En voi sille mitään, mutta lapsiperheet kuvottavat minua!🤢
Jotenkin se itsekeskeisyys, meteli, häiriö, sotku. Hyh! En tiedä kummat ovat etovampia, ne vanhemmat vaiko lapset. Ehkä se koko kokonaisuus. Olisi pahin painajaiseni asua lapsiperheiden naapurissa. Sen vuoksi on pakko asua maalla, ihan korvessa. En voi ottaa mitään riskejä.
Kommentit (39)
Onhan tuossa kirjoituksessa perää. Nykyään ei enää opeteta mitään käytöstapoja, vanhemmat meluaa ja lapset kiljuu. Monissa perheissä eletään myös ihan järkyttävän sotkuisesti, kämpät ja pihat on sikolättejä ja nykyään lääväkämppien normalisointi on joku ihme trendi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap itsekkin ollut lapsi, sinäkin olet ollut ällöttävä.
Niinpä. Olen ollut ärsyttävä kakara. Onneksi itse en lisääntynyt.
-Ap
Kuka edes haluaisi panna sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP on ollut todennäköisesti myös se kuvottava lapsiperhe joskus. Häpeäisit.
Niin häpeänkin! Onneksi itse en lisääntynyt, niin lievittää häpeän tunnetta.
- Ap
Kuitenkin jostain syystä hakeudut VAUVA-lehden keskustelupalstalle. Joku mt-ongelma vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei olisi mitään lapsiperheitä vastaan, jos lapset opetettaisiin käyttäytymään. Vanhemmat eivät olisi kivoja kaverivanhempia, jotka eivät uskalla kieltää mitään, jottei lapsukaiselle tule paha mieli. Ei noita oikeasti jaksa. Ja niitä on nykyään varmaan enemmistö lapsiperheistä, ainakin Suomessa.
Itse en odota täydellistä käytöstä, sillä yleensä niissä eri tilanteissa vasta todellakin opetellaan. Mutta ei näytä olevan sosioekonomisella asemallakaan vaikutusta lapsien käytökseen. Pahimmillaan vanhemmat tekee etätöitä abc:lla ja lapset riehuu muita kiusaten leikkipaikalla.
Onhan Suomalaisillakin ollut aiemmin enemmän isoja lapsilukuja, mutta ovat tyypillisesti pyrkineet asumaan omassa talossaan ja tulemaan rahallisestikin itsenäisesti toimeen. Nyt nää ulkkarien jättiperheet on ihan toista maata kun pitää änkeä kerrostaloihin ja tukia nostamaan.
Aloitus aika provo eikä siitä sen enempää, mutta voisiko joku perheellinen selittää, miksi kerrostaloissa rappukäytävän ovi avataan tyyliin vartti ennen lähtöä ja sitten se lapsiperheiden sinänsä asiaan kuuluva älämölö raikuu siellä rapussa? Ihan mielenkiinnosta kyselen.
Lapsiperheet kuvottavat minuakin mutta sellaiset perheet jossa on kahden aikuisen, miehen ja naisen muodostama pari, joilla on lapsia eivät kuvota minua yhtään. Lapsiperhe on jo sananakin tehty pilkkaamaan aikuisten muodostamia perheitä sillä lapsiperheessä ei ole muita kuin lapsia. Ymmärrän sanan siinä mielessä että nämä kaverivanhemmat todellakin muodostavat "lapsiperheen" josta aikuiset puuttuvat kokonaan.
Ap:n tapaiset homot kuvottavat minua.
Vierailija kirjoitti:
No eikö ne iltalääkkeet vieläkään tullu
Voi harmi! Koita kestää toivottavasti ei pahaksi käy ennen kun saat kemiallista helpotusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö ne iltalääkkeet vieläkään tullu
Olipa nokkela sutkautus.🙄🤭
Ihan samaa tasoa kuin ap:n aloitus 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lässyttävät vanhemmat ovat kamalia.
Juu, oikeastaan pahempia kuin ne lapset. Hyi hitto sitä kovaäänistä vanhempien lässytystä.🤮
Eivätkö sinun vanhempasi koskaan lässyttäneet sinulle?
Kieltämättä kuvottaa lasten epähygieenisyys.
Sinäkin olit lapsi perheessä joskus. Etkä tainnut varsinaisesti kasvaa aikuiseksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lässyttävät vanhemmat ovat kamalia.
Juu, oikeastaan pahempia kuin ne lapset. Hyi hitto sitä kovaäänistä vanhempien lässytystä.🤮
Eivätkö sinun vanhempasi koskaan lässyttäneet sinulle?
Onneksi eivät ikinä lässyttäneet yhtään. Äitini sanoi monta kertaa että lapselle kuuluu puhua kuten ihmisille puhutaan, kenellekään ei puhuta lässyttämällä vauvakieltä. Kun lapselle ei lässytä niin seuraamuksena on se että lapsi oppii puhumaan oikein heti alusta pitäen eikä lässyttävää höpsöilevää vanhempaa kukaan kunnioita
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ap haluaa, että teemme tällä tärkeällä tiedolla?
No kaikilla on oikeus mielipiteisiin ja aloitusten tekoon. Tämäkin aloitus on näköjään kuitenkin herättänyt täällä keskustelua puolesta ja vastaan. Eikös se juuri ole ideana täällä palstalla?
Mitähän ap haluaa, että teemme tällä tärkeällä tiedolla?