Mikä on juntti ruoka jota et voi sietää? Itsellä jauhelihakastike, lihakeitto ja makkarakastike.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsi että alkoi tehdä mieli makkarakastiketta. En ole vuosiin saanut.
En minäkään ole saanut vuosiin, mutta ei silti tee mieli makkarakastiketta.
Okei. Syötin kyllä lapaan tuon... 😊
Jos on rahat vähissä ja nälkä, kaikki käy !
Vierailija kirjoitti:
Ei oo junttiruokaa, on vain juntteja ihmisiä.
Mut napolilainen pizza hyi v….
Itse pidän Roomalaisesta, Napolilaisesta ja vaikka turkkilaissuomalaisesta pizzasta. Pizza on aina hyvää vaikka ei olis kovin hyvää. Toki ne napolilaisen reunakäntyt on aika erikoinen herkku mielestäni... :D Miedosti suolaista palanutta ja kuivaa taikinaahan ne on. Sitä sitten dippaillaan johonkin pesto/öljysettiin että ei pölise hampaissa. Ei mikään herkku itsessään.
Vierailija kirjoitti:
sama, paitsi että "junttiruoka" on yhdyssana.
Perusjunttimaista todellakin, kun ei osaa kirjoittaa yhdysanoja oikein. Tämä on varma merkki hyvin alhaisesta älykkyysosamäärästä, ja tällaisia ihmisiä esiintyy tällä palstalla. Mielenterveysongelmat heikentävät merkittävästi ihmisen kognitiivisia kykyjä, ja jos kyvyt ovat jo lähtökohtaisesti heikot, niin lopputuloksena voi olla älyllinen kehitysvammaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vasta on junttia, ettei osaa edes yhdyssanoja.
Minusta tuossa otsikossa voi olla 'juntti ruoka'. Mikä on juntti ruoka, kuka on tyhmä täti, missä on ilkeä palstamamma...
Lause vaatii aina verbin. Toisessa lauseessa ei sitä ole.
Minä luulin että ongelma oli tuo 'juntti ruoka' (adjektiivi) vs. 'junttiruoka'.
Vierailija kirjoitti:
Siivet. Lippiskansa syö näitä Prisman aulassa harmaat kollarit päällä.
Onko niissä yhtään lihaa? En ole syönyt koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Supermarket sushi
Mikä vika? Maukasta pikaruokaa ja yleensä tosi tuoretta kun kauppa käy.
Läskisoosi ja keitetyt perunat
Kalakeitto
Lankkupihvi uunilohkoperunoilla. Kuka kokin tolvana on antanut alunperin tuon nimityksen mainiolle ruualla. Siis lankusta pihvi ja uunista lohkomalla perunaa? G'moon!
Suomessa ruoan nimistöä tulisi perata ja petrata monin osin junttikeittiömestareiden jäljiltä. Nauravat nakit, jo kolmannen polven tyly vitsaus. Hah hah, nakin Ilona ketsuppi?
Eikö ne nakit osaa lastenannokseen mennä ilman harhautusta? Se on nakki ja kokin apulaisen saksien jälki nakkipäissä ei tee niistö nauravia. Nauru on ääni, ei viillos.
Lähes kaikki ruoat ovat hyviä, jos ne on tehty oikein, hyvistä raaka-aineista ja maustettu omaan makuun oikein.
Medium pihvi, pihvin pitää olla aina täysin kypsä.
Mulla ei se juntteus vaikuta, vain maku, en tykkää esimerkiksi muoti-sushista, kun siitä nyt kuuluisi tykätä.
Minulla ei makuun vaikuta myöskään se, jos ruoat ovat hienosti aseteltu lautaselle ja vieressä on joku vihreä lehti koristeena, itse arvosta vain makua ja sitä, että annos on riittävän suuri.
Etanoita en oo hiffannut. Vaikka olisi hienosti tehty, niin voille ja valkosipulillehan ne yleensä maistuu. Pari kertaa jossain illallisilla ollut tarjolla. Hirvee vaiva, mutta vähän hyötyjä.
Mikäs vika jauhelihakastikkeessa on ? Kun se on oikein tehty, se on kaikkein parasta ! Mulla on kaikki maailman pjaskat keitot, miinus pinaattikeitto ja rössypotut. Etenkin kaikki liikaa maustetut ja kala !!!!!! Yök kummallekin.
Juntti kirjoittaa juntti ruoka.