Millainen nainen lähettelee omia tissi-kuviaan miehelleen?
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Olin pitkässä, vakituisessa parisuhteessa naisen kanssa joka ajatteli tämän kaltaisesta asiasta kuten moni tähänkin ketjuun kommentoinut: ajatus siitä että esim kiusottelevien kuvien tai viestien lähettäminen olisi jotenkin eroottisen latauksen ylläpitoa oli aivan vieras hänelle. Kuten täälläkin on mainittu oli hänkin sitä mieltä että sellainen on turhaa, ja tunnelmaa kyllä ylläpidetään "muilla keinoin".
No joskus sitten keskustellessa yritin tiedustella häneltä että mitkä tällaiset keinot hänellä on omasta mielestään käytössä, koska minä en oikein kokenut että mitään sellaista olisi. Tunnelma siinä oli ehkä hieman kireä, eikä hän oikein muuta osannut sanoa kuin että istutaan telkkaria katsellessa vierekkäin ja kainalossa. Jouduin toteamaan että vaikka se sinänsä mukavaa onkin, ei se oikein minulle rakenna mitään eroottista värinää sinänsä. Kun sen lisäksi ei ole oikein mitään: ei viestittelyä, ei kiusottelua, ei alusvaatteita, ei laittautumista, ei yllätyksiä kotona.. vaan ainoastaan kerran, pari kuukaudessa viikonloppuaamuisin voinut vierekkäin makaaminen johtaa sitten siihen että jotain enempää voisi tapahtua.
Hänelle oli ilmeisesti yllätys se, että minä koin jääväni jostain paitsi, että enempi kiusottelu olisi minulle mieleen, ja että minun on vaikea syttyä pelkästään siitä että 28 päivää kuukaudessa eletään kuin kämppikset, ja sitten pitäisi hiljaisuudessa yhtäkkiä jostain pussailusta ja halailusta syttyä niin että tekisi ihan seksiä mieli. Keskustelu oli selvästi hänelle epämieluisa, eikä se sujunut kovin hyvässä hengessä, vaikkei nyt riitaa sinänsä tullut. Mutta jollain tapaa hän loukkaantui kyllä. Ei kuitenkaan nähnyt mitään syytä muuttaa mitään, koska kaikki ne asiat joita minä koin tarpeellisena, oli hänen mielestään "aivan turhia".
Siinä sitten kävi ajan kanssa niin, että minä rupesin säännöstelemään niitä arjen romantiikan sanoja ja tekoja. En minä halua olla ainoa joka yrittää puhaltaa jotain elämää suhteeseen. Ei se sitten oikein kantanut enää, vaikka yritin sanoa että täytyyhän minullakin olla tasapuolisuuden nimissä oikeus määrittää mikä minusta on turhaa. Ilmeisesti niin tasapuolista suhdetta exäni ei kuitenkaan ollut etsimässä...
Haetko jotain empatia- tai säälipisteitä vuodatuksellasi? Ei ropise. Jos haluat ylieroottisesti latautuneen naisystävän, niin etsi sitten sellainen. Me kaikki naiset emme ole sellaisia, valitettavasti.
Nainen joka haluaa ilhduttaa miestään. Minä olen lähettänyt pimpan kuvan miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Olin pitkässä, vakituisessa parisuhteessa naisen kanssa joka ajatteli tämän kaltaisesta asiasta kuten moni tähänkin ketjuun kommentoinut: ajatus siitä että esim kiusottelevien kuvien tai viestien lähettäminen olisi jotenkin eroottisen latauksen ylläpitoa oli aivan vieras hänelle. Kuten täälläkin on mainittu oli hänkin sitä mieltä että sellainen on turhaa, ja tunnelmaa kyllä ylläpidetään "muilla keinoin".
No joskus sitten keskustellessa yritin tiedustella häneltä että mitkä tällaiset keinot hänellä on omasta mielestään käytössä, koska minä en oikein kokenut että mitään sellaista olisi. Tunnelma siinä oli ehkä hieman kireä, eikä hän oikein muuta osannut sanoa kuin että istutaan telkkaria katsellessa vierekkäin ja kainalossa. Jouduin toteamaan että vaikka se sinänsä mukavaa onkin, ei se oikein minulle rakenna mitään eroottista värinää sinänsä. Kun sen lisäksi ei ole oikein mitään: ei viestittelyä, ei kiusottelua, ei alusvaatteita, ei laittautumista, ei yllätyksiä kotona.. vaan ainoastaan kerran, pari kuukaudessa viikonloppuaamuisin voinut vierekkäin makaaminen johtaa sitten siihen että jotain enempää voisi tapahtua.
Hänelle oli ilmeisesti yllätys se, että minä koin jääväni jostain paitsi, että enempi kiusottelu olisi minulle mieleen, ja että minun on vaikea syttyä pelkästään siitä että 28 päivää kuukaudessa eletään kuin kämppikset, ja sitten pitäisi hiljaisuudessa yhtäkkiä jostain pussailusta ja halailusta syttyä niin että tekisi ihan seksiä mieli. Keskustelu oli selvästi hänelle epämieluisa, eikä se sujunut kovin hyvässä hengessä, vaikkei nyt riitaa sinänsä tullut. Mutta jollain tapaa hän loukkaantui kyllä. Ei kuitenkaan nähnyt mitään syytä muuttaa mitään, koska kaikki ne asiat joita minä koin tarpeellisena, oli hänen mielestään "aivan turhia".
Siinä sitten kävi ajan kanssa niin, että minä rupesin säännöstelemään niitä arjen romantiikan sanoja ja tekoja. En minä halua olla ainoa joka yrittää puhaltaa jotain elämää suhteeseen. Ei se sitten oikein kantanut enää, vaikka yritin sanoa että täytyyhän minullakin olla tasapuolisuuden nimissä oikeus määrittää mikä minusta on turhaa. Ilmeisesti niin tasapuolista suhdetta exäni ei kuitenkaan ollut etsimässä...
Parisuhteen alkuun kuuluu aktiivisempi seksuaalisuus ja on ihan normaalia, että meininki tasoittuu ja jopa hiipuu kokonaan PITKÄN parisuhteen kuluessa. Kuinka vanha olet? On turha olettaa, että esim. 40-50 -vuotiasta kiinnostelisi enää kekkaloida pitsialusvaatteissa ja lähetellä tissikuvia ja seksuaalissävytteisiä viestejä vain miehen mieliksi. Etsi itsellesi parikymppinen sugarbabe, jos rahavarat sallivat.
Oliko silikonit, se tässä on olennaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä lähettelen t*ssi ja alusasukuvia miehellni aina silloin tällöin. Piristän hänen työpäiviään ja kotiin tullessaan onkin sitten odotettavissa, vaikka mitä kivaa (:
Töihin? Toivottavasti miehelläsi ei ole mikään tärkeä työ, jos voi työpäivän aikana katsella tissikuvia.
Olen samaa mieltä. Jos tekee sellaista työtä, joka vaatii keskittymistä, niin seksuaalinen värinä ei kuulu siihen.
Vierailija kirjoitti:
Koululaisille on luvattu tämän takia terapiaa ja mahdollisuuksia jutella asiasta.
Ovat nuo koululaiset vätyksiä, jos tästä ahdistuvat ja traumatisoituvat.
Ai että jos itse olisin nähnyt yläasteikäisenä poikana valokuvan hemaisevasta yläasteen naisopesta tissit paljaana! Tai törmännyt kuvaan vaikka Jallun sivuilla. Siitä olisi seurannut massiivinen erektio ja mielihyvä, ei traumaterapia tai kyyneleet ryhmässä.
Tuskin pelkistä vieraan naisen maitorauhasista 15vee tytötkään loppuiäksi traumatisoituvat, mikäli ovat ikinä käyneet esim. naisten saunassa uimahallissa.
Joku täällä vertasi asiaa miesopen kulllinkuvaan, mutta se on eri asia, ei tämäkään nainen alapäästään kuvia lähettänyt.
Näkee ne siellä uimahallissa vieraita pillujakin (ja pojat kulleja) joten mitäs sillä nyt sitten väliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin pitkässä, vakituisessa parisuhteessa naisen kanssa joka ajatteli tämän kaltaisesta asiasta kuten moni tähänkin ketjuun kommentoinut: ajatus siitä että esim kiusottelevien kuvien tai viestien lähettäminen olisi jotenkin eroottisen latauksen ylläpitoa oli aivan vieras hänelle. Kuten täälläkin on mainittu oli hänkin sitä mieltä että sellainen on turhaa, ja tunnelmaa kyllä ylläpidetään "muilla keinoin".
No joskus sitten keskustellessa yritin tiedustella häneltä että mitkä tällaiset keinot hänellä on omasta mielestään käytössä, koska minä en oikein kokenut että mitään sellaista olisi. Tunnelma siinä oli ehkä hieman kireä, eikä hän oikein muuta osannut sanoa kuin että istutaan telkkaria katsellessa vierekkäin ja kainalossa. Jouduin toteamaan että vaikka se sinänsä mukavaa onkin, ei se oikein minulle rakenna mitään eroottista värinää sinänsä. Kun sen lisäksi ei ole oikein mitään: ei viestittelyä, ei kiusottelua, ei alusvaatteita, ei laittautumista, ei yllätyksiä kotona.. vaan ainoastaan kerran, pari kuukaudessa viikonloppuaamuisin voinut vierekkäin makaaminen johtaa sitten siihen että jotain enempää voisi tapahtua.
Hänelle oli ilmeisesti yllätys se, että minä koin jääväni jostain paitsi, että enempi kiusottelu olisi minulle mieleen, ja että minun on vaikea syttyä pelkästään siitä että 28 päivää kuukaudessa eletään kuin kämppikset, ja sitten pitäisi hiljaisuudessa yhtäkkiä jostain pussailusta ja halailusta syttyä niin että tekisi ihan seksiä mieli. Keskustelu oli selvästi hänelle epämieluisa, eikä se sujunut kovin hyvässä hengessä, vaikkei nyt riitaa sinänsä tullut. Mutta jollain tapaa hän loukkaantui kyllä. Ei kuitenkaan nähnyt mitään syytä muuttaa mitään, koska kaikki ne asiat joita minä koin tarpeellisena, oli hänen mielestään "aivan turhia".
Siinä sitten kävi ajan kanssa niin, että minä rupesin säännöstelemään niitä arjen romantiikan sanoja ja tekoja. En minä halua olla ainoa joka yrittää puhaltaa jotain elämää suhteeseen. Ei se sitten oikein kantanut enää, vaikka yritin sanoa että täytyyhän minullakin olla tasapuolisuuden nimissä oikeus määrittää mikä minusta on turhaa. Ilmeisesti niin tasapuolista suhdetta exäni ei kuitenkaan ollut etsimässä...
Parisuhteen alkuun kuuluu aktiivisempi seksuaalisuus ja on ihan normaalia, että meininki tasoittuu ja jopa hiipuu kokonaan PITKÄN parisuhteen kuluessa. Kuinka vanha olet? On turha olettaa, että esim. 40-50 -vuotiasta kiinnostelisi enää kekkaloida pitsialusvaatteissa ja lähetellä tissikuvia ja seksuaalissävytteisiä viestejä vain miehen mieliksi. Etsi itsellesi parikymppinen sugarbabe, jos rahavarat sallivat.
Rahavarat kyllä sallii oman naisen hemmottelun harvinaisen laaja-alaisesti, mutta en minä mitään parikymppisiä halua, vaan oman ikäisen, n 45-v aikuisen naisen. On kuitenkin hieman surullista jos lähtökohta sellaisella on että "ei enää kiinnosta" viritellä mitään eroottista latausta välillemme. Kyllä siinä sitten jotain jää suhteesta puuttumaan. Tai sitten vaan todetaan että ollaan vaan kämppiksiä, ja voidaan tottakai nauttia yhdessä vaikkapa matkustelusta tai ravintolaillallisista, mutta ei pidä olettaa että välillämme olisi mitään sen enempää. Ja hieman vaikea perustella miksi pitäisi panostaa kymmeniä tuhansia euroja esim kivoihin matkoihin pelkkään kämppikseen. Tuntuisi jotenkin reilummalta että tämä maksaa itse omat kustannuksensa.
Kyllä minulle ainakin nämä asiat kulkevat jossain määrin käsi kädessä: parisuhteeseen kuuluu seksuaalisuus, ja molempien pitää ottaa vastuuta sen vaalimisesta. Asenne jossa "ei minua enää kiinnosta" johtaa kyllä helposti siihen ettei minuakaan enää kiinnosta moni asia joka toiselle olisi ehkä tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hänen hämmennystä. En itse odottanut eri laskuja synnytysosastolta ja lasten teho-osasolta. Ne kuitenkin toimi melkein yhdessä.
Käsittämätön kommentti. Miten liittyy asiaan? Ihmiset on kyllä syvällä omissa päissään!
Aina jos lähettää alastonkuvansa esim. työkaverille, joka ei siitä ilahdukaan, kannattaa sanoa, että se meni vahingossa väärään osoitteeseen, piti lähettää omalle puolisolle.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka haluaa ylläpitää pientä eroottista kipinää avioliitossaan.
Tämä on mielenkiintoinen asia. Sanotaan että mies on usein liian nopea ja ohittaa lämmittelyt liian pikaisesti, että nainen tarvitsee enemmän kiusottelua ja halailua ja pussailua. Se on varmasti totta, mutta mies taas tarvitsee enemmän eroottisen latauksen ylläpitoa. Tuollaista opettajan kaltaista toimintaa. Vaikea se on syttyä käytännössä ilman lämmitystä itsekään, koska ei se halailu ja pussailu, vaikka kivaa onkin, ole samanlaista lämmittelyä miehelle kuin se on naiselle. Lopputuloksena sitten on että sinun odotetaan olevan valmis heti kun naisesikin on, ilman käytännön lämmittelyä.
Tämä opettaja on tajunnut miten miestä lämmitetään.
No ei menny miehelle. 😆😂🤣
Lämmitti teinipoikia ja viittä muuta, mitäs mies siitä tykkää?
Tämä nainen haluaa kilpailla miehensä katselemien pornomallien kanssa, siksi kuva! Kotona ei saa samaa efektiä pelkällä paljaalla pinnalla. Kun laittaa kuvan, mies voi kuvitella vaimonsa pornotähdeksi jota katsoo puhelimesta. Niitähän miehet kuitenkin eniten himoaa.
Vierailija kirjoitti:
Aina jos lähettää alastonkuvansa esim. työkaverille, joka ei siitä ilahdukaan, kannattaa sanoa, että se meni vahingossa väärään osoitteeseen, piti lähettää omalle puolisolle.
Haha, joo. 😆😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hänen hämmennystä. En itse odottanut eri laskuja synnytysosastolta ja lasten teho-osasolta. Ne kuitenkin toimi melkein yhdessä.
Käsittämätön kommentti. Miten liittyy asiaan? Ihmiset on kyllä syvällä omissa päissään!
Sille vaan tuli tisseistä mieleen vauvat, jotka oikeesti tarttee tissiä. Teinipojat ja sitä vanhemmat miehet ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin pitkässä, vakituisessa parisuhteessa naisen kanssa joka ajatteli tämän kaltaisesta asiasta kuten moni tähänkin ketjuun kommentoinut: ajatus siitä että esim kiusottelevien kuvien tai viestien lähettäminen olisi jotenkin eroottisen latauksen ylläpitoa oli aivan vieras hänelle. Kuten täälläkin on mainittu oli hänkin sitä mieltä että sellainen on turhaa, ja tunnelmaa kyllä ylläpidetään "muilla keinoin".
No joskus sitten keskustellessa yritin tiedustella häneltä että mitkä tällaiset keinot hänellä on omasta mielestään käytössä, koska minä en oikein kokenut että mitään sellaista olisi. Tunnelma siinä oli ehkä hieman kireä, eikä hän oikein muuta osannut sanoa kuin että istutaan telkkaria katsellessa vierekkäin ja kainalossa. Jouduin toteamaan että vaikka se sinänsä mukavaa onkin, ei se oikein minulle rakenna mitään eroottista värinää sinänsä. Kun sen lisäksi ei ole oikein mitään: ei viestittelyä, ei kiusottelua, ei alusvaatteita, ei laittautumista, ei yllätyksiä kotona.. vaan ainoastaan kerran, pari kuukaudessa viikonloppuaamuisin voinut vierekkäin makaaminen johtaa sitten siihen että jotain enempää voisi tapahtua.
Hänelle oli ilmeisesti yllätys se, että minä koin jääväni jostain paitsi, että enempi kiusottelu olisi minulle mieleen, ja että minun on vaikea syttyä pelkästään siitä että 28 päivää kuukaudessa eletään kuin kämppikset, ja sitten pitäisi hiljaisuudessa yhtäkkiä jostain pussailusta ja halailusta syttyä niin että tekisi ihan seksiä mieli. Keskustelu oli selvästi hänelle epämieluisa, eikä se sujunut kovin hyvässä hengessä, vaikkei nyt riitaa sinänsä tullut. Mutta jollain tapaa hän loukkaantui kyllä. Ei kuitenkaan nähnyt mitään syytä muuttaa mitään, koska kaikki ne asiat joita minä koin tarpeellisena, oli hänen mielestään "aivan turhia".
Siinä sitten kävi ajan kanssa niin, että minä rupesin säännöstelemään niitä arjen romantiikan sanoja ja tekoja. En minä halua olla ainoa joka yrittää puhaltaa jotain elämää suhteeseen. Ei se sitten oikein kantanut enää, vaikka yritin sanoa että täytyyhän minullakin olla tasapuolisuuden nimissä oikeus määrittää mikä minusta on turhaa. Ilmeisesti niin tasapuolista suhdetta exäni ei kuitenkaan ollut etsimässä...
Parisuhteen alkuun kuuluu aktiivisempi seksuaalisuus ja on ihan normaalia, että meininki tasoittuu ja jopa hiipuu kokonaan PITKÄN parisuhteen kuluessa. Kuinka vanha olet? On turha olettaa, että esim. 40-50 -vuotiasta kiinnostelisi enää kekkaloida pitsialusvaatteissa ja lähetellä tissikuvia ja seksuaalissävytteisiä viestejä vain miehen mieliksi. Etsi itsellesi parikymppinen sugarbabe, jos rahavarat sallivat.
Rahavarat kyllä sallii oman naisen hemmottelun harvinaisen laaja-alaisesti, mutta en minä mitään parikymppisiä halua, vaan oman ikäisen, n 45-v aikuisen naisen. On kuitenkin hieman surullista jos lähtökohta sellaisella on että "ei enää kiinnosta" viritellä mitään eroottista latausta välillemme. Kyllä siinä sitten jotain jää suhteesta puuttumaan. Tai sitten vaan todetaan että ollaan vaan kämppiksiä, ja voidaan tottakai nauttia yhdessä vaikkapa matkustelusta tai ravintolaillallisista, mutta ei pidä olettaa että välillämme olisi mitään sen enempää. Ja hieman vaikea perustella miksi pitäisi panostaa kymmeniä tuhansia euroja esim kivoihin matkoihin pelkkään kämppikseen. Tuntuisi jotenkin reilummalta että tämä maksaa itse omat kustannuksensa.
Kyllä minulle ainakin nämä asiat kulkevat jossain määrin käsi kädessä: parisuhteeseen kuuluu seksuaalisuus, ja molempien pitää ottaa vastuuta sen vaalimisesta. Asenne jossa "ei minua enää kiinnosta" johtaa kyllä helposti siihen ettei minuakaan enää kiinnosta moni asia joka toiselle olisi ehkä tärkeä.
No sinua kiinnostaa pelkkä raha, se tuli kommentistasi selville.
Tyypillinen nelikymppinen mies. 🙄🙄 Rahaa, isoa kasaa rahaa te arvostatte, ei mitään muuta. Se on teille se tärkein juttu, ei kukaan ihminen. Nainen kelpaa vain silloin, kun se tekee orjamaisesti kaiken mitä loordi vain keksii komentaa. Joojoo, teidät on kyllä jo niin nähty. 🙄
Minä olen lähettänyt miehelleni, sellaista pientä kivaa. Muiden ei tartte tykätäkään, eikä asia edes kuulu muille
Kypsymätön tai hyvin nuori tai tyhmä.
Naiset, sellaisia ne opettajat ja varsinkin naiset ovat.
Sarasvuo oli oikeassa kuten professorikin myönsi siis ihmiset ovat tyhmentyneet. Aikuiset ihmiset käyttäytyvät kuin teinit.
Joillakin on sellainen ammatti että todennäköisesti pääsi Iltasanomiin uutiseksi jos naamallisia alastonkuvia joku levittelisi. Esimerkiksi itseltäni voisi lähteä työ.