Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi julkkikset niin usein seurustelee toisen julkkiksen kanssa?

Vierailija
16.08.2023 |

Saako siten itsekin huomiota paremmin?

Tuntuuko downgreidaukselta jos puolisokin ei ole julkkis?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

För den andra halvan blir automatiskt julkkis på kuppen.

Vierailija
2/14 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen julkkis osaa suhtautua luontevasti siihen että toinen on julkkis. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siihen tottuu kuka vaan.

Vierailija
4/14 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten kuuluisasta ihmisestä kyse mutta voi olla aika vaikeaa peruspulliaisen hypätä sellaiseen elämään mukaan.

Vierailija
5/14 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tavikset seurustelevat toistensa kanssa? Miksi useimmiten tummat pariutuvat tummien ja valkoiset valkoisten? Miksi hyvätuloinen toisen hyvätuloisen kanssa?

Varmaankin yksi syy on hakea samantyyppistä seuraa, toinen se, että seura, missä liikkuu, on samantyyppistä.

Vierailija
6/14 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tapaavat helposti erilaisissa tilaisuuksissa, joita heille järjestetään ja juuri muualla eivät ehdi käydä.

Samoin urheilija pariutuu usein toisen urheilijan kanssa, koska eivät juuri muita ehdi tapaamaan.

Vierailija
7/14 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän johdu siitä, että liikkuvat samoissa piireissä ja tutustuvat sitä kautta toisiinsa. Monethan löytävät muutenkin kumppanin töiden tai opiskeluiden kautta.

Vierailija
8/14 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä tottuisi ainakaan jos puolisoni olisi isokin julkkis ja meidän asioita ja elämää reviteltäisiin julkisesti ja kaikki mahdolliset vanhatkin mokat yms tuotaisiin oikein näkyvästi julki. Salakuvattaisiin ja arvosteltaisiin kaikkea mitä tekee tai ei tee.

Vierailija
9/14 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miten kuuluisasta ihmisestä kyse mutta voi olla aika vaikeaa peruspulliaisen hypätä sellaiseen elämään mukaan.

Ihan tavallista elämää ne elää.

Vierailija
10/14 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä tottuisi ainakaan jos puolisoni olisi isokin julkkis ja meidän asioita ja elämää reviteltäisiin julkisesti ja kaikki mahdolliset vanhatkin mokat yms tuotaisiin oikein näkyvästi julki. Salakuvattaisiin ja arvosteltaisiin kaikkea mitä tekee tai ei tee.

Kuten poliitikoilla vaan ne ei tapaile julkkiksia vaan taviksia.

Vierailija
11/14 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on yhteinen salaisuus. Miten menestyä esim viihdemaailmassa ilman mitään lahjakkuutta.

Vierailija
12/14 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallista elämää ne elää.

Jotkut elää, jotkut ei. Itse seurustelin aikoinaan tunnetun muusikon kanssa. Kyllä se tavallisesta elämästä oli aika kaukana se touhu, sellaista klassista rokkariäijäelämää. Alkuun tuntui hienolta, mutta kun itse teki 9:stä 5:een konttoriduunia niin alkoihan se toisen boheemielämä ottaa aivoon aika äkkiä. Keikkkamatkat oli lähinnä helpotus, paitsi että kun en oikein luottanut ettei juovuksissa ja muissa aineissa petä. Lisäbonuksena se, että fanit tietysti suhtautui kriittisesti julkkiksen naisystävään. Ei se ole erityisen mukavaa nähdä ulkonäkönsä, tyylinsä yms. ruodittavan Twitterissä, Instagramissa yms, kun itse ei halua olla julkisuuden henkilö ollenkaan. Olin mm. oksettavan ruma ja  vanha (silti 8 v nuorempi kuin mies) ja oli käsittämätöntä, että mies oli minusta kiinnostunut vaikka heissä faneissa olisi paljon kauniimpia ja näyttävämpiä. 

Vierailija
13/14 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tapaavat helposti kun liikkuvat samoissa piireissä. Toinen juttu on, että monelle tavikselle julkkis-status olisi iso turn off. En itse esimerkiksi voisi kuvitella seurustelevani jonkun niin tunnetun kanssa, että olisi riski päätyä someen ja seiska-lehden kuviin tms.

Vierailija
14/14 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte ihan pihalla kaikkki, ei se johu siitä että toinenkin on julkkis ja "ymmärretään" toista paremmin..

Se syy on yksinkertaisesti se että nää ihmiset pyörii samoissa piireissä ja juhlissa ja kaikessa, siellä he tapaavat toisiaan. Ei ne julkkikset juhli missään kantakapakoissa esimerkkinä, vaan nää ihmiset on omiensa joukossa, ne piirit on todella pienet esim Suomessa. Siellä ne tutustuu ja viettää aikaa ja suhteita syntyy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä