TOUKOJEN LAUANTAIPULINAT
Kommentit (25)
Nyt on neidin 3v juhlat ohi, kakku meni kaupaks ja kinkku-paprika-fetapiirakan loput aijon syödä iltapalaks.
Kyl eilinen leipominen ja tää päivä veti voimat pois.
Huominen meneekin sit pakatessa ja suomipojan finaalia jännäten.
Maanantaina klo 11 sairaalaan.
Onnea vauvan saaneille ja hakeville sekä suppareita ym =)
tulen viimestän keskiviikkona kertoo kumpi tuli ja miten leikkaus meni. Jos ei huomenna " nähdä" niin HYVÄÄ ÄITIENPÄIVÄÄ! Varsinkin ekaa sellaista viettäville ;)
rv 39+3
Taas oli tullu hirmusesti vauvauutisia, ihanaa! <3 Paljon onnea!!
Justiinsa kerkisin koneelle, kun vasta kotiuduttiin miehen äidiltä. Pakko oli heti päästä. :) (siis enhän mä mikään riippuvainen teistä ole.. ehei.. :D )
Niin ja siis rauhotella Larua, että täällä sitä vielä roikutaan!! ;) Enhän mä meiän treffejä missaa mistään hinnasta. Niin se kumminkin on et Laru on huomenna synnäril ja mä kärvistelen kesäkuulle.. :D Apua, ei saa manata.
( . ) Ei kummempia, alkaa raskaus kävellessäkin tuntua jo. :) Eilen oli menkkajomotusta masussa ja pari suppariakin tais tulla. Mutta niitä kunnollisia odotellessa...
Jaa.. tartteis varmaan mennä pesee pojun hampaat, sai syötyä iltapalansa. Niin ja iltasatua lukemaan jne.
Voikaahan typykät hyvin ja paljon suppareita niitä kaipaaville ja synnärille lähtijöille tsemppiä!! :)
t:tiitiäinen, poika 2v4kk ja Oiva rv 37+4
ONNEA ONNEA ALPUKALLE ja PIKAHVILLE VAUVOISTA!!!!!!!!!!!!!!<3
juu missä tosiaan JANSKU?ettei olis vaan häippässyt synnyttämään;) noh toivotaan niin :D ja te jotka jo yliajalla niin poks poks suppareita kovasti teille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Täälä ei juurikaan mitään muutosta....saunassakin kävin,mut ei mitään tulosta!heh enpä mä nyt siinä toivossa saunaan mennytkään et jotain tapahtuis....en jotenki jaksa uskoa mihinkään konsteihin...musta tuntuu et tää syntyy sitten kun on valmis tulemaan eikä siinä paljon auta mamman marinat;) heh oikeestaan ei mua nyt niin marisutakkaan tällä hetkellä....olo ihan ok!
Innolla odotan et kohta iltapalalle....tein pizzaa päivällä ja sitä jo syötiin ruualla:P jäi vielä iltapalaksin:D naam!! Poikakin nukahti yllättävän hyvin vaihteeks....taidan hiippailla tuon ukkokullan kainaloon!!!!!! ILLANJATKOJA jokaiselle !!!jännittää tuleeko äitienpäivä vauvoja...montako....iiikss!!:)
toymama 38 (ja supistus;) )
Eli oli ne oikeita suppareita tai niiden alkua ke, kipeät supparit alko sitte iltapäivällä. Torstaina vauva sitten syntyi klo 2.20. Synnytys oli tuskaa, koska en saanut puudutteita ajoissa. Anestesialääkäri oli hätäleikkauksessa joka kesti monta tuntia. Synnytys kesti 10,5h ja viimeiseksi 50 minuutiksi ehdin epiduraalin saada. Terve vauveli kuitenkin syntyi :-)
Kokoa herralla: 4020g ja pituus 52cm.
Isoveljet ovat innoissaan. En jaksa nyt enempää kirjoitella, viime yönä jä unet vähäisiksi. Poika nukkui hyvin, mutta oli vähän muuten äänekästä sairaalassa nukkua.. Niin ja meillähän 3v sai sen vesirokon pe, joten pikku potilaskin on hoidettavana..
P + poika 3 pvä ja isoveljet kohta 3v ja 5v
Onnittelut Alpukalle tytöstä ja Pikahville pojasta!
Äitelle tais tulla lähtö, ihanaa! :)
Missäs jansku on?
Meillä poika asuisi tissillä, maitoa kyllä riittää :) Yöt menee vähän kuten miitullakin, koitetaan jaksaa.
Minäkin yritän ehtiä pinoutumaan sitten vauva-puolellakin, mutta nämä kaksipientä pitävät kyllä kiireisenä ;)
OP, herra käpy 9 vrk ja " iivari" 1v8kk
p.s Suppareita kaikille!