>>>Enskojen vikonloppu la-su<<<
Perjantain pulinat
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10291024&p=1&tmode=1&smod…
Kommentit (23)
Mammiksella oli ollut varsin onnistunut ilta, kiva juttu :)
Iitukkakin kipeä, paranemisia! Aleksilla vointi on jo kohentunut, tänään ei ollut enää lämpöä, eilen kuume huiteli aika korkeallakin. Räkäinenhän tuo vielä on.
Tinsulalle ja Pajuskalle tervetuloa minunkin puolestani, ja muillekin uusille jos olen unohtanut toivotella :)
Kiitti Ope ja Karssuli puurovinkeistä. Aloitellaan puuroja varmaankin muutaman päivän päästä, kunhan päästään selvyyteen tuosta Almironin sopivuudesta. Ihan kuin olisi nyt ollut enemmän vaivoja taas.. Siinähän on sitä maissia ja Aleksille ei purkkimaissi ainakaan sopinut. Saas nähdä. Vaikeaa selvitellä aina näitä syyllisiä, mikä mitäkin aiheuttaa :/
Ainoille myöhästyneet onnittelut!
Matkimisesta, Aleksi matkii, kun sille nyrpistää nenää ja nuuskuttaa sillä lailla hassusti :) Hih, voin kuvitella kun Karssuli on näyttänyt esimerkkiä; ryöminyt pitkin lattioita mutta Aino vain katsoo vierestä että onkohan tuo äippä seonnut lopullisesti.. :D
Karssuli, sun eilinen teksti oli ihan kuin mun kirjoittamaa! Siis sun miehen osuudesta kodin ja vauvanhoitoon. Olipas teillä ollut eilen huono päivä. Niitä välillä aina on, täällä varsinkin mies saa vähän väliä kuulla kunniansa... :/
G Ristiäiset: Paikalla oli vain minun ja miehen sisarukset sekä vanhemmat, ja miehen isovanhemmat. Ja kaksi kummia. Yht. n.15 hlöä kaikki mukaan lukien. Anoppilassa pidettiin.
G Alko: Juu en sylje minäkään lasiin. Ihan on tarpeeksi tullut vietettyä tuota opiskelijaelämää.. Toki edelleen maistuu muutama olut tai viinilasillinen. Tosin Aleksin aikana en ole uskaltautunut ottamaan sitä yhtä olutta tai lasillista enempää. Katsotaan josko sitten polttareissa..
Tänään tulisi sitten Euroviisutkin. Saa nähdä viitsinkö yksin niitä katsoa. Hitsi kun olisi joku jonka kanssa yhdessä jännittää. Miestä ei kiinnosta, eikä tuo jaksa valvoakaan. Ehkä katson vasta huomenna nauhoitettuna. Tai katotaan nyt.
Viipero & Aleksi 6kk
oli hauskoja kuvia :) Hyvin onnistuneita otoksia.
Jos se edellisyö meni mänkään niin nyt nukuttiin tosi hyvin. Annettiin sitten sitä lisämaitoa kuitenkin ennen nukkumaanmenoa myös ja yölläkin annoin. Meni kyllä 30 ml yöllä tissien päälle aika hurjaa vauhtia. Eilen iltapäivällä silloin 4 jälkeen poika kun oli syönyt ( tissit ja lisän) nukkui, jota se ei ole koko kotonaolo aikana tehnyt! Samoin tänään aamupäivän. Eli olisko vaan ollut sen verran nälkäinen koko ajan, ettei uni ole tullut helposti. Tuntuu tosiaan hullulta että ensin herui niin paljon että sain sentään vähän pakkaseen, mutta kyllä korvikettakin sitten kyllä pitää käyttää, ei sitä niin paljoa sitä äm ole pakkaseeen kertynyt.
Täällä paistaa aurinko ja menen kohta ulos. Poika nukkuu siellä hyvin vaikka naapuri levittääkin viereiselle pellolle possun pissiä, kiva tuoksu;)
Sain tänäaamuna jostain piristysruiskeen ja rupesin heti aamusta imuroimaan ja pesemään lattioita. Mies tuli klo 10 jälkeen yövuorosta silmät ihan ristissä ja luuli näkevänsä unta ;) No, en kyllä olis viitsinyt huomennakaan alkaa äitienpäivän kunniaksi siivoamaan :)
Ainosta oli ihania kuvia, sekin missä tukka ihan pystyssä :)
Meillä Ida ei edes yritä ryömiä. Tiedättekö sen mainoksen, missä vauva on lentokoneasennossa ja heiluu siinä mahallaan. Jos Iitu näkee jonkun kivan lelun ja mut niin se menee siihen lentokoneasentoon ja oikeesti luulee pääsevänsä silleen eteenpäin.
Aleksikin jo paranemiin päin. Meillä ei onneksi ole ollut kuumetta, mutta kyllä tuo neiti aika räkäinen on. Yö meni taas kuitenkin hyvin. Iitukin matkii sitä nuuskutusta nenällään :)
Oon tässä viikon verran aina kysynyt Idalta keittiössä syöttötuolissa istuessa että missä on lamppu. Tänään sitten neiti on aamupuurolla ja lounaalla nostanut päätä ylöspäin ja katseellaan näyttänyt että tuollahan se katossa roikkuu :)
JuomaG: Juu ei täälläkään kuppiin syljetä. Tai no itseasiassa musta on tullut tosi ronkeli juomien suhteen. En tykkää kuin yhdestä sidukasta ja sekin jo tökkii. Punkusta tykkään yhdestä lajista, mutta en voi ostaa sitä kun en muista sen nimeä. Tai no enhän mä nyt suinkaan niitä ole montaa edes maistanut ;) Baariin ei mulla tee yhtään mieli, mutta parin viikon päästä ajattelin mennä tuohon 3kilsan päähän katsomaan Paula Koivuniemeä kun oon tainnuttanut ensin Idan yöunille :)
MiesG: Mies osallistuu kyllä Idan hoitoon, mutta toivoisin enemmän sitä kuuluisaa omatoimisuutta. Välillä yllättää ja vaihtaa vaipan ilman sanomisia ja iltapuuronkin on usein itsenäisesti tehnyt. Eilen vasta yllättynyt olinkin kun lähdin sinne parturiin. Mies oli ihan itse omilla aivoillaan ajatellut jättää aamupuuron väliin ja syötti klo 12 lounaan. Ida kun oli herännyt niin myöhään niin ei kannattanut enää puuroa antaa :)
Mitäs meinaatte huomenna äitienpäivänä? Oletteko kotosalla? Me mennään mun äidin luo syömään lasagnea, voileipäkakkua ja mansikkakakkua. Mies sanoi ettei mene yövuoron jälkeen suoraan nukkumaan vaan valvoo iltaan asti. Ei tule kyllä onnistumaan :) Mietin illalla paljon huomista ja tulin siihen tulokseen, että kyllä paras äitienpäivälahja on tuo Ida ja se riittää mulle hyvin. Huomenna siis on luvassa MEGApaljon haleja ja pusutteluja Iitukan kanssa :)
Kiitos treffiseurasta Kandille, NapNapille, Jennille, Kesikselle ja Pesukarhulle ja tietenkin pikkuisille myös! =) Olipa taas virkistävää ja olikin ihan supermuksa päivä muutenkin. Mentiin treffien jälkeen hakemaan se Ergoreppu ja se oli kyllä aivan loistava ostos. Käytiin tietenkin heti testaamassa sitä kaupassa ja olipa näppärä. Ei yhtään painanut hartioita.
Viipero, ehditkö jo ostaa kantoliinan vai oletko tuota Ergoa harkinnut? Voisi olla isommalle muksulle mukavampikin kuin liina, ainakaan meillä ei liina enää niin hyvin aja asiaansa (koska en oikein osaa erilaisia sidontoja). Ergohan on tosi pitkäikäinen, mutta oli kyllä kallis¿
Mies olikin ihan kauhuissaan kun kuuli paljon reppu maksoi, ja oli kuitenkin käytetty = vähän halvempi, mutta hilluipa sitten koko illan Aino repussa ja tykkäsi, eli hyvä ostos oli. :)
Aurora, ihanalta kuulosti teidän ilta! =)
Mammis, kivaa kun pääsit ulos! Mä en kertaakaan ole vielä käynyt missään iltamenoilla. Tiistaina sitten vihdoin viimein mennään kaverin kanssa ulos syömään ja vähän terassille - jos sää sallii...
MiaMik, me ollaan äitienpäivä muuten kotosalla mutta mies vie naisensa eli tyttärensä, vaimonsa ja äitinsä ulos syömään. Ihanasti sanoit Idasta ja tottahan se on että kyllä se oma pikkuinen on paras lahja mitä voi ihminen saada!
Mitä ihmettä sitä immeinen tekisi kun on sekä mies että lapsi jo nukkumassa?! Taisi mieskin jo mennä nukkumaan vaan sen takia että jaksaa aamulla herätä Ainon kaveriksi ja meikä saa nukkua. :) En siis uhallakaan mene nukkumaan vielä aikoihin. Voishan sitä Euroviisuja vähän vilaista, mutta mulla loppuu aina kärsivällisyys siinä ääntenlaskun aikana - se vaan kestää niiiiiin kauan!
Karssuli & Aino isin vieressä unten mailla
Pitkästä aikaa täällä.. Yritän parantaa tapani ja käydä useammin!!
Meillä neiti nukkuu vielä :) On nyt kaksi viimeistä yötä nukkunut yhdellä syötöllä ilman mitään kitinöitä!!
Paljon on uusia äitejä tullut joukkoon.. Onnittelut kaikille tasapuolisesti :D
Meillä oli eilen vauvauinti ja Aino on taas innostunut hommasta aivan täysillä.. Ollaan saatu olla 50min altaassa kun on ollut vajaita ryhmiä :)
Varasin vielä kesävauvauintiinkin muutaman kerran, kesäkuulle 3kertaa kun ei sillon vielä varmana luonnon vesiin tarkene mennä!!
Pakko hehkuttaa mutta mies yllätti kyllä aivan täysin.. Sain ihanan ruusun jonka voin laittaa myöhemmin ulos ja Lahjakortin kampaajalle :D Oli myös ostanut helppoa ruokaa tälle päivälle.. Ei olis kyllä parempaa yllätystä mulle keksinyt!!
Kelan tukien kanssa ollaan taas saatu vatvoa.. hoitovapaalla ollaan ja päätöksiä ei näy ei kuulu!! Kylläpä ne sieltä tulee ennen ku rahaa pitäis olla tilillä.. toivottavasti!! Jos joku muistaa niin mullahan ekat äipärahatkin myöhästy kelan ja työnantajan sekoilun takia..
Nyt kuuluu pientä ääntä makkarista joten tissittely puuhiin.. Meillä mennään edelleen ihan tissin ja kiinteän ruuan merkeissä! Ei ole tarvinnut korvikkeisiin siirtyä ollenkaan.. Pianhan sitä saa alkaa tavis maitotuotteitakin jo antamaan!!
Hyvää Äitienpäivää kaikille :D
Niamey ja Iso Aino 6pv vajaa 9kk!!
[color=CD1076]&hearts OIKEIN IHANAA ÄITIENPÄIVÄÄ KAIKILLE!! &hearts
Mies hoiti tytön aamupesut ja yritti syöttääkin pullosta, mutta tyttöpä ei huolinut moista ja puhalteli vaan ilmaa tuttipulloon..=) Sain kuitenkin vähän pidempään pötkötellä ja oli mukava kuunnella niiden aamutoimia..=) Lahjaksi sain ihanan lasisen ruusun, jonka mies oli itse käynyt tekemässä tuttavansa pajassa..=) Ja kahvia sänkyyn..
Tänään on sitten suurvisiitti isoisomummin luo ja illemmalla ehkä haetaan jotain ruokaa, ettei maman tarvitse kokkailla..=)
Mukavaa ja aurinkoista päivää kaikille!
t. poppis ja Emiliina 3kk+
[color=68228B]Meillä päivä alkoi aamiasella sänkyyn :) Sain pojiltani lahjaksi lahjakortin hierontaan!!!!! Ihanaa! Mulla onkin selkä kipuillut raskauden lopusta asti.
No, voittiko oikea maa? Mää katsoin vasta tänä aamuna nauhalta viisut ja oli kyllä yllätys, että noinkin mitäänsanomaton kappale voitti :/ (sori jos joku tykkäskin :)). Musta Unkari oli hyvä, se blueskappale. Olis saanut voittaa. Ranskakin jopa olis ollut parempi, mutta tuo Serbian kappale oli ikävän mieleenpainumaton :/ No, se viisuista.
Voi että mää oon kiitollinen ja onnellinen tuosta pienestä pojasta!
Han ja Sampo 3kk[/color]
Se on sit eka äitienpäivä meilläkin. Ei vaan tunnu yhtään siltä :( Meillä on menny kaikki aika remontoidessa sitä uutta asuntoo ja siellähän se mies nytkin on. Ei se ollu kerenny edes ostaa mulle lahjaa tai kukkia... Oon vähä pettynyt. Mutta sain sentään kortin ja mies syötti Eemelin aamulla ja mä sain nukkua vähän pidempään :)
Miamik, ihanaa, eikö teidänkään Iitukka vielä ryömi?!! Mä jo aloin panikoimaan, ku yks tuttu tuli vastaan yks päivä ja kysyi, että joko Eemeli nousee?? Mähän meinasin perseelleen lentään, ku eihän tää meidän poika tee muutaku kääntyy ja leikkii lentokonetta... Eikai nyt 7kk ikäisen lapsen vielä kuuluis edes nousta, vai?
Eemeli on alkanu nukkuun kunnon päikkäreitä! Nytkin on jo melkein kolme tuntia vedelly tuolla ulkona sikeitä. Vähän mä oon odottanu, että millon tää hetki koittaa, että se alkais nukkuun edes vähän pidemmät ku puolen tunnin unet. Ja nyt. Ja ihan varmasti ku nyt hehkutan asiaa täällä, niin huomenna palataan taas entiseen :D Niin käy aina...
Anteeks ku mä nyt en osaa oikein kommentoida mitään... En oo kerenny pitkään aikaan käymään täällä ja oon aika pihalla mitä teille kaikille kuuluu... Mutta ehkä sit ku me muutetaan, niin alkaa oleen taas enemmän aikaa.
Jeps, mutta mä taidan mennä nyt tekeen ruokaa. Oikein mukavaa päivää kaikille teille!
-Larsku ja Eemeli 7kk
Han, mä tykkäsin kans siitä Unkarista viisuissa. Se ei yrittäny pikkuhepeneillä kalastaa ääniä, vaan oli niin uskomattoman tavallisen näköinen ja sillä oli uskomattoman ihana ääni! Ja täytyy kyllä myöntää, että tykkäsin myös Ruotsin viisusta...
Kiitokset tosiaan treffiseurasta kaikille! Oli kiva nähdä isompiakin enskataaperoita. Ja Karssulin tyttö oli tosi suloinen! Kesiksen vaavia katsellessa tuli kauhea vauvakuume, kääk. Jennin kanssa en kerinnyt pahemmin jutella, mutta seuraavalla kerralla sitten enemmän :) Musta olis kyllä kiva kuukausittain tavata, ei nyt välttämättä millään " vakioajalla" , mutta kuitenkin.
Mäkin sain äitienpäiväyllätyksiä oikein olan takaa. Mies oli ostanut mulle ruusuja, ihanan Glope Hopen paidan, ja vielä yhden lahjan..! Se kyllä lahjoi mua niin paljon, että tuli kamalat suorituspaineet isänpäiväksi... Ja aamiaisenkin sain valmiiksi katettuna.
En vaan malttanut pysyä sängyssä siihen asti, että aamupala oli valmis. Noel kun tempaisi ja nukkui lähes yhdeksään saakka! Se kukkui eilen illalla yhteentoista meidän kanssa, katseli euroviisuja innoissaan :) Tietty taas kun isin heräämisvuoro, niin poika nukkuu pitkään. Huomenna kun mun pitää herätä niin eiköhän viimeistään puoli seiskalta olla pystyssä...
Nyt viihdyttämään poikaa.
Kandi & Noel, ensi viikolla 5kk
Me nukuttiin aamulla koko perhe kymmeneen asti, ja sit mun piti vielä hetki " nukkua" ja odotella Nakkia & IsoKyrsää (HEH) onnittelemaan. Nakki oli juhlapäivän kunniaksi puettu oikein ykkösiin - mekko tosin oli ihan liian pieni (50cm) ja sukkikset väärin päin :) IhQ! Sain nätin kortin ja lahjakortin Helsinki Day Spahan.
Niinhän se silti on, että saadaan lahjoja tai ei, niin totuus nähdään noiden lapsosten silmistä - ja niille me ollaan kaikki maailman parhaita äitejä!
Äsken käytiin kävelyllä ja kas kummaa jalat vei taas tontille tepastelemaan. Ens viikolla saadaan arkkitehdiltä eka luonnos, hui jänskää!
Odottelen tässä ruokaa, mies grillailee. Nakki nukkuu ulkona.
Tulipas omaa napaa *punastuu*
Makkara & Nakki 11vkoa4pvää (kääk kohta 3kk)
Eiköhän me kaikki olla tämä päivämme ansaittu :)
Oltiin mummulassa (miehen vanhemmilla) syömässä, ja äsken tultiin kotiin. Aleksi menikin heti ulos nukkumaan.
Aleksi antoi äidille lahjan nukkumalla ysiin asti tavanomaisen klo 7 herätyksen sijaan :)
Mieskin oli oikein kunnostautunut, ja hankkinut hienot lahjat, kukkia sekä satiinipyjaman.
Eipä muuta tällä erää, muuta kuin aurinkoista päivän jatkoa!
Palaan huomenna paremmalla ajalla.
Viipero & Aleksi 6kk
Heissan!
Kylläpä tämä päivä tuntui ihan erilaiselta kuin aiemmat äitienpäivät. Ihan piti taas aamusella nieleskellä kyyneliä ihan vaan Hesarin kastettuja ym. lukiessa...
Minä sain jo eilen kimpun punaisia ruusuja ja tänään katetun aamiaisen ja lahjaksi kauniit korvakorut. Päivällä käytiin mun vanhempien mökillä syömässä ja otettiin valokuva, missä ollaan Emmi, minä ja mun äiti. Reissun ainoo inhottava juttu oli se, kun amppari tai mikä lie pörriäinen pisti mua kaulaan. Onneks oli Ampikyy-pakkaus valmiina mökillä. Olin jo ottanut Emmille mukaan itikkaverkon rattaisiin. Aikas tiukkaan kiedoin, kun likka nukkui päikkyjä...
Eilen illalla Emmi veti ihan hirveet megapuklut sänkyynsä selällään nukkuen, joten oksua oli naamalla ja silmissä ja ihan joka paikassa. Sitten paniikki-itkut ja kun nostin likan sängystä, niin oksensi vielä kolme kertaa. Kun sitten saatiin ipana, minut ja sänky puhtaaksi, olikin likka kuin itse aurinko taas. En tiiä, mikä oli, mutta pelästytti mut. Onneks olin samassa huoneessa!
Tikru, me ostettiin Carena Buggy Lieback Lux -matksikset, kun halusin tuollaisen sateenvarjomallin. Väri on tumman punainen. On kyllä hienot ja näppärät!
Aurora oli päässyt fiilistelemään notskille. Vähän siistii! =)
Niamey ja Larskukin olivat pistäytyneet. Kiva juttu!
Ja muuta mun lahoaivoilla ei muistetakaan, kun pitkästä aikaa kirjoitan suoran tähän suoraan viesti-ikkunaan. Täytyy varmaan mennä valmistautumaan illan matsiin. Vähänkö tulee jännää!
Mukavaa äitienpäivänilta kaikille!
-Amy ja kauheasti olkkarissa huutava Emmi-
Hyvää äitienpäivää munkin puolesta!
Me tultiin äsken miehen mummolta ja sitä ennen käytiin anoppilassa. Vietiin niille huovutetut ruusukimput ja kortit. :)
Mies hääräs oman osuutensa aamulla.. (tosin olin jo siinä vaiheessa ehtiny hoitaa Heidin aamupesut ja pukenu iteki päivä vaatteet päälle) mut se passitti mut takas sänkyyn ja ne tuli Heidin kanssa räpsimään kuvia :D ja sit sain tarjottimella aamupalaa + ruusun + lahjan! :) Korttiin oli Heidiki päässy kirjottaa nimensä. :D
Heidi on kauheessa nuhassa! Se oli eilen heti aamusta alkaen itkunen/kärttynen, ja sit yönä sillä oli kuumetta (oli ihan tulikuuma). Aamulla selvis syy -> ylös on tulossa hampaita!!! Molemmista yläetuhampaista pilkistää pikkusen, mutta ei oo vielä tullu läpi.
Ja sit... Heidi KONTTAS eilen vähän!!!! Oltiin olkkarissa ja mies sano yht ´äkkiä, että " katos vähän!" ... ja siinä se Heidi ensin siirti jalkoja, sit käsiä ja taas jalkoja! :) Se sit reenas sitä koko eilisen päivän ja tänään on jatkanu.. Anoppilassakin esitteli mummulleen, että kuin jalat liikkuu. =) Ja sit anopin kanssa puhuttiin, että molemmat ollaan huomattu, että Heidi kattelee yläilmoihin ihan siihen malliin, että se koittaa kohta nousta tukee vasten! =) Ja kyllä se kerran mua vasten tuliki vähän, mutta ei ihan pystyyn asti! :) Heh.. On se hurjaa kuin meijän pikku tirppa kehittyy niin hurjaa vauhtia. Jotenki ne uudet taidot tulee silleen ryppäissä tai aaltomaisesti.
Jaapa jaa... Mut ei kai muuta tällä erää. Taidan mennä jatkaa kirjaa. (Oon lukenu uutta kirjaa syömishäiriöistä, ettei ihan ummikoidu tässä kotiäitinä ollessa. =))
Burde ja Heidi ...pikkuhiljaa 8kk kohti
Olipa kiva eilen nähdä taas teitä! En ollut päässyt netiin muutamaan päivään ja siks myöhästyin.. Toisaalta taas en olis kerinnyt aiemmin, kun mun vanhemmat oli kylässä. Hirveesti oli Joona ja NapNapin tyttö kasvaneet.
D on syönyt pari päivää ihan älyttömiä määriä (ollakseen D ;) ) ja syöttäminen on käynyt nopeasti ja helposti (sama sivuhuomautus kuin edellä ;) ). Yölläkin on syönyt vaan kerran, tosin silti herää klo 5, mistä epätoivosesti olen yrittänyt saada jatkamaan unia vaihtelevalla menestyksellä..
Äitienpäivänvietto rajottu siihen, et uinnin jälkeen tilattiin pizzat :). Mä ajattelen vähän kuin (olikohan se) NapNap, en ole miehen äiti ja D ' lta ei ihan hirveitä vielä voi odottaa ;) tai onhan se syönyt ihan superhyvin ;). Muutenkaan en hirveesti odota tuolta ukolta minään juhlapäivinä, kun heillä ei sellasia ole tapana viettää niin ei oikein osaa täälläkään niitä viettää/ei tiedä et mitä " pitää tehdä" .
Oliverin unenelahjat on kyllä kadehdittavat :). Ehkä meilläkin joskus, ei vaan nyt ei kyllä tarvis valittaa.. Aurora, mä uin bikineissä ja meidän uinnissa moni muukin..
Juomisgallup: En tosiaan ole aiemmin sylkenyt lasiin, vaan viettänyt suht railakasta bile-elämää.. Nyt olen ollut juomatta pian 2 v enkä aio juodakaan ees yhtä tai kahta. Mä en koskaan ole juonut maun takia eikä enää kiinnosta pätkääkään olla edes pienessä kännissä (humalatila ei todellakan tuo musta parhaita puolia esiin..). Muut saa mun puolesta tehdä miten haluaa ja olin just viime ti kavereiden kans " kaljalla" vesilasin kera ;).
Larsku: Multa on kans monet kysellyt, et joko D puhuu.. Ei kannata välittää niistä, jotenkin ihmisillä ei välttämättä ole käsitystä et mitä missäkin iässä tapahtuu tms..
Hui Amyn ampiasen pistoa! Tosta tulikin mieleen, että ois ehkä ihan aiheellista vähän varustella tota kotiapteekkia (meillä kun on suunnilleen buranaa ja laastaria + D' n supot)..
Mun pitää lähteä herätteleen D' a.. Meni iltapäiväunille vasta 17 enkä haluu et nukkuu kauaa (muuten menee ilta hirveen pitkäks).
Jenni ja D 10 kk
Tultiin just mökiltä, oltiin vkloppu siellä. Milo on ihan mökkipoika. Nukkui pitkiä päiväunia ja nautiskeli mumman ja paapan seurasta. Oli tosi mukava vkloppu. Masuvaivatkin taisi jäädä kotiin, koska heti kun tultiin Treelle takas niin alko masun väännöt :(
Mä sain vaan äitienpäiväruusuja mieheltä, vähän tylsää. Meillä on vähän huono rahatilanne tällä hetkellä. No, muisti sentään sen verran mua.
Gallupeihin. Meillä mies hoitaa paljon Miloa ja korvaamaton apu muutenkin kodin hoidossa sun muussa. Arkisin tekee tietenkin vähemmän koska tekee tosi pitkää päivää töissä. Milo tykkää isistä kovasti koska aina ilme kirkastuu kun isi tulee töistä :)
Täällä myöskin maistuu alkoholi. Kunnon kännissä taisin olla viimeksi meidän hääbileissä vuosi sitten. Meillä oli hyvin rankat rokkihäät.
Kirkkaita en oo koskaan tykännyt juoda, mutta kalja maistuu ja punaviini.
Baareissa ramppaaminen ei kyllä enää kiinnosta.
Ristiäisissä oli vaan isovanhemmat ja kummit mitkä ovat sisaruksia. Porukkaa oli yhteensä joku vajaa 30 henkeä
Uusille enskoille tervetuloa!
Nyt täytyy mennä kylvettämään masuvaista pikku ukkelia.
Hermione & Milo 3kk+
Larsku, multakin koko ajan kysellään että joko, joko, joko. Eli joko ryömii tai edes konttaa. Mulla kun ei ole mitään kiirettä saada neitiä liikkeelle, eikä näytä Idallakaan olevan haluja moiseen puuhaan ;)
Minäkin katsoin viisut kokonaan illalla/yöllä. Heräsin klo 10, kun Ida läpsi mun naamaani ja sanoi tä-tä-tä :) Siinä sitten odoteltiin sängyssä koska isi tulee töistä. Klo 10.20 ovi kävi ja isi tuli ihanan kukkakimpun ja kortin kera. Kortissa luki kahden kirjoitusvirheen kanssa ihana teksti :) Sitten mies teki Idalle aamupesut ja mulle aamupalaa. Seuraavaksi lähdettiinkin jo mun äidille (mies myös) herkuttelemaan. Nyt mässytetään karkkia ja katsotaan yhdessä Suomen peliä... Niin ja paras lahja oli mieheltä se, että hän sanoi ettei aio pelata tietokoneella tänään ollenkaan :D
Viisuista...Minä äänesti Ukrainaa :) Ruotsi oli kans hyvä, mutta en minäkään siitä voittajasta tykännyt erityisemmin...
Lätkämatsi ei näytä kovin kiinnostavalle, joten tänne tulin kirjoittelemaan.... Oltiin appivanhemmilla syömässä muuten oli ihan normipäivä, paitsi että lahja ja aamupala tuli sänkyyn=)
Meidän eilinen uinti meni mahtavasti. Oliver tykkäsi heti hommasta ja hyvin siellä pulikoitiin. Tosin 5 minsaa ennen loppua tuli väsy ja sit oli lähdettävä. Laitoinkin muutaman uuden kuvan, tässä linkki jos kiinnostaa:
http://s129.photobucket.com/albums/p221/Aurora-79/Pojat/?action=view&cu…
Poppis, joko teit salapoliisityötä ja sait selville missä se mamma-naapuri asuu?;)
Jenni, tosiaan hyvin meni bikineissä, vaikka KAIKILLA muilla olikin musta kokouikkis:) Hyvä etten ole ainut..
Burde, WAU teillä jo kontataan. Onnea!! Kyllä ne pikkuiset vaan kasvaa ja kehittyy, koskakohan meillä?! Meillä ei mitään kiinnostusta edes kääntymiseen. Ollaan vaan ja möllötetään=) Vasta 6 päivää on poitsua kiinnostanut lelukaaren lelut, nyt niitä heiluttelee. Edistystä siis:))
Matkarattaista oli puhe. Käytiin katsomassa monia, mut ihastuin Peg Peregon Pliko P3 malliin, ja ne sit hankittiin sellaisina musta/limevihreinä kuten City Crossitkin:) Kyllä kelpaa niillä kärrytellä ostoksilla!=) Äiti taitaa tosin olla enemmän innoisssaan kuin poika.
Olisko kiinnostusta Jumbo treffeihin arkena, kun meillä mies viikonloppuisin kotona niin en raaski lähteä mihinkään?? Eli jos ois vaikka kerran kuussa viikkotreffit, kannatusta??
Nyt menen nauttimaan sidukan loppuun lätkämatsin parissa, ain niin muuten. Oliver meni eilen nukkumaan 19:00, heräsi syömään 06:45 ja sit jatkoi unia 11.10 saakka.... Siis 16h yöunet!! Tais uinti väsyttää tai sit ajatteli nukkua kiltisti pidempään kun tiesi et me valvottiin viisujen parissa;)
Aurora & Oliver 12vkoa 5pvää
[color=#8B008B]Onnistuihan se pumppailu eilen. Tosin mies sanoi että 60ml ei riittänyt mihinkään. :o OHO. No, onneksi oli Tuttelia varalta jääkaapissa. :) Mies ei ollut koko iltana saanut neitiä omaan sänkyyn nukkumaan. Neiti siis oli viettänyt koko illan miehen rinnan päällä sylissä. Olin peräti 19.30-0.30 ulkona ja kivaa oli. Pari lasia punaviiniä tuli maistettua ja käytiin syömässä namia iltapalaa. Hirmusti oli ihmisiä kaupungilla ja kiva fiilis. Sitten nukuttiinkin pitkään, eli herättiin miehen kanssa vasta nyt ja neiti vielä tuhisee sängyssä.
HAN ¿ en minäkään ole koskaan lasiin sylkenyt. On tullut menneisyydessä juotua aika railakkaasti, tulevaisuudessa en usko moista tapahtuvan ainakaan ihan helpolla. ;) Viini ruoan tai juustojen kanssa on mun suosikki! Edellisen kerran kunnon soosissa taisin olla viime kesänä joskus kesäkuussa ennen raskautumista.. Grillibileissä siideri maistui vähän liian hyvälle. ;)
Sorppa nyt kun viesti on taas näin lyhyt ja ¿omanapainen¿. Lähden nimittäin kohta hankkimaan muutaman valokuvan (omalle äidilleni kuva hänestä ja tiitiäisestä kehyksiin ¿ äitienpäivälahja) jostain valokuvausliikkeestä. Sitten mennäänkin mummolaan pistämään kisastudio pystyyn, sekä lätkä että euroviisut. Jäädään sinne sitten yöksikin niin on monta syliä hoivaamassa neitiä. Eli multa jää kuin jääkin treffit väliin + nettipimento huomis-iltaan asti. Harmi, ois ollut kiva nähdä teitä ja varsinkin KESIStä.. No, ens kerralla. Ehkä voidaan järkätä lämpimämmällä kelillä sit vaikka picnic jossain. :) Pitäkää kivaa Jumbossa!
Ja aurinkoista lauantaita + MAHTAVAA ÄITIENPÄIVÄÄ HUOMISELLE!!!
Mammis + Tiitiäinen[/color]