Euroviisujen semifinaali huomenna
Kovasti saa Linda Lampenius ja Pete Parkkonen huomiota ja veikataan voittajaksi.
Kommentit (10)
Tänään illalla jo annetaan raatipisteet! Lisäksi kaikki 1. semin esitykset tullaan näkemään kokonaisuudessaan, kun tähän mennessä toimittajatkaan ei ole päässeet näkemään kuin puolen minuutin harjoituspätkät.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se viel huomen ol 😂😂 Tsekkaa pvm tarkemmin! Eiks se ol tyyliin torstaina?
Korjaan! Huomenna se tosiaan on ja sitten torstaina toinen! Mulla mennyt tää tieto ohi 😅 Siispä kiitos ap:lle tiedosta!
Täytyy sanoa että Linda on tosi upea ja taitava. Kaunista katsottavaa ja kuunneltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on siis ryypiskelyn paikka
Joo, keitin simaa ....
Pete Parkkonen taluttaa kuin äitiään turkoosilla matolla.
Vierailija kirjoitti:
Pete Parkkonen taluttaa kuin äitiään turkoosilla matolla.
Hyvin voisi olla äiti ja poikalapsi, siis iän perusteella.
Eihän se viel huomen ol 😂😂 Tsekkaa pvm tarkemmin! Eiks se ol tyyliin torstaina?