Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän samoilla biologisilla sisaruksilla siis lapsillanne saman väriset hiukset vai eri väriset?

Vierailija
14.05.2025 |

Meillä tyttö ja poika ja on samanväriset hiukset.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tutulla on tyttö syvän ruskeat hiukset paksut, tyttö pieni hento hauras. Terve siis kuitenkin. Poika iso vaalea ja sinisilmäinen.

Moni vihjaillutonko eri isille,jopa loukkaavasti. Mutta kun katsoi sukukuvia, ei voi erehtyä, se poika on kuin ilmetty isänsä äiti . niin klooni ettei voi erehtyä. Noi voi tulla kauempaakin piirteet ,värit jne kuin omilta vanhemmiltaan. Tyttö on ihan  isän ja äidin sekoitus,mutta poika onkin mummonsa klooni

Vierailija
2/28 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihan eri näköinen kuin sisarukseni.

Omat lapseni ovat aivan eri näiköiset keskenään vaikka vanhemmat on samat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat niin samannäköisiä ja värisiä kun vaan voivat olla. Kaikki lapset ovat hyvä mixaus meistä.

Vierailija
4/28 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaalea tukka, yhdellä siskolla tummanruskea ja toisella vaaleammanruskea. Suvuissa on tummaa ja vaaleaa joten ollaan mekin. 

Vierailija
5/28 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tutulla on tyttö syvän ruskeat hiukset paksut, tyttö pieni hento hauras. Terve siis kuitenkin. Poika iso vaalea ja sinisilmäinen.

Moni vihjaillutonko eri isille,jopa loukkaavasti. Mutta kun katsoi sukukuvia, ei voi erehtyä, se poika on kuin ilmetty isänsä äiti . niin klooni ettei voi erehtyä. Noi voi tulla kauempaakin piirteet ,värit jne kuin omilta vanhemmiltaan. Tyttö on ihan  isän ja äidin sekoitus,mutta poika onkin mummonsa klooni

Mun siskolle huomautellaan tuosta isyydestä jatkuvasti ja lasten kuullen. "taitaa olla postimiehen tuo ja tuo". Hänellä on neljä lasta ja kaikki ovat taatusti samoista vanhemmista. Silti heillä on jopa ihonväriltään eri värisiä muksuja, kun meiltä nyt löytyy suvusta väriäkin, vaikka itse ollaan suomalaisen maantienharmaita. Mies hänellä taas on myös suomalaisittain tummempi. Eli vaaleat lapset ovat niitä postimiehen.. Kaikissa keleen sukujuhlissa jaksavat jauhaa.

Vierailija
6/28 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset ovat ainoa, mikä on samanväristä. Kaikilla ihan eriväriset silmät. Äidillä ruskeat ja isällä siniset. Yhdellä lapsella jopa vihreät silmät (isän isän äidillä vihreät). 

Vierailija
7/28 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väri on aikalailla sama, tai oli. Meitä on kolme ja minä meistä harmaannuin 30-vuotiaana. Muutenkin minun hiuslaatuni on aivan erilainen. Sileät ja todella painavat hiukset, eivät suostu kihartumaan ja jos saan kiharrettua niin kiharat ei pysy. Toisaalta jotkut ovat kadehtineet kun minulla on niin suorat hiukset.

Vierailija
8/28 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoilla biologisilla sisaruksilla? Miten nämä eroaa eri biologisista sisaruksista?

Vierailija
9/28 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika on kuin ilmetty isänsä, tummat hiukset ja ruskeat silmät. Tyttö puolestaan vaalea ja sinisilmäinen kuten minäkin. Kolmas lapsi syntyy kesäkuussa, saa nähdä periikö enemmän isänsä vai äitinsä värit.

Vierailija
10/28 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, tällä hetkellä oranssi, sähkönsininen ja ja punapää. No oikeasti nuo kaksi ekaa on ruskeatukkaisia, mutta toinen vaaleampitukkainen kuin toinen.

Vierailija
11/28 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit hyppelehtii, yleensä lapsesta tulee isonvanhempansa näköinen.

Vierailija
12/28 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kolmen veljeksen nuorin veli, ja kaikki ovat aivan eri näköisiä ja kokoisia keskenään. Tunnen myös kaksoisveljekset, joista toinen on aina ollut pitkä ja laiha ja toinen lyhyt ja lihava.

Vierailija
13/28 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmilla lapsilla vaaleat hiukset. Minulla ja isällä taas todella tummat.

Vierailija
14/28 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset on molemmilla ruskeat, toisella ehkä jonkin verran tummemmat kuin toisella. Toki hiustenväri voi vielä muuttua. Itsellänikin oli pikkulapsena vaaleanruskeat hiukset mitkä sitten muuttui tummanruskeiksi.

Meidän lapsilla on toisella ruskeat ja toisella vihreät silmät. Minulla on vihreä-ruskeat ja isällään siniset.

Vierailija
15/28 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien sisarusten kanssa ollaan kaikki erivärisiä hiuksiltamme. Myös hiuslaatu on erilainen. Omista lapsista toisella oli vuoden ikäisenä vaaleat hiukset ja toisella ruskeat. Vaaleat hiukset ovat ajan myötä tummentuneet. Saa nähdä minkä väriset lopulta ovat.

Vierailija
16/28 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo "onkohan joku muu isä hehhah" -jankutukset on kyllä todella typeriä. Toki niitä yleensä harrastaa jokseenkin yksinkertaiset ihmiset joiden maailmassa ei ole sitä tietoa miten perimä toimii. 

Vierailija
17/28 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan samanlaiset vaaleanruskeat hiukset kuin kahdella veljelläni. Kolme lastani ovat vaaleatukkaisia kaikki, isänsä mukaan.

Vierailija
18/28 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisarukseni eivät ole lapsiani.

Vierailija
19/28 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon väri sama kaikilla kolmella. Ovat suomalaisia sukujuuriltaan ja ruskettuvat samoin. Kun taas itsellä ja sisaruksellani eri värinen iho ja palamistaipuisuus. Lapsilla eri väriset silmät, kahdella sama. Hiusten väri vähän vaihtelee vaaleanruskean ja suht tumman ruskean välillä. 

Vierailija
20/28 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen isä, eteläeurooppalainen äiti. Toisella tummanruskeat, vähän punertavat suorat hiukset ja toisella tummanvaaleat kiharat hiukset. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi