Olisiko ukrainalaista hoitotyöhön Suomessa?
Kommentit (8)
Onhan hoitotyötä tehty Ukrainassakin
Ei olisi. Eilen tuli dokumentti jossa Ukrainasta roudataan porukkaa muihin maihin hoitoon, kun eivät osaa itse
Kielitaitoa vaaditaan. Kielen oppii 2-4 vuodessa kielipäästä ja motivaatiosta riippuen. Tosin suomalaisia koulutettuja hoitajia on paljon, jos oikea tarve on. Raha liikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi. Eilen tuli dokumentti jossa Ukrainasta roudataan porukkaa muihin maihin hoitoon, kun eivät osaa itse
niih, Suomessakaan ei osata esim. lasten sydänleikkauksia kun Tanskaan pitää lähettää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niih, Suomessakaan ei osata esim. lasten sydänleikkauksia kun Tanskaan pitää lähettää
Toisaalta muualta tuodaa ihmisiä.Suomeen leikkauksiin. Ei nämä asiat ole niin yksinkertaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta muualta tuodaa ihmisiä.Suomeen leikkauksiin. Ei nämä asiat ole niin yksinkertaisia.
sitähän mä juurikin tarkoitin, maasta toiseen viedään ja tuodaan sen mukaan missä erikoisosaamista on.
Ei tarvita halpatyövoimaa ja sekundaa mistään Suomeen.
Suomessa on hyviä koulutettuja hoityöntekijöitä.
Palkkaa tosin ei heille haluttaisi maksaa.
Olisiko ukrainalaisista hoitotyöhön? Aasialaistaustaiset mokailee eniten? Hymyilevät vaan jos mummolta henki lähtee.