ho.roja joilta tulee tissikuvia ja alastonkuvia pyytämättä. Muka päivän piristeeksi, (aika harvat tissit kauheasti piristää päivää) M41

Vierailija
194/209 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ainakin mielelläni lähettelen miehelleni toisinaan tissikuvia, hän rakastaa niitä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
195/209 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisiköhän opettajan miettiä onko hän oikealla alalla vai olisiko joki muu ala houkuttelevampi? Ei antanut haastattelua lehtiin.

Eihän tuo millään tavalla koulutukseen ja alaan liity, eiköhän se ole aivan sama onko siivooja, kätilö vai opettaja tai vaikka kansanedustaja niin samalla tavalla noloa jossain teinien sovelluksessa lähetellä tuollaisia kuvia 

Vierailija
196/209 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apinan touhua lähetellä yhtään kenellekään mitään ulokekuvia.

Happamia sanoi pihlajanmarjoista...

Jep. Ne piirtää, keillä on liitua.

Vierailija
197/209 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin pitkässä, vakituisessa parisuhteessa naisen kanssa joka ajatteli tämän kaltaisesta asiasta kuten moni tähänkin ketjuun kommentoinut: ajatus siitä että esim kiusottelevien kuvien tai viestien lähettäminen olisi jotenkin eroottisen latauksen ylläpitoa oli aivan vieras hänelle. Kuten täälläkin on mainittu oli hänkin sitä mieltä että sellainen on turhaa, ja tunnelmaa kyllä ylläpidetään "muilla keinoin".

No joskus sitten keskustellessa yritin tiedustella häneltä että mitkä tällaiset keinot hänellä on omasta mielestään käytössä, koska minä en oikein kokenut että mitään sellaista olisi. Tunnelma siinä oli ehkä hieman kireä, eikä hän oikein muuta osannut sanoa kuin että istutaan telkkaria katsellessa vierekkäin ja kainalossa. Jouduin toteamaan että vaikka se sinänsä mukavaa onkin, ei se oikein minulle rakenna mitään eroottista värinää sinänsä. Kun sen lisäksi ei ole oikein mitään: ei viestittelyä, ei kiusottelua, ei alusvaatteita, ei laittautumista, ei yllätyksiä kotona.. vaan ainoastaan kerran, pari kuukaudessa viikonloppuaamuisin voinut vierekkäin makaaminen johtaa sitten siihen että jotain enempää voisi tapahtua.

Hänelle oli ilmeisesti yllätys se, että minä koin jääväni jostain paitsi, että enempi kiusottelu olisi minulle mieleen, ja että minun on vaikea syttyä pelkästään siitä että 28 päivää kuukaudessa eletään kuin kämppikset, ja sitten pitäisi hiljaisuudessa yhtäkkiä jostain pussailusta ja halailusta syttyä niin että tekisi ihan seksiä mieli. Keskustelu oli selvästi hänelle epämieluisa, eikä se sujunut kovin hyvässä hengessä, vaikkei nyt riitaa sinänsä tullut. Mutta jollain tapaa hän loukkaantui kyllä. Ei kuitenkaan nähnyt mitään syytä muuttaa mitään, koska kaikki ne asiat joita minä koin tarpeellisena, oli hänen mielestään "aivan turhia".

Siinä sitten kävi ajan kanssa niin, että minä rupesin säännöstelemään niitä arjen romantiikan sanoja ja tekoja. En minä halua olla ainoa joka yrittää puhaltaa jotain elämää suhteeseen. Ei se sitten oikein kantanut enää, vaikka yritin sanoa että täytyyhän minullakin olla tasapuolisuuden nimissä oikeus määrittää mikä minusta on turhaa. Ilmeisesti niin tasapuolista suhdetta exäni ei kuitenkaan ollut etsimässä...

Parisuhteen alkuun kuuluu aktiivisempi seksuaalisuus ja on ihan normaalia, että meininki tasoittuu ja jopa hiipuu kokonaan PITKÄN parisuhteen kuluessa. Kuinka vanha olet? On turha olettaa, että esim. 40-50 -vuotiasta kiinnostelisi enää kekkaloida pitsialusvaatteissa ja lähetellä tissikuvia ja seksuaalissävytteisiä viestejä vain miehen mieliksi. Etsi itsellesi parikymppinen sugarbabe, jos rahavarat sallivat. 

Rahavarat kyllä sallii oman naisen hemmottelun harvinaisen laaja-alaisesti, mutta en minä mitään parikymppisiä halua, vaan oman ikäisen, n 45-v aikuisen naisen. On kuitenkin hieman surullista jos lähtökohta sellaisella on että "ei enää kiinnosta" viritellä mitään eroottista latausta välillemme. Kyllä siinä sitten jotain jää suhteesta puuttumaan. Tai sitten vaan todetaan että ollaan vaan kämppiksiä, ja voidaan tottakai nauttia yhdessä vaikkapa matkustelusta tai ravintolaillallisista, mutta ei pidä olettaa että välillämme olisi mitään sen enempää. Ja hieman vaikea perustella miksi pitäisi panostaa kymmeniä tuhansia euroja esim kivoihin matkoihin pelkkään kämppikseen. Tuntuisi jotenkin reilummalta että tämä maksaa itse omat kustannuksensa. 

Kyllä minulle ainakin nämä asiat kulkevat jossain määrin käsi kädessä: parisuhteeseen kuuluu seksuaalisuus, ja molempien pitää ottaa vastuuta sen vaalimisesta. Asenne jossa "ei minua enää kiinnosta" johtaa kyllä helposti siihen ettei minuakaan enää kiinnosta moni asia joka toiselle olisi ehkä tärkeä.

No sinua kiinnostaa pelkkä raha, se tuli kommentistasi selville. 

Tyypillinen nelikymppinen mies. 🙄🙄 Rahaa, isoa kasaa rahaa te arvostatte, ei mitään muuta. Se on teille se tärkein juttu, ei kukaan ihminen. Nainen kelpaa vain silloin, kun se tekee orjamaisesti kaiken mitä loordi vain keksii komentaa. Joojoo, teidät on kyllä jo niin nähty. 🙄

Sitä samaa rahaahan te naisetkin arvostatte, se vain pitää jonkun muun ensin ansaita ja sitten teihin laittaa. Että turhaa itket kun saat mitä tilaat :)

No minä olen kuudenkymmenen ja minulla on hyvä avioliitto ollut 34 vuotta, johon mies ei ole tarvinnut tissikuvia. Myös raha-asiat meillä ovat aina olleet yhteisiä, koska yhdessä elämää olemme eläneet. Välillä toinen on maksanut enemmän, kun on enemmän ollut käytettävissä, välillä toinen. Ehkä 60-luvulla syntyneet miehet ovatkin vielä miehiä teihin räkänokkiin verrattuna? Emme arvota toisiamme rahakasoina vaan puolisoina, niin terveydessä kuin sairaudessa. Kiskoisiko sinun vaimosi sinulle aamulla alushousut jalkaan, kun jalkasi on kipsissä eikä taivu mihinkään? Minä tein sen monta viikkoa 14 vuotta sitten, kun miehelläni oli kokojalan kipsi yli kaksi kuukautta. Se on kuule sitä avioelämää, johon lupaudutaan vihkikaavassa. Ei itsekkäisiin himojuttuihin, joita pidetään pelkkinä monetaarisina tradeoffeina. Sellaisiin ei avioliittoa tarvita, ei vaimoa eikä aviomiestä. Ne voi hoitaa koko elämän läpi ilman sitoutumista keneenkään. Avioliitto kahden ihmisen välillä on jotain ihan muuta. 

Vierailija
198/209 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lähettänyt miehelleni, joka tykkäsi niin paljon ettei meinannut saada töitä tehtyä.  En nyt kenellekkään muulle lähettäisi. Huh, olisi aika iso moka. 

Kuva voi olla jo netissä pyörimässä. Itse en edes ottaisi tuollaista kuvaa koskaan.

On jo kerrottu, että netissä se pyörii. Ja sinne - tai tänne - jää. 

Vierailija
199/209 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali nainen.  Terv. Rehtorin vaimo

Vierailija
200/209 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajat nyt ovat ihan oma lukunsa. Heistä harva on ihan täysillä valoilla liikenteessä.