Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin vasta jälkeenpäin ettei maantason parvekkeilla/takapihoilla kannata säilyttää mitään arvokasta :( Minulta varastettiin

Vierailija
10.05.2026 |

50 euroa maksanut betoninen lintupatsas. Illalla siinä,aamulla  poissa.

Kaverit vaan kysyi että "etkö sä tiennyt että niistä  lähtee tuhkakupitkin?"

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi 2026: pidetään normaalina että varastetaan ja uhrin vika.  Hävytöntä!

Sama juttu fillareiden kanssa. Ei niitä kannata ostaa, ne pöllitään varmasti. Ihan sama mikä romu. Sitten kun teet poliisille ilmoituksen, niin lähes tulkoon nauravat ulos sieltä. "luuletko, että meillä on aktiivisesti aikaa etsiskellä varastettuja polkupyöriä!" "en tietenkään luule, että te saatte mitään aikaan muutenkaan... mutta ilmoitus on tehtävä, että edes vakuutuksesta saisi jotain takas..." 

Miten niin nauretaan kun sähköisesti teet ilmoituksen.

Vierailija
22/24 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun alimmassa maantasan kerroksessa, oikeestaan mitään ei ole viety, viime kesänä talossamme asui varasteleva nuorimies,  iltaisin kävi taskulampun kanssa etsimässä varastettavaa tavaraa , mun tavarat ei kelvannut onneksi. Sai häädön ja irtaimisto satelikin heitettiin suoraa hänen parvekkeen kautta roskalavalle joka oli mun parvekkeen edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, on kelvannut voroille lapio ja kynttilälyhty, naapurin narkomaanit ilmeisesti olivat asialla.

Narkomaani ruuvaili varastossa polkupyöristä polkimia irti huumerahan toivossa. Polkimia!

Olen todistanut helsingin yössä miten narkomaani yrittää varastaa lukitusta pyörästä sisäkumia. Pelkkää sisäkumia. Ja yrittää saada sitä ehjänä.

Ne  rakentelee  varastetuista osista  pyöriä. 

Vierailija
24/24 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia kannattaa pienkerrostalon ylimmässä kerroksessa. Narkit, romanin kerjäläiset ja idän ihmeet jää sekavina betonitasolle pyörimään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi