80 vuotias mummoni oli maksanut vuoden ajan OP:lle Visan minimilaskua ja ihmetteli että rikollisetko asialla
Todennäköisesti olet sinäkin maksanut elämäsi aikana miljoona kertaa enemmän rahaa "rehellisille huijareille" kuin niille nettirikollisille.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Mille ihmeen "rehellisille huijareille"? Luottokortin ehdot ovat ihan selkeät ja ne pitää itse lukea ja hyväksyä korttia hakiessa.
Senhän takia ne onkin rehellisiä huijareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä Visaa jaella epähuomiossa asiakkaille, kyllä sitä pitää ihan osata hakea. Toiseksi pitää olla aika lailla vihmerä mummo, joka osaa laittaa tilillä asetukset sellaisiksi kuin nro 5 selitti, ne Visan "tehdasasetukset" on huomattavasti selkeämmät.
Ainakin pankki X laittoi minulle 3% minimilyhennyksen ja pankki Y 5% minimilyhennyksen ja laskut suoraveloitukseen ihan pyytämättä. Ja visa & mastercard tyrkättiin pankkikortteihin mukaan kun "tällainen on hyvä olla" ja luottorajaksi laittoivat 10k€ kumpainenkin.
Laskut voinee laittaa myös itse hyväksyttäviksi ja kortin voi myös pitää itse tilapäisesti suljettuna tai laittaa vuorokauden käyttörajaksi vaikka 0 euroa.
Mummeli ostaa siis velaksi ja maksaa mahd vähän?
Velka maksuun kerralla ja Visa pois kokonaan, kun ei kerran osaa käyttää
( lapsenlapsesta ei mitään apua)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä Visaa jaella epähuomiossa asiakkaille, kyllä sitä pitää ihan osata hakea. Toiseksi pitää olla aika lailla vihmerä mummo, joka osaa laittaa tilillä asetukset sellaisiksi kuin nro 5 selitti, ne Visan "tehdasasetukset" on huomattavasti selkeämmät.
Ainakin pankki X laittoi minulle 3% minimilyhennyksen ja pankki Y 5% minimilyhennyksen ja laskut suoraveloitukseen ihan pyytämättä. Ja visa & mastercard tyrkättiin pankkikortteihin mukaan kun "tällainen on hyvä olla" ja luottorajaksi laittoivat 10k€ kumpainenkin.
Laskut voinee laittaa myös itse hyväksyttäviksi ja kortin voi myös pitää itse tilapäisesti suljettuna tai laittaa vuorokauden käyttörajaksi vaikka 0 euroa.
Voi toki.
Ja jokainen keskiverto 80v mummohan sen tekee, kun ensin rollaattorilla hinkkaa kirjahyllylle hakemaan suurennuslasin että näkee siitä puhelimesta sen koodi-koodi sovelluksen tekstit nettipankkisovellukseen jonka asetukset välilehden kortit alikohdan korttiasetukset sivun oikeasta alalaidasta klikkaa sitä näytä lisää ja sitten vaan säätää sen liukusäätimen kohdalleen.
Kuten sanottu, kortti pois.. ei sitä auton rattiinkaan enää päästetä.