Uusin Tutkimus: Suomalaiset nuoret miehet pakenevat Aasiaan etsimään konservatiivista kumppania!
Suomalainen nuori wokettajaideologisti ja vihersammakko propalestiinatyttö ei kiinnosta suomalaisia miehiä vaan konservatiivinen kristitty vaimo esim Filippiineiltä tai Etelä-Amerikasta
kertoo IL
Kommentit (1201)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Venäläinen vaimosi on opettajana missä? Mitä tekemistä omakotitalolla on asian kanssa?"
Yliopistossa. Omakotitalo on hyvä asuinpaikka opettajalle.
Jaa, halveksit siis heitä, jotka eivät asu omakotitalossa ja jotka eivät ole venäläisiä opettajia?
Halveksii?
Vierailija kirjoitti:
"Jatka vain. Osoitat varsin hyvin kuin älykäs olet."
No joko googlasit? Mitä löysit?
Niin, kerros.
Itse loit väittämän, anna siihen todiste
Onneksi löysin ihanan suomalaisen miehen. Hän on parasta, mitä minulle on ikinä tapahtunut. Tavismies, mutta niin rakas.
"Niin, kerros. Itse loit väittämän, anna siihen todiste"
Sulla ei ole todisteita sun väittämilles asioille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hassulta, kun joku kertoo, mistä löytyy edulliset naiset vaimoksi. Ihan kuin kyseessä olisi bensan tai kahvin hinta.
Tälläinen hyödykemäinen asennehan näillä ah niin jaloilla konservatiivimiehillä nimenomaan valitettavasti on. Tekipyhiä hyväksikäyttäjiä mukamas arvoineen.
Onko täällä heitelty hintoja ilmaan vai kerrottu että suomen ulkopuolelta löytyy hyviä vaimoja?
Suomalainen nainen loukkaantuu kun jää muiden jalkoihin ja palsta mammat pyrkivät tekemään tästä aiheesta aineellista hyödyntää.
Kyllä, niin ovat ukot tehneet.
Okei, laitakko sivunumeron niin käyn lukasemassa
Ja ihan hintoja naisista, ei matkoista?
Edullisempi nainen löytyy Venäjältä. He ovat kauniita ja kovia tekemään töitä niin kotona, kuin kodin ulkopuolellakin.
Tämä kommentti löytyy sivulta 54.
eri
Venäjä, Valkovenäjä, Ukraina - pirun hyvännäköisiä Naisia isolla N:llä. Ovat naisellisia ja pitävät huolta itsestään ainakin kaupungeissa. Mutta samalla vaativia. Haluavat huomiota, ovien avauksia, takki autetaan aina päälle/pois, kukkia, jne. Ei suomalainen peruspena heidän kanssaan pärjää, ellei opettele ritarilliseksi herrasmieheksi. Olen asunut Venäjällä ja minulla on ollut venäläisiä naisystäviä, joten on jotain perspektiiviä asiaan.
Vierailija kirjoitti:
"Niin, kerros. Itse loit väittämän, anna siihen todiste"
Sulla ei ole todisteita sun väittämilles asioille.
Tyypillistä. Katkera dumpattu pikku ex rouva väittää, mutta ei kykene asiaa todentamaan.
"Venäjä, Valkovenäjä, Ukraina - pirun hyvännäköisiä Naisia isolla N:llä. Ovat naisellisia ja pitävät huolta itsestään ainakin kaupungeissa. Mutta samalla vaativia. Haluavat huomiota, ovien avauksia, takki autetaan aina päälle/pois, kukkia, jne. Ei suomalainen peruspena heidän kanssaan pärjää, ellei opettele ritarilliseksi herrasmieheksi. Olen asunut Venäjällä ja minulla on ollut venäläisiä naisystäviä, joten on jotain perspektiiviä asiaan."
Voi kuule. Aiempien sukupolvien aviomiehet aina auttoivat vaimolleen takin päälle. Aviomies aina avasi vaimolleen kaikki ovet. He toivat vaimolleen kukkia. Ihan samoin toimittiin TÄÄLLÄ SUOMESSAKIN! Ja hyvin heillä menikin. Ei se ole vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi löysin ihanan suomalaisen miehen. Hän on parasta, mitä minulle on ikinä tapahtunut. Tavismies, mutta niin rakas.
Tämän kirjoittaja pskostakin mies!
"Tyypillistä. Katkera dumpattu pikku ex rouva väittää, mutta ei kykene asiaa todentamaan."
Olepa runkkuinkkeli siellä jo hiljaa. M45
MENKÄÄ HETI sinne Aasiaan! Me kaikki täällä huokaamme helpotuksesta, kun te häivytte! Menkää jo! M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo otsikon idea, että miehet PAKENEVAT Suomesta Aasiaan on todella huvittava 😄
Ei ne mitään pakene, vaan lähtevät etsimään seksiä muna pystyssä.
Ei ne mitään miehiä ole, vaan sellaisia lapsen tasolle jääneitä pojakkeita. Muna niillä ei pysy pystyssä ilman että pääsee kiusaamaan köyhemmissä oloissa eläviä naisia tai tyttöjä.
Aasiassa asuu 60% maailman ihmisistä eli lähes 5 miljardia ihmistä. Ihanko tosissaan kaikki siellä asuvat köyhemmissä oloissa?
