Uskaltaako ählämsähläm nimiseltä vuokrata asuntoa ulkomailta?
Uskaltaako ählämsähläm nimiseltä vuokrata asuntoa ulkomailta?
Kommentit (12)
Kyllä uskaltaa.
Mutta uskaltaako Sepolta, 72v vuokrata kesämökkiä. Ei uskalla.
Vierailija kirjoitti:
Miten uskallat noin ennakkoluuloisena lähteä ulkomaille?
Ps. Arvaa oletko sinä ulkomaalaisena epäluulon kohteena itse siellä ulkomailla...?
Noin 3 vuotta asunut ulkomaille....
Niin, se ennakkoluuloisuus menee molempiin suuntiin, kun ei tunne ihmistä ja toisen maan kulttuureja. Lähden innoissani pois Suomesta. Kunhan asunto löytyy, ei ole helppo tehtävä
Vierailija kirjoitti:
Ps. Arvaa oletko sinä ulkomaalaisena epäluulon kohteena itse siellä ulkomailla...?
Tarkennetaan vielä, että jos muuttaa paikkaan X. Sanotaan vaikka Ruotsiin. Siellä asuu jo paljon ma muja ja tekee erialan työtehtäviä. Tekeekö se ruotsalaisella kulttuurilla sitä työtä vai oman maan alkuperänsä.
Tästä on nyt tässä kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkennetaan vielä, että jos muuttaa paikkaan X. Sanotaan vaikka Ruotsiin. Siellä asuu jo paljon ma muja ja tekee erialan työtehtäviä. Tekeekö se ruotsalaisella kulttuurilla sitä työtä vai oman maan alkuperänsä.
Tästä on nyt tässä kyse.
Ma mu muuttaa ulkomailla ja hoitaa asioitaan paikallisen ma mun kanssa. Mikä on tietämyksen taso?
Toki uskaltaa. Uskalsihan Pipilän Juhiskin antaa talonsa hiekkaihmisten käyttöön.
Ei siellä ole muuta kuin savimaja ..... en uskaltaisi
No ehkä sinun ei kannata vuokrata niin sillä asia on ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
No ehkä sinun ei kannata vuokrata niin sillä asia on ratkaistu.
Suomeen ei enää näiden kokemusten takia voi jäädä. Liikaa negativista paskaa.
Ei kai se nimi mitään kerro. Minä olen vuokrannut, eikä siinä ollut mitään erityistä. Hieno ja hyvä asunto, vuokranantajasta ei kuulunut mitään. Hänen edustajanaan ja yhteyshenkilönään toimi joku maanmies, koska hän itse asui ihan muualla, toisessa maassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se nimi mitään kerro. Minä olen vuokrannut, eikä siinä ollut mitään erityistä. Hieno ja hyvä asunto, vuokranantajasta ei kuulunut mitään. Hänen edustajanaan ja yhteyshenkilönään toimi joku maanmies, koska hän itse asui ihan muualla, toisessa maassa.
Mahdollista. Hyviä ja huonoja kokemuksia mahtuu joukkoon. Katotaan, miten asia etenee.