Noin 130 000 pitkäaikaistyötöntä suomessa
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
MENKÄÄ TÖIHIN!!!
OTA LÄÄKKEET!
Vierailija kirjoitti:
Tukia pitäisi leikata vielä lisää kun vassarinpaskoissa vielä henki pihisee.
Miks sun pitää sun traumoja käsitellä täällä. Eiköhän ammattilainen olisi se seuraava askel.
Olen yo + kaksi korkeakoulututkintoa. Hyvät todistukset kouluista sekä työpaikoista. Olen kohta pitkäaikaistyötön. Mutta tiedän itse mikä olen; älykäs, ahkera ja fiksu ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus kävi värväämässä Vietnamista reippaita nuoriamiehiä töihin. PersuPoijjaat saavat jatkaa uuninpankolla hautaan saakka.
Sinä vassupoika voit jankuttaa hautaa saakka .
Kylläpä PikkuPersua sitten itkettääkin.
Suomineidon viimeiset korinat syvällä suossa kun hallitus kusi kaiken
Vierailija kirjoitti:
Olen yo + kaksi korkeakoulututkintoa. Hyvät todistukset kouluista sekä työpaikoista. Olen kohta pitkäaikaistyötön. Mutta tiedän itse mikä olen; älykäs, ahkera ja fiksu ihminen.
Mikä estää työllistymästä alallesi vaikka yrittämällä vai odotatko että kotoa tullaan hakemaan töihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää työllistymästä alallesi vaikka yrittämällä vai odotatko että kotoa tullaan hakemaan töihin?
Ei kaikilla aloilla voi toimia yrittäjänä. Kaikki eivät voi alkaa yrittäjiksi.
Lomarahaa?
Onko muualla maailmassa tälläinen viha köyhiä kohtaan?
Rikollisillakin on vankilassa paremmat oltavat, ei kukaan ole sieltä leikkaamassa. Kannustetaan ja tuetaan.
Hyvä Suomi!