Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusin Tutkimus: Suomalaiset nuoret miehet pakenevat Aasiaan etsimään konservatiivista kumppania!

Vierailija
11.05.2026 |

Suomalainen nuori wokettajaideologisti ja vihersammakko propalestiinatyttö ei kiinnosta suomalaisia miehiä vaan konservatiivinen kristitty vaimo esim Filippiineiltä tai Etelä-Amerikasta

kertoo IL

Kommentit (861)

Vierailija
681/861 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella huvittavaa miten suomiakat satuilevat aasialaisista naisista. Huomaa kyllä etteivät nämä sankarittaret koskaan ole mitään aasiaa nähnytkään.

Ja sehän niitä ottaa päähän kun miehet joita päin eivät ole koskaan katsoneetkaan löytävätkin heitä paremmat naiset.

No, miksi sinä itse olet täällä palstalla roikkumassa ja haukkumassa suomalaisia naisia etkä ole sen ihanan aasiattaren kainalossa? Jos minulla mummoikäisellä naisella olisi vielä puoliso elossa (joka muuten oli tavallinen suomalainen mies), niin en jaksaisi roikkua täällä jauhamassa jaskaa. 

Olen eri, mutta mun vaimo on vielä töissä, lapset ovat ulkona ja lopetin klo 15 työt. Teitä mummeleita on ihan hauska huudattaa, kun teillä on hirveä peppukipu aasialaisista naisista. Sitten kun minä alan olla pappaiässä, vietän kaiken aikani nuoren vaimoni ja lasteni kanssa, mutta nyt olen välillä härnäämässä suomalaisia, kovin yksinkertaisia naisia.

Luuletko olevasi ainoa trolli täällä 😉

Vierailija
682/861 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suositan kyllä suomalaismiehille avaamaan silmät. Maailma on täynnä naisia, jotka haluaa elää perinteisemmin perheen ja miehen kanssa. Suomalaismiesten asema näillä markkinoilla on erinomainen, kun taas naisille ei kyllä ole tarjolla mitään kummoisempaa, jos haluavat sen tasa-arvoisen miehen, joka jaksaa loputtomiin keskustella naisen olotilasta ja päälle ei halua lapsia tietenkään. 

Olen itse nainen, mutta säälin nuoria suomalaismiehiä. Onneksi on Suomessa vielä nuoria naisiakin, jotka on jalat maassa. Valitettavasti vain liian moni on seonnut.

Olen miettinyt tätä evoluution kannalta. Vuosituhansia on naiset joutuneet perheellistymään vailla perhegeeniä, koska ei ollut vaihtoehtoja. Nyt evoluutio tappaa sukupuuttoon ne, joita ei homma kiinnosta ja jäljelle jää se lajin kannalta ns. terveempi porukka.

"naisille ei kyllä ole tarjolla mitään kummoisempaa, jos haluavat sen tasa-arvoisen miehen"

HUUTONAURUA :D Pohjoismaat tulevat ensimmäisenä heti mieheen, ja en kyllä salskeita skandimiehiä pitäisi mitenkään huonoina vaihtoehtoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/861 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheen = mieleen

Vierailija
684/861 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on juuri niin että länsimaalainen mies on maailman paras mies. Kun taas länsimaalaista feministinaista ei halua kukaan missään päin maailmaa.

Vierailija
685/861 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on juuri niin että länsimaalainen mies on maailman paras mies. Kun taas länsimaalaista feministinaista ei halua kukaan missään päin maailmaa.

Länsimaalaisten miesten pitää herätä tähän faktaan ja jättää oman maan naiset kuolemaan vanhuuteen kissojen kanssa. Etsiä parempi nainen maailma missä länsimaisella miehellä riittää HYVIÄ naisia valittavaksi. Kauniita ja perinteisiä naisia.

Vierailija
686/861 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hieno asia. Luo perinteisiä ja kestäviä avioliittoja, joissa on vanhakantaisemmat sukupuoliroolit. Tuo myös aitoa tarjontaa naismarkkinoille, mikä vähentää yhteiskunnan haavoittuvimpien eli halveksittujen 20-50-vuotiaiden miesten syrjäytymistä. 

Aivan totta. Minulla ei koskaan ole ollut vaikeuksia löytää naisseuraa, mutta tiedän kyllä muutamia eri-ikäisiä miehiä, jotka ovat melkoisella varmuudella löytäneet aasialaisen naisen siksi, että karttavat huonosti käyttäytyviä suomalaisia naisia. On todella paljon helpompi kommunikoida naisten kanssa, joiden perusluonteeseen kuuluu toisten ihmisten kunnioittaminen ja kohteliaisuus.

Vierailija
687/861 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuserit.. aasialaiset nöyrtyy vain rahan edessä..

Vierailija
688/861 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Länsimaalaisten miesten pitää herätä tähän faktaan ja jättää oman maan naiset kuolemaan vanhuuteen kissojen kanssa. Etsiä parempi nainen maailma missä länsimaisella miehellä riittää HYVIÄ naisia valittavaksi. Kauniita ja perinteisiä naisia.

Suominaisissa on sellainen ongelma, että vaikka sen avioliiton saisi, niin se ei ole usein pysyvä. Suominainen kasvaa erilleen, jos se maksimoi hänen etuaan. Nainen vie rahat, jos se maksimoi hänen etuaan. Nainen vaatii usein miestä elättämään ja tekemään saman verran kotitöitä, koska se maksimoi hänen etuaan. 

Vierailija
689/861 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kasvattaminen  kohteliaiksi on aasialaisperheissä traditio. Samoin ahkeriksi ja työtä pelkäämättömiksi. Perheen matriarkka pitää siitä huolen. Tällaisen perheen jäsen olisin aikoinani halunnut olla.

Vierailija
690/861 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten kasvattaminen  kohteliaiksi on aasialaisperheissä traditio. Samoin ahkeriksi ja työtä pelkäämättömiksi. Perheen matriarkka pitää siitä huolen. Tällaisen perheen jäsen olisin aikoinani halunnut olla.

Tuo on totta. Meillä vaimo on selvästi tiukempi kurin suhteen ja minä taas kasvatan omalta osaltani varsinkin tyttäreni, ettei hänestä koskaan tulisi typerää feministiä ja miesvihaajaa. Lapsia onki usein kehuttu miten kohteliaita ja ystävällisiä ovat.

Vierailija
691/861 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko tuollaisen perheen mies saa palkkaa? Onko pääomatuloja? Miten muuten varallisuus, mitä löytyy?

Vierailija
692/861 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kielsikö äitisi sinua tekemästä kotitöitä?

Vierailija
693/861 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on totta. Meillä vaimo on selvästi tiukempi kurin suhteen ja minä taas kasvatan omalta osaltani varsinkin tyttäreni, ettei hänestä koskaan tulisi typerää feministiä ja miesvihaajaa. Lapsia onki usein kehuttu miten kohteliaita ja ystävällisiä ovat.

Valitsetko tyttärellesi miehenkin? Vaikka omista kavereistasi?

Vierailija
694/861 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko tuollaisen perheen mies saa palkkaa? Onko pääomatuloja? Miten muuten varallisuus, mitä löytyy?

Paljon kysymyksiä.

Vierailija
695/861 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, eikä neuvonut.

Vierailija
696/861 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitsetko tyttärellesi miehenkin? Vaikka omista kavereistasi?

Emme ole punavihervasemmistolaisia.

Vierailija
697/861 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta nykyinen vaimo on kieltänyt.

eri

Vierailija
698/861 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten nämä samat vihervassarinaiset uhriutuvat 35:na 20kg ylipainoisina, siitä, että "tavallinen" nainen ei löydä Suomesta miestä 🤣😂

Saavat rauhassa puolestani erakoitua katkerina vanhoina piikoina

Vierailija
699/861 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella huvittavaa miten suomiakat satuilevat aasialaisista naisista. Huomaa kyllä etteivät nämä sankarittaret koskaan ole mitään aasiaa nähnytkään.

Ja sehän niitä ottaa päähän kun miehet joita päin eivät ole koskaan katsoneetkaan löytävätkin heitä paremmat naiset.

No, miksi sinä itse olet täällä palstalla roikkumassa ja haukkumassa suomalaisia naisia etkä ole sen ihanan aasiattaren kainalossa? Jos minulla mummoikäisellä naisella olisi vielä puoliso elossa (joka muuten oli tavallinen suomalainen mies), niin en jaksaisi roikkua täällä jauhamassa jaskaa. 

Mikä ajoi miesparan lähtemään oman käden kautta? Onko teillä lapsia?

Vierailija
700/861 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suositan kyllä suomalaismiehille avaamaan silmät. Maailma on täynnä naisia, jotka haluaa elää perinteisemmin perheen ja miehen kanssa. Suomalaismiesten asema näillä markkinoilla on erinomainen, kun taas naisille ei kyllä ole tarjolla mitään kummoisempaa, jos haluavat sen tasa-arvoisen miehen, joka jaksaa loputtomiin keskustella naisen olotilasta ja päälle ei halua lapsia tietenkään. 

Olen itse nainen, mutta säälin nuoria suomalaismiehiä. Onneksi on Suomessa vielä nuoria naisiakin, jotka on jalat maassa. Valitettavasti vain liian moni on seonnut.

Olen miettinyt tätä evoluution kannalta. Vuosituhansia on naiset joutuneet perheellistymään vailla perhegeeniä, koska ei ollut vaihtoehtoja. Nyt evoluutio tappaa sukupuuttoon ne, joita ei homma kiinnosta ja jäljelle jää se lajin kannalta ns. terveempi porukka.

"naisille ei kyllä ole tarjolla mitään kummoisempaa, jos haluavat sen tasa-arvoisen miehen"

HUUTONAURUA :D Pohjoismaat tulevat ensimmäisenä heti mieheen, ja en kyllä salskeita skandimiehiä pitäisi mitenkään huonoina vaihtoehtoina.

Mikä tekee sinusta ihmeellisen heidän oman kulttuuripiirin naisiin verrattuna? Miksi he valitsisivat sinut?

Eipä sikäli, hurjasti tsemppiä metsästykseen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi