Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko turn off jos mies ei suostu suuseksiin?

Vierailija
11.05.2026 |

Mies pitää suuseksiä ällöttävänä, suostuuko muiden miehet suuseksiin?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nöyryyttävää siinä on. 

Pillunmehua litkimällä mies altistuu feminisoiville hormoneille ja jos nainen käyttää hormonaalista ehkäisyä tai naishormoneja sisältäviä voiteta/suppoja niin altistumien on voimasta.  Tuloksena on miesrinnat, libidon heikkeneminen ja jopa kyvyn heikkeneminen. Sillä tavalla nainen voi helposti nöyryyttää miestä.

Jos pillun nuoleminen oikeasti olisi ilmaista, byrokratiatonta estrogeeniä, transnaiset olisivat satavarmasti kimpussa kuin sika limpussa.

Vierailija
22/66 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on mies joka ei halua nuolla. On aika huono fiilis, kun kuitenkin odottaa ja nauttii kun minä teen. Muutenkaan ei huolehdi orgasmia minulle, ellen satu saamaan. 

Tämmöiseen en halua muuten oikein hyvää suhdetta kaataa. En vain ymmärrä miten se minun huomiointi loppuu makkarin ovelle. 

No mietin että ei noin vanha koira varmaan opi uusia temppuja. En ole ruma, hoitamaton enkä likainen. Hän ei vain halua eikä ole kuulemma ikinä halunnut.

Olisiko ok lopettaa yksipuolinen suuseksi? Alkaisiko yli viisikymppinen mies vielä nuolemaan, onko kokemusta?

Aina kun pyytää, niin kerro samat perustelut kieltäytymiselle kuin miehesi. Et sinäkään ilmeisesti kovin tuosta nauti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkimies ei suolta nuole. Tiedä mitä sieltä valuu. Muutenkin, genitaalit(miesten ja naisten) on tarkoitettu yhteen hangattaviksi, ei nuoltaviksi.

Vierailija
24/66 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemppaisin just tullaisen miehen! Muutenkin naiset ovat sillai 20 -100 saamapuolella joten pihalle mies!

Vierailija
25/66 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole  ollenkaan turn off, päinvastoin,  en erikoisemmin välitä siitä touhusta etenkään saajana. .

Vierailija
26/66 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudoille pimppakammoisille miehille löytyy kyllä vastinkappaleensa naisista jotka kokee pimppansa ei nuoltaviksi.

Vierailija
27/66 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyis tietää mistä se johtuu. Onko hänen mielestä alapäässäni vikaa tms ja onko aiempien kumppanien alapäät kelvannut. Kyllä se ainakin tunnelman latistaa. 

Vierailija
28/66 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko turn off, jos nainen ei ota suihin loppuun asti?

Vierailija
29/66 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko turn off, jos nainen ei ota anaaliin?

Vierailija
30/66 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei VIELÄ ole ollut kovin innokas siihen, mutta uskon, että tulevaisuudessa oppii tavoille. Kunhan en liikaa painosta. Tehnyt jo pari kertaa. On elämäni rakkaus, enkä olisi koskaan uskonut suvaitsevani tällaista. Onneksi on toivoa... ja osaa palvoa rintojani täydellisesti. On vielä nuori mies joten uskoisin, että älyää tämän asian vielä. 

Ei opi koska ei halua. Ihan selvä peli jo tossa vaiheessa, mutta mikäs siinä jos haluat loppuelämäsi ajan saada suuseksiä kerran tai kaksi vuodessa.

Vierailija
31/66 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on mies joka ei halua nuolla. On aika huono fiilis, kun kuitenkin odottaa ja nauttii kun minä teen. Muutenkaan ei huolehdi orgasmia minulle, ellen satu saamaan. 

Tämmöiseen en halua muuten oikein hyvää suhdetta kaataa. En vain ymmärrä miten se minun huomiointi loppuu makkarin ovelle. 

No mietin että ei noin vanha koira varmaan opi uusia temppuja. En ole ruma, hoitamaton enkä likainen. Hän ei vain halua eikä ole kuulemma ikinä halunnut.

Olisiko ok lopettaa yksipuolinen suuseksi? Alkaisiko yli viisikymppinen mies vielä nuolemaan, onko kokemusta?

Ei ala ainakaan vapaaehtoisesti.

Vierailija
32/66 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on. Muutaman kerran olen tehnyt niin, kun mies on nuollut mulle orgasmin, niin on pistänyt sen pihalle.

Vierailija
33/66 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nöyryyttävää siinä on. 

Pillunmehua litkimällä mies altistuu feminisoiville hormoneille ja jos nainen käyttää hormonaalista ehkäisyä tai naishormoneja sisältäviä voiteta/suppoja niin altistumien on voimasta.  Tuloksena on miesrinnat, libidon heikkeneminen ja jopa kyvyn heikkeneminen. Sillä tavalla nainen voi helposti nöyryyttää miestä.

Jos pillun nuoleminen oikeasti olisi ilmaista, byrokratiatonta estrogeeniä, transnaiset olisivat satavarmasti kimpussa kuin sika limpussa.