Miten voi tuntea vetoa aivan eri näköisiin ja arvomaailmaltaan niin totaalisen kaukana olevaan? En ymmärrä ollenkaan. Epätoivolta kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
"Tyypillistä. Katkera dumpattu pikku ex rouva väittää, mutta ei kykene asiaa todentamaan."
Olepa runkkuinkkeli siellä jo hiljaa. M45
Vai m45. Niin varmaan. Oles mekkokikkeli ihan ittekses
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hassulta, kun joku kertoo, mistä löytyy edulliset naiset vaimoksi. Ihan kuin kyseessä olisi bensan tai kahvin hinta.
Tälläinen hyödykemäinen asennehan näillä ah niin jaloilla konservatiivimiehillä nimenomaan valitettavasti on. Tekipyhiä hyväksikäyttäjiä mukamas arvoineen.
Onko täällä heitelty hintoja ilmaan vai kerrottu että suomen ulkopuolelta löytyy hyviä vaimoja?
Suomalainen nainen loukkaantuu kun jää muiden jalkoihin ja palsta mammat pyrkivät tekemään tästä aiheesta aineellista hyödyntää.
Kyllä, niin ovat ukot tehneet.
Okei, laitakko sivunumeron niin käyn lukasemassa
Ja ihan hintoja naisista, ei matkoista?
Edullisempi nainen löytyy Venäjältä. He ovat kauniita ja kovia tekemään töitä niin kotona, kuin kodin ulkopuolellakin.
Tämä kommentti löytyy sivulta 54.
eri
Eli, onko puhe naisen hinnasta vai matkan? Ei auennut missään.
Kun joku kirjoittaa "edullisempi nainen", hän tarkoittaa naista.
Ei ole kyse matkan hinnasta eikä naisenkaan hinnasta, vaan siitä, mitä naisen ylläpito maksaa. Onhan venäläinen sillä tavalla paljon edullisempi kuin aasialainen, että venäläinen ja muutkin itäeurooppalaiset tekee töitä eikä heittäydy eläteiksi. Eivät halua olla mitään synnytysautomaatteja. Eikä ole velvollisuutta lähettää rahaa kotiin.
Niin. Mitä työtä?
Venäläisillä naisilla on usein koulutus. Ilman kielitaitoa tekevät alkuun usein vain jotain työtä, vaikka siivoavat, mutta kun kielitaito on riittävä, tekevät usein koulutustaan vastaavaa työtä. Minulla on tuttavapiirissä 5 venäläistä naista: insinööri, juristi, lääkäri, silmälääkäri ja kynsisalonkiyrittäjä.
"Vai m45. Niin varmaan. Oles mekkokikkeli ihan ittekses"
Niin ole vaan ihan ittekses vaan. M45
Anteeksi nyt vaan, mutta olen mieluummin yksin kuin jonkun pikkukiinalaisen kanssa. Huvittavaa.
Vierailija kirjoitti:
"Venäjä, Valkovenäjä, Ukraina - pirun hyvännäköisiä Naisia isolla N:llä. Ovat naisellisia ja pitävät huolta itsestään ainakin kaupungeissa. Mutta samalla vaativia. Haluavat huomiota, ovien avauksia, takki autetaan aina päälle/pois, kukkia, jne. Ei suomalainen peruspena heidän kanssaan pärjää, ellei opettele ritarilliseksi herrasmieheksi. Olen asunut Venäjällä ja minulla on ollut venäläisiä naisystäviä, joten on jotain perspektiiviä asiaan."
Voi kuule. Aiempien sukupolvien aviomiehet aina auttoivat vaimolleen takin päälle. Aviomies aina avasi vaimolleen kaikki ovet. He toivat vaimolleen kukkia. Ihan samoin toimittiin TÄÄLLÄ SUOMESSAKIN! Ja hyvin heillä menikin. Ei se ole vaikeaa.
No, mikään muu kuin laiskuus ei estä nappaamasta silloin tällöin kukkapuskaa Prismasta tai Cittarista.
Minulla on lähipiirissä venäläisiä naisia, jotka edustavat ammatteja kirurgi, lääkäri, lehtori, opettaja, tutkija yliopistossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo otsikon idea, että miehet PAKENEVAT Suomesta Aasiaan on todella huvittava 😄
Ei ne mitään pakene, vaan lähtevät etsimään seksiä muna pystyssä.
Ei ne mitään miehiä ole, vaan sellaisia lapsen tasolle jääneitä pojakkeita. Muna niillä ei pysy pystyssä ilman että pääsee kiusaamaan köyhemmissä oloissa eläviä naisia tai tyttöjä.
Aasiassa asuu 60% maailman ihmisistä eli lähes 5 miljardia ihmistä. Ihanko tosissaan kaikki siellä asuvat köyhemmissä oloissa?
Nuo maat, mistä vaimobisnestä tehdään, ovat niitä köyhemmän elintason maita. Eikä niissäkään yläluokan naiset ole kauppatavaraa. Valitettavasti suurin osa noista aasialaisvaimoista tulee rahan ja länsimaisen elintason perässä. Silloin ei niin ole väliä, millainen mies on.
"Jatka vain. Osoitat varsin hyvin kuin älykäs olet."
No joko googlasit? Mitä löysit?