Kuka runkkuäijä tonne altaaseen oikein juoksi peseytymättä?
Kommentit (22)
Vittumikä äijä. Kehtaakin olla omalla nimellään ja kuvallaan mukana tuossa jutussa.
Ihanat palli- ja pershiet mahdollisilla rekkamiehen pastilleilla.
"60-vuotias espoolainen Eklund ei ymmärrä arvostelua ja pitää tempausta harmittomana perinteenä."
Yleensä sanotaan, että vika on mätämuna mutta tässä tapauksessa taisi olla eka.
Vierailija kirjoitti:
"60-vuotias espoolainen Eklund ei ymmärrä arvostelua ja pitää tempausta harmittomana perinteenä."
Voiko muutkin tehdä eka uinnillaan sen perinteen että paskasena altaaseen vai mikä erikoistapaus tämä kuvittelee perinteineen olevan?
Markku on äijä! Uinnin päätteeksi vääntää vielä ripulit altaaseen.
Markkua ei säännöt koske. Peseytymättä ja juosten altaaseen, koska HÄN haluaa.
Hanki Make on uimala
Hyi ssaaaa...syy miksi en käy missään uimahalleissa tai maauimaloissa. Ihmiset on niin ällöttäviä.
Uimahalleissa edes kymmenesosa somaliapinoista ei käy suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Uimahalleissa edes kymmenesosa somaliapinoista ei käy suihkussa.
Kyllä ne käy. Shortsit jalkaa pukkarissa ja sitten vaan sekunniksi suihkun alle, että tukka vähän kastuu ja siitä sitten vaan altaaseen. Ihan rikasta kulttuuria! Aaah!
Siellä altaassa on sellaiset myrkyt että sinne katoaa muutamat kiveshiet kohinaan.
Löytyy vanan päästä. Sellainen seksietana.
Kuuntelin juuri haastattelua psykopaateista, tämä tapaus oli selkeästi sellainen, esim. säännöt koskevat muita eivät minua jne.
Vierailija kirjoitti:
Samaa tekee maahan muuttajat ihan joka päivä
Ilmankos piti tehdä juttu valkoisesta. Kävikö ne seuraavat suihkussa kun niillä oli kilpailu ekasijasta. Malliuhriksi joutui.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin juuri haastattelua psykopaateista, tämä tapaus oli selkeästi sellainen, esim. säännöt koskevat muita eivät minua jne.
Löysää vähän sitä nutturaa. Kyseessä on perinne ja huumoritempaus. Ei mikään toistuva sääntöjen noudattamatta jättäminen.
No pikku tunnustus: olen uinut menkkojen aikana..
Samaa tekee maahan muuttajat ihan joka päivä