Millainen nainen lähettelee omia tissi-kuviaan miehelleen?
Kommentit (209)
Minä ja puolisoni lähettelemme toisillemme nakukuvia. Välillä videopuheluna rnkkailemme yhdessä toisen ollessa työreissulla. Olemme 50+ ikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Normaali nainen. Terv. Rehtorin vaimo
Eräs rehtori lähettelee minulle alastonkuviaan. Se on molemmista mukavaa. Eli ainakin kolme opettajiston edustajaa pitää keskenään kivaa kuvilla.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän pienet eroottiset teot kuulu jokaiseen terveeseen parisuhteeseeen.
Itsellä näissä kuvissa menee raja kuitenkin juuri sen takia, ettet nykyisenä digiaikana ikinä tiedä, minne kuvat lopulta päätyy. Joko oman virheen seurauksena, kuvien vastaantottajan virheen seurauksena tai jonkun tahallisen kiusanteon seurauksena.
Kuitenkin tämä case on saanut nyt ihan kohtuuttomat mittasuhteet. Pari lukiolaista näki tissit - hui kauheaa.
Jos se kuva on otettu kännykkäkameralla niin se on lähtenyt jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväuskoinen. Tissit, tussu ja naama on eron jälkeen pokerevittelysivuilla jaossa aivan 100 varmasti. Bonuksena saattaa tulla rahankiristystä ja muuta jännitystä elämään.
Meillä joillakin on ihan luotettava rakastava puoliso. Olisi kamala elää sun elämää, jossa jokainen on potentiaalinen huijari.
Eron jälkeen siitä kiltistä, luotettavasta ja rakastavasta puolisosta voi tulla katkera ja väkivaltainen hullu, joka tekee kaikkensa pilatakseen toisen elämän. Ei pidä olla sinisilmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
booooring, eikö naisella ole yhtään mielikuvitusta?
Noh, kerropas meille että mitä hänen olisi pitäny sen sijaan lähetellä jos pelkät tissikuvat ovat tylsiä?
Ei mitään. Suhde on aloitettu väärän ihmisen kanssa jos tunteita joutuu ylläpitämään ulkoisin keinoin.
Meinaatko siis että minä olen suhteessa väärän miehen kanssa jos omasta halustani lähetän hänelle hieman tuhmia kuvia? Ja joista hän pitää suunnattoman paljon vieläpä.
Miksei? Näiden tyyppien mielestä sinun mielipiteesi asiasta on merkityksetön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kumppani lähettää kivoja tissikuvia.
Ei lähetä. Hyvä kumppani on dialogissa pään sisäisein kumppaninsa kanssa ja osaa flirttailla tämän kanssa sanoin. Tissikuvissa, dick pic, yms kuvissa ei ole mitään vihjailevaa esileikkkiä, eikä eroottista.
Ovatko nuo jotenkin toisensa poissulkevia?
On. Tissikuvat ovat lapsellisia ja mielikuvitukseton.
Oot vaan kade, kun et saa sellaisia.
Oliko ihan lettu levällään?