Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

>>>Enskojen vikonloppu la-su<<<

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi Ainoille myöhästyneet onnittelut!=)

En ehtinyt eilen koneellekaan, kun VIHDOIN se kaivinkone tuli meidän pihaa laittamaan:)) Ihanaa, nyt on nurtsi tasattu alapihalta ja vähän muutakin tehty, tulee tänään vielä jatkamaan että saadaan valmiiksi kaikki. Eilen pistettiin Oliver nukkumaan siinä 20.00 ja sit häipästiin pihalle Tuija-aitaa istuttamaan. Saatiin 20kpl istutettua, vielä 80kpl odottaa tuolla talon reunalla kuoppaansa. Eli pikkanen urakka vielä jäljellä=( Sit istuttiin naapureiden kanssa niiden notskilla makkaraa grillaten ja sidukkaa nautiskellen. Välillä kurkattiin meidän itkuhälyttimen kamerasta, miten pikkumies jakselee. Mut tyytyväisenähän se aamukuuteen taas nukkui tietämättä mitään " äiskän ja iskän ilta/yöreissuista" =)

Meillä alkaakin klo 11 vauvauinti, tulen sit ilmoittelemaan viihdytäänkö altaassa minuuttia kauempaa!;) Ja tää äiti stressaa kun pitäis ne bikinitkin räväyttää päälle kun en kokouimapukua omista kun ei ole tullut uimahallissa käytyä...

Hanin Gallup. Joo, ei täälläkään syljetä kuppiin. Tosin viimeksi olen ollut humalassa syyskuussa 2005, mut lasin viiniä ruoan kanssa tai muutama siideri, kuten eilen vähän pihatalkoisiin työintoa antamaan;)

Nyt sitä uimakassia pakkaamaan ja aamupalaa syömään kun Oliver vielä nukkuu!

Aurora & Oliver 3kk

Vierailija
22/23 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=CD1076]Onpas taas kaunis päivä tulossa! Mun systerikin on taas kaupungissa eli lähdetään tossa iltapäivällä viihtymään porukoiden luo ja näyttään tytön uusia taitoja tädille..=)

Mä törmäsin toissapäivänä yhteen mamaan tossa meidän alakerrassa ja sillä on kans vähän vajaa 4-kuinen tyttövauva ja asuu siis samassa talossa..Se äityli jäi vähän siihen jutteleen ja ollu kiinnostunut tutustuun, mutta meillä oli niin kiire muskariin niin en kerinnyt kysäistä missä kerroksessa se asuu..Ois nimittäin aika kivan lyhyt matka lähteä leikkimään toisen vauvan kanssa niin sais tyttö vähän sosiaalisia taitojakin..=) Pitää kytätä millon se taas liikkuu siinä..=D

Iskän roolista: meilläkin mä hoidan tytön 99%:sti kun iskä on aina duunissa, mutta kyllä se iltaisin sen kanssa tykkää aina hetken oleskella ja vaihtaa vaippoja ym. Viikonloppuisinkin ottaa tytön ainoastaan kun vien sen sille eli ei kauheesti ole omatoimisuutta, vaikka siitä tykkääkin..=) Just sanoin, että alkaa pakkasmaidot meneen pian vanhaksi, että kohta on PAKKO lähteä joku ilta vähän ulos ja ne saa jäädä kaksistaan..=)

Alkogallup: juu ei syljetä, EI! Mä oon kovin mielelläni hiprakassa, mutta mitään kaatokännejä nyt en oo enää ottanut..Pidettiin yks ilta viini- ja juustoiltakin kun tyttö oli mennyt nukkumaan ja kyllä se viinikin teki kauppansa..=) Sidukka on se mun pääasiallinen juoma ja kyllä iltaisin oon välillä ottanut pari purkkia ja istunut koneella..=)

Pajuska: missäs tuppukylässä sä asusteletkaan? =)

Tinsula: meidän ekassa neuvolassa (2vkoa) ei tytön paino ollut noussut edes siihen syntymäpainoon (ei kyllä paljoa puuttunut), mutta sen jälkeen alkoikin hyvä nousu..eli kyllä teidänkin poika alkaa kohta veteleen niin, että puntarit on ihmeissään..=D

Pi-Kin G: meillä oli ristiäisissä vaan 12 henkeä..ei ollu kutsuttukaan ku 17, mutta 5 jäi pois kun sillon riehu se norovirus ja moni sairasti sitä..Ihan kiva pieni tilaisuus oli silti, eikä alunperinkaan kutsuttu ku ihan läheisimmät koska muuten sukulaisia ois ollut jotain 50..=)

Mitenkäs Mammiksen iltariento sujui? Saitko pumpattua ym.? =)

Kandi: mä vietin lapsuuteni Victoriassa (synnyin Melbournessa) ja sieltä sit muutettiin Suomen kautta Brasiliaan..Aikuisena kun menin takaisin niin asustelin NSW:ssä (pisimmän ajan Newcastle:ssa). =)

Nyt tyttö pitää sellasta ääntä tuolla puuhiksessa, että on pakko mennä! Oikein ihanaa lauantaita ja hyvää treffipäivää pääkaupunkilaisille!!

t. poppis ja Emiliina 3kk+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän rooli: Meillä mies oli työttömänä tammikuuhun asti, eli Heidi oli sillon päälle 3kk. Sillon mies osallistu paljon vauvan hoitoon jne... Nyt kun on vuorotyössä, ni osallistuu vähemmän. Välillä pitää vähän korottaa ääntä, kun ukko ei aina tajua selkeitä suullisia ohjeita. ;) Eli jos sanon, että Heidin ruoka-aika on klo 18, ni ei se saa sitä tapahtumaan ennen ku mä hermostun. :) Muuten kyllä touhuu paljon Heidin kanssa!!! On kyllä tosi hienosti ottanu isän roolin... Ja ihan hyvin voi jättää ne kaksin - kyllä ne pärjää. :)

Juominen/baarireissut: On tullu juotua joskus lärvejäkin... Mut ei pitkään pitkään aikaan. Juominen ei oo mun juttu - en ees tykkää mistään siideristä, oluesta, tms. Punaviini maistuu, mutta sitäki vaan 1-2 lasia - sit alkaa tökkii. Baariin tekee harvoin mieli, mutta sillonki vaan melkeen tanssimaan. :)

Ristiäiset: Heidillä oli isot ristiäiset, kun miehen puolen suvulla on ollu tapana kokoontua isommalla porukalla. Henkilömäärää en kyllä enää muista. Kaste oli kirkossa ja kahvit samassa rakennuksessa olleessa seurakuntasalissa. Se oli/on ihana paikka... semmonen hieno uus kirkko. Kastejuhla oli ihan nätti.. Mun äiti laitto Heidille kasteristin, ja sit Heidin isä, kummi ja vaija luki esirukoukset. Plus meidän kaveri soitti IHANAN kappaleen pianolla.

Jaaha... Pitää mennä pesulle ja sit lähetään kauppaan. Hyvää treffipäivää ja viikonloppua kaikille!

Burde ja Heidi 7,5kk