Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Te, ketkä olitte aloittaneet vauvalle kiinteät bataatilla...
Kommentit (3)
Ekan kerran sai perunaa puolivuotiaana.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kahden lapsen molempien kohdalla peruna on ollut ensimmäisen kymmenen kokeiltavan ruoka-aineen joukossa. Samalla tavalla olen kokeillut kuin kaikkia muitakin ruoka-aineita eli hissukseen. Kiinteät olen aloittanut puoli vuotiaana ja peruna tullut kuvioihin noin 8 kk ikäisenä. Kummallekaan ei ole pottu oikein alkuun maistunut mutta muut kasvikset kylläkin.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Neidillä ikää 9 kuukautta. Perunaa on tarjottu aina silloin tällöin todella huonolla menestyksellä. Pieni määrä perunaa bataattiin sekoitettuna uppoaa, mutta esim. peruna-porkkana ei maistu. Mutta kaipa tuo tyttö perunaankin ajan myötä tottuu.