Transnainen on yksilö, joka määritettiin mieheksi syntyessään, mutta on muokattu hormoneilla sekä kirurgisesti vaikuttamaan ja näyttämään naiselta. Näihin lisätään suuria määriä useampaa hormonia kuten antiandrogeenit ja estrogeenit. Näille keinotekoisille naisille kasvaa naiselle tyypilliset rinnat jotka ovat paljon suuremmat kuin miesrinnat.

Pillunlima, etenkin kun käytössä on hormonaalinen ehkäisy tai estrogeenia/estradiolia sisältäviä voide/suppo, feminisoi miestä jossain määrin kun sitä pääsee miehen limakalvoille, (posket, kieli, huulet), mutta ei tietenkään niin rajusti kuin keinotekoisen naisen "hoito"ohjelma feminisoi.miestä.

Vierailija
34/66 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, jos asenne on luokkaa "ei kiitos, en tykkää" tai "en kyllä mielelläni tätä tekisi, voin jos se on sinulle ihan must". 

Mikään lapsellinen yököttely ja hyin huutelu tai aggressiivisen kielteinen asenne pillua kohtaan ei käy minulle. 

Mutta minä siis en välitä suuseksistä ja nimenomaan koen sen niin, että mies on siinä alistuvassa asemassa. Ehkä koska kokemukset innokkaista lipsuttajamiehistä sattuu olemaan, että he ovat olleet voimakkaasti alistuvia. Kiihotun eniten dominoivista miehistä, siis sellaisista tavallisen dominoivista joille seksi ei ole mitään suorittamista tai roolileikkiä. Jos sellainen mies sitten sattuisi himoitsemaan pillunnuolentaa niin voisin suostua vaikken siitä välitä.

Kuitenkin yleensä alkaa kiimainen yninä että alista, alista, istu naamalle ja siitä on kyllä kiihottuminen kaukana itselläni 😬

Toivottavasti ovat löytäneet sopivampaa seuraa

Vierailija
35/66 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naamalle istuminen ole miehen alistamista ellei mies tee siitä sellaista. Ihan hyvin voi normi seksissä dominoivakin mies nauttia siitä.

Vierailija
36/66 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, jos asenne on luokkaa "ei kiitos, en tykkää" tai "en kyllä mielelläni tätä tekisi, voin jos se on sinulle ihan must". 

Mikään lapsellinen yököttely ja hyin huutelu tai aggressiivisen kielteinen asenne pillua kohtaan ei käy minulle. 

Mutta minä siis en välitä suuseksistä ja nimenomaan koen sen niin, että mies on siinä alistuvassa asemassa. Ehkä koska kokemukset innokkaista lipsuttajamiehistä sattuu olemaan, että he ovat olleet voimakkaasti alistuvia. Kiihotun eniten dominoivista miehistä, siis sellaisista tavallisen dominoivista joille seksi ei ole mitään suorittamista tai roolileikkiä. Jos sellainen mies sitten sattuisi himoitsemaan pillunnuolentaa niin voisin suostua vaikken siitä välitä.

Kuitenkin yleensä alkaa kiimainen yninä että alista, alista, istu naamalle ja siitä on kyllä kiihottuminen kaukana itselläni 😬

Toivottavasti ovat löytäneet sopivampaa seuraa

Oletpa löytänyt ihmeellisiä kädettomiä ja munattomia miehiä. Et ole selvästikään koskasn päässyt nauttimaan pätevän miehen nuolemisesta ja saa sinut kiemurtelemaan nautinnosta. 

Vierailija
37/66 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun mies ole koskaan tykännyt, ei ole halunnut antaa eikä itsekään ole halunnut saada suuseksiä. Mutta tekee kyllä kaikkea muuta kivaa. Se riippuu miten tärkeää tuo on itsellesi, onko seksi kokonaisuutena hyvää ja onko miehessä muuten enemmän hyviä vai huonoja puolia. 

Vierailija
38/66 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on kaikista intiimein tapa kokea naisen orgasmi, kun suu on supistelevaa klittaa vasten. Jää pussailukin orgasmin tullessa toiseksi. Näin niinkuin miesnäkökulma asiaan, ja tykkään olla dominoiva et nautintokeskeistä se antaminen on itsellenikin.

Vierailija
39/66 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on kaikista intiimein tapa kokea naisen orgasmi, kun suu on supistelevaa klittaa vasten. Jää pussailukin orgasmin tullessa toiseksi. Näin niinkuin miesnäkökulma asiaan, ja tykkään olla dominoiva et nautintokeskeistä se antaminen on itsellenikin.

"supistelevaa klittaa vasten" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
40/66 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyis tietää mistä se johtuu. Onko hänen mielestä alapäässäni vikaa tms ja onko aiempien kumppanien alapäät kelvannut. Kyllä se ainakin tunnelman latistaa. 

Nuoletko oman pimppisi ta anuksesi limatuotteita mielihalulla? Miksi toisen pitäisi niitä himoita.