Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko seksi yliarvostettua?

Vierailija
11.05.2026 |

Tuntuu vähän aikaa hyvältä, mutta entäs pitkän ajan vaikutukset?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yliarvostettua (testot alhaalla)

Mmm.,,,lurps olen setämies (testot kohdallaan)

Vierailija
22/25 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupaisaa kun toiset väittävät yliarvostetuksi mutta silti panevat. Ja jos väittävät etteivät pane niin tekevät sitä salaa tai harrastavat sooloseksiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä mikä ikäinen naisystäväsi on 18 vuotiaan kanssa ei ole, 40 vuotiaan kanssa on. 40veet muutenkin niin läskejä, että ei voida edes seksistä puhua.

Vierailija
24/25 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On yliarvostettua (testot alhaalla)

Mmm.,,,lurps olen setämies (testot kohdallaan)

Samaa mieltä. Mulla taas vahvat mömmöt. 

Vierailija
25/25 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on.

Seksi on aliarvostettua suhteen alussa ja se huuma, että voitte harrastaa petipuuhia suhteen alussa monia, monia kertoja päivässä ja lisäksi kiihkeitä pusuja ja toinen pyörii 24/7 mielessä. Silloin jos tuntee elävänsä kunnolla. Ennen vakaata parisuhdettani, tämä suuri intohimo toistui joka suhteen alussa. 

Mutta pari kuukautta kestää se. Nyt kun olen ollut mieheni kanssa jo useita vuosia, ei seksi pyöri mielessäni juurikaan. Mielestäni elämässä on tuhat kertaa kivempiä ja mielenkiintoisempia asioita. Intohimoiset suudelmat ovat valitettavasti jääneet sinne suhteen alkuun, nyt lähinnä pusut. Mua se ei haittaa.

Nykyään suhteen liima on turvallisuus, keskustelu, helppous, rakkaus toista kohtaan ja tietenkin läheisyys, mutta eri tavalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi