Onko turn off jos mies ei suostu suuseksiin?
Mies pitää suuseksiä ällöttävänä, suostuuko muiden miehet suuseksiin?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, jos asenne on luokkaa "ei kiitos, en tykkää" tai "en kyllä mielelläni tätä tekisi, voin jos se on sinulle ihan must".
Mikään lapsellinen yököttely ja hyin huutelu tai aggressiivisen kielteinen asenne pillua kohtaan ei käy minulle.
Mutta minä siis en välitä suuseksistä ja nimenomaan koen sen niin, että mies on siinä alistuvassa asemassa. Ehkä koska kokemukset innokkaista lipsuttajamiehistä sattuu olemaan, että he ovat olleet voimakkaasti alistuvia. Kiihotun eniten dominoivista miehistä, siis sellaisista tavallisen dominoivista joille seksi ei ole mitään suorittamista tai roolileikkiä. Jos sellainen mies sitten sattuisi himoitsemaan pillunnuolentaa niin voisin suostua vaikken siitä välitä.
Kuitenkin yleensä alkaa kiimainen yninä että alista, alista, istu naamalle ja siitä on kyllä kiihottuminen kaukana itselläni 😬
Toivottavasti ovat löytäneet sopivampaa seuraa
Oletpa löytänyt ihmeellisiä kädettomiä ja munattomia miehiä. Et ole selvästikään koskasn päässyt nauttimaan pätevän miehen nuolemisesta ja saa sinut kiemurtelemaan nautinnosta.
Kyllä he olivat todella hyviä nuolemaan, sehän oli heille valtava nautinto ja intohimo -ja sain siinä orgasmin.
Se ei muuta sitä, että asetelma on minulle vastenmielinen, enkä halua sitä kokea ja olen helpottunut ettei enää tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, jos asenne on luokkaa "ei kiitos, en tykkää" tai "en kyllä mielelläni tätä tekisi, voin jos se on sinulle ihan must".
Mikään lapsellinen yököttely ja hyin huutelu tai aggressiivisen kielteinen asenne pillua kohtaan ei käy minulle.
Mutta minä siis en välitä suuseksistä ja nimenomaan koen sen niin, että mies on siinä alistuvassa asemassa. Ehkä koska kokemukset innokkaista lipsuttajamiehistä sattuu olemaan, että he ovat olleet voimakkaasti alistuvia. Kiihotun eniten dominoivista miehistä, siis sellaisista tavallisen dominoivista joille seksi ei ole mitään suorittamista tai roolileikkiä. Jos sellainen mies sitten sattuisi himoitsemaan pillunnuolentaa niin voisin suostua vaikken siitä välitä.
Kuitenkin yleensä alkaa kiimainen yninä että alista, alista, istu naamalle ja siitä on kyllä kiihottuminen kaukana itselläni 😬
Oletpa löytänyt ihmeellisiä kädettomiä ja munattomia miehiä. Et ole selvästikään koskasn päässyt nauttimaan pätevän miehen nuolemisesta ja saa sinut kiemurtelemaan nautinnosta.
Kyllä he olivat todella hyviä nuolemaan, sehän oli heille valtava nautinto ja intohimo -ja sain siinä orgasmin.
Se ei muuta sitä, että asetelma on minulle vastenmielinen, enkä halua sitä kokea ja olen helpottunut ettei enää tarvitse.
No eihän olleet, jos eivät halunneet sinua dominoida ja hallita. Toisekseen, jos et halua nuolemista orgasmiin asti, niin mikä pakko sitä jatkaa loppuun asti. Erittäin hyvä keino saada nainen himosta sekaisin ja aloittaa yhdyntä orgasmin ollessa jo lähellä. Itse sain näin vaimon täysin riippuvaiseksi nuolemisesta. Aloitinkin sen niin, että aloin määrätietoisesti nuolemaan hänen pienestä vastustelusta huolimatta. Osoitin, että himoitsen häntä ja pillun nuolemista. Meni yli 40 vuotta niin, että nuoleminen oli lähinnä valmistautumista yhdyntään, koska vaimo halusi orgasminsa vasta yhdynnässä.
Oma vaimoni ei olisi arvostanut yhtään, jos olisin alunnut alistua, enkä olisi ollut sängyssä dominoiva ja määrätietoinen. Hän ei ole koskaan arvostanut, eikä arvosta nössöjä tai liian kilttejä miehiä.
Pillunnuolentaa ei opi kuin kovan harjoittelun kautta. Aloittelija paljastuu ikävä kyllä kättelyssä. Kova harjoittelu tekee mestarin. On muistettava, että se on taitolaji.
Pyllynnuolenta onnistuu jokaiselta luonnostaan. Kohteenahan on pieni ryppyinen reikä.
Onko miesten kielissä eroa? Notkeudessa, karheudessa?
Hyi v*ttu mitä juttua täällä on. Kirjoitelkaa keskenänne, minä poistun.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on mies joka ei halua nuolla. On aika huono fiilis, kun kuitenkin odottaa ja nauttii kun minä teen. Muutenkaan ei huolehdi orgasmia minulle, ellen satu saamaan.
Tämmöiseen en halua muuten oikein hyvää suhdetta kaataa. En vain ymmärrä miten se minun huomiointi loppuu makkarin ovelle.
No mietin että ei noin vanha koira varmaan opi uusia temppuja. En ole ruma, hoitamaton enkä likainen. Hän ei vain halua eikä ole kuulemma ikinä halunnut.
Olisiko ok lopettaa yksipuolinen suuseksi? Alkaisiko yli viisikymppinen mies vielä nuolemaan, onko kokemusta?
Onko römpsäsi kuin sateen pieksemä auton alle jäänyt rämemajava? En minäkään sinne nenääni työntäisi.
hieno herra
Kaikki nisäkkäät hutkii haistelee naaraan sukuelimä.... ennenkuin yhtyvät. Kani ei paljoa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikö se ole vähän miehen alistamista tai sellaista että nöyryytetään se?
Päinvastoin - mies on nautinnon herra kun suu on pillulla
Näin on. Parasta vallankäyttöä mieheltä, kun nainen on täysin miehen vallassa, mitä enemmän kiihoittaa sen enemmän. Orgasmin lähetessä pillu syö jo kädestä anovasti.
Olet kuullut tarina yhdestä pillunnuolijasta, jolta puuttuu oikeasta kädestä kaksi sormea. Se ei saanut annettua vaimolleen orkkuja kun nuolemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän olleet, jos eivät halunneet sinua dominoida ja hallita. Toisekseen, jos et halua nuolemista orgasmiin asti, niin mikä pakko sitä jatkaa loppuun asti. Erittäin hyvä keino saada nainen himosta sekaisin ja aloittaa yhdyntä orgasmin ollessa jo lähellä. Itse sain näin vaimon täysin riippuvaiseksi nuolemisesta. Aloitinkin sen niin, että aloin määrätietoisesti nuolemaan hänen pienestä vastustelusta huolimatta. Osoitin, että himoitsen häntä ja pillun nuolemista. Meni yli 40 vuotta niin, että nuoleminen oli lähinnä valmistautumista yhdyntään, koska vaimo halusi orgasminsa vasta yhdynnässä.
Oma vaimoni ei olisi arvostanut yhtään, jos olisin alunnut alistua, enkä olisi ollut sängyssä dominoiva ja määrätietoinen. Hän ei ole koskaan arvostanut, eikä arvosta nössöjä tai liian kilttejä miehiä.
Mitens nyt, kun se orkku ei tuu mulkullas? Katosiko myös se arvostus. Kerropas se, pillutieteen dosentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nöyryyttävää siinä on.
Pillunmehua litkimällä mies altistuu feminisoiville hormoneille ja jos nainen käyttää hormonaalista ehkäisyä tai naishormoneja sisältäviä voiteta/suppoja niin altistumien on voimasta. Tuloksena on miesrinnat, libidon heikkeneminen ja jopa kyvyn heikkeneminen. Sillä tavalla nainen voi helposti nöyryyttää miestä.
Jos pillun nuoleminen oikeasti olisi ilmaista, byrokratiatonta estrogeeniä, transnaiset olisivat satavarmasti kimpussa kuin sika limpussa.
Transnainen on yksilö, joka määritettiin mieheksi syntyessään, mutta on muokattu hormoneilla sekä kirurgisesti vaikuttamaan ja näyttämään naiselta. Näihin lisätään suuria määriä useampaa hormonia kuten antiandrogeenit ja estrogeenit. Näille keinotekoisille naisille kasvaa naiselle tyypilliset rinnat jotka ovat paljon suuremmat kuin miesrinnat.
Pillunlima, etenkin kun käytössä on hormonaalinen ehkäisy tai estrogeenia/estradiolia sisältäviä voide/suppo, feminisoi miestä jossain määrin kun sitä pääsee miehen limakalvoille, (posket, kieli, huulet), mutta ei tietenkään niin rajusti kuin keinotekoisen naisen "hoito"ohjelma feminisoi.miestä.
Oisko tässä selitys miesten siittiöiden tuoton laskuun? Hormonithan vaikuttaa jo aivan olemattomina pitoisuuksina. Ihan vakavissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pillunmehua litkimällä mies altistuu feminisoiville hormoneille ja jos nainen käyttää hormonaalista ehkäisyä tai naishormoneja sisältäviä voiteta/suppoja niin altistumien on voimasta. Tuloksena on miesrinnat, libidon heikkeneminen ja jopa kyvyn heikkeneminen. Sillä tavalla nainen voi helposti nöyryyttää miestä.
Jos pillun nuoleminen oikeasti olisi ilmaista, byrokratiatonta estrogeeniä, transnaiset olisivat satavarmasti kimpussa kuin sika limpussa.
Transnainen on yksilö, joka määritettiin mieheksi syntyessään, mutta on muokattu hormoneilla sekä kirurgisesti vaikuttamaan ja näyttämään naiselta. Näihin lisätään suuria määriä useampaa hormonia kuten antiandrogeenit ja estrogeenit. Näille keinotekoisille naisille kasvaa naiselle tyypilliset rinnat jotka ovat paljon suuremmat kuin miesrinnat.
Pillunlima, etenkin kun käytössä on hormonaalinen ehkäisy tai estrogeenia/estradiolia sisältäviä voide/suppo, feminisoi miestä jossain määrin kun sitä pääsee miehen limakalvoille, (posket, kieli, huulet), mutta ei tietenkään niin rajusti kuin keinotekoisen naisen "hoito"ohjelma feminisoi.miestä.
Oisko tässä selitys miesten siittiöiden tuoton laskuun? Hormonithan vaikuttaa jo aivan olemattomina pitoisuuksina. Ihan vakavissaan.
On se hyvinkin mahdollista, mutta Big Pharma ei ikinä tule myöntämään. Silloin kun hormonaalinen ehkäisy tuli käyttöön sanottiin että sen sivuhyötynä raisummat nuoret miehet tasaantuvat kun ryhtyvät paljaalla työstämään, klunssin iho on ohut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missään nimessä ei ole mikromuovit eikä lääkejäämät vesistöissä, ihmisten liikkumattomuus ja ravinneköyhempi ruokavalio.
On oltava pillunnuolenta.
Ja en välitä tosiaan suuseksiä vastaanottaa mutta enpä usko että se miehiä sentään feminisioi.
fiksu. suu-nielusyöpä yleistynyt. myös nielutippuri.
joo on naisille tehtynä yök. heistä ei saa yhtä raikkaita kuin miehistä anatomian vuoksi. onkaloista tihkuu hyvin monenlaista limaa- vaikka pinnat pesee, jo kohta tihkuu. se tekee pahaa. muuten spermakin poistuu jopa 2 vrk naisesta pikkuhiljaa ja tuokin muhii naisen omien kulloistenkin eri vaiheiden eritteiden kanssa plus hiki,pierut, yms niin kukaan laita naamaansa. .....
Tapailin muutaman kuukauden ajan todella ihanaa miestä, joka ei halunnut antaa minulle suuseksiä. Ensimmäisellä kerralla ehdotin, että voisiko hän tyydyttää minut joko suulla tai kädellä ja hän valitsi käden, joten asiasta keskustelu oli siinä. Hän tyydyttikin minut muilla tavoin, joten en nähnyt suuseksin puutetta isona asiana. Jos hän ei olisi tehnyt muuta elettä minun orgasmini eteen, olisi saanut mennä. Tykkäsin kuitenkin antaa hänelle suuseksiä. Juttu loppui kuitenkin täysin muihin asioihin kuin seksiin.
Niin ja ne satiaiset , ne vasta harmittaa.
Yhen illan jutussa se on vähän hankalaa kun ei suuseksiä oikein voi suojata mitenkään.
En halua missään tapauksessa että mies nuolee. Yrittää tarjota sitä aina välillä, mutta ei kiitos.
Vaimo ei 25 vuotta kestäneessä suhteessa käytännössä koskaan ottanut suihin eikä edes antanut nuolla pilluaan. Niinpä halusin eron, kun lapset muuttivat pois kotoa.
Nyt on ollut pari suhdetta eron jälkewn, joissa saa nuolla ja nainen on ihanan orgasmiherkkä. Suihinotosta en vieläkään oikein osaa nauttia ts tuntuu hyvältä, mutta ei niin hyvältä kuin pillu tai edes niin hyvältä, että saisin orgasmin suihinotolla.
M53