Keksitkö mitään syytä miksi nuori instababe viedään kunnon ravintolaan, halutaan parisuhdetta, annetaan lahoja - mutta tavisnaista ei?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Juuri eilen vein tavallisen vaimoni Hakaniemen Meripaviljonkiin syömään.
M59
Minäkin olen ihan tavallinen, ja tavallinen mieheni tarjosi minulle juuri samppanjaa ja ostereita Etelä-Ranskassa. Kieltämättä vien itsekin hänet välillä syömään <3
Kyllä mut on aina viety kunnon ravintolaan. En tyytyisi vähempään.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään hajua mitä tekisin instababen kanssa, kun en ole koskaan sellaisen kanssa treffeille päässyt. Mutta vein kyllä viime deitin syömään ihan ok ravintolaan, ja maksoin laskun, vaikka hän ei todellakaan ollut mikään instababe.
Yrittäisit kaikin tavoin tehdä vaikutuksen
Kun nainen panostaa itseensä, se tarkoittaa että arvostaa miestään. Mitä menestyneempi mies, sitä enemmän nainen treenaa, käy kosmetologilla, kampaajalla jne
Miehillä ei ole varsinaisesti omaa tahtoa, halua tai vaistoa naista kohtaan, ainoastaan kilpailuvietti toisiaan kohtaan. Vaikka maailman paras nainen olisi heidän edessään, mutta tästä ei oel kilpailua, mies ei tätä noteeraa tai arvosta.
Nainen on tavallaan vain kondomi miesten persepanojen välillä. Miehet, jotka eivät piittaa minusta ollenkaan normaalisti, ottavat aina yhteyttä kun olen tekemisissä isän, veljen tai jonkun sellaisen kanssa, joka aiheuttaa minussa rakkauden kokemuksia. Tällöin laukkaavat paikalle loisimaan ja pilaamaan onnea oikein kilpaa.
Miehet ovat keskimäärin kirjaimellista roskaa. Ei niistä kannata välittää sen enempää kuin linnuista kadulla. Siinähän ovat mutta se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen panostaa itseensä, se tarkoittaa että arvostaa miestään. Mitä menestyneempi mies, sitä enemmän nainen treenaa, käy kosmetologilla, kampaajalla jne
Nuo ovat kylläkin keinoja alistaa muita naisia, mikä tietty joidenkin psykopaattisten miesten mielestä onkin seksikästä. Menestyneimmät miehet haluavat jotain pilates instructoreita tai naisia, joilla on muu naislauma, mitä johtavat. Siitä sitten kuormasta napsivat ja siittelevät.
Miksi ihmeessä edes mietitte miehiä. Alkeellisia apinoita.
Kerran yritin itsekin ehdottaa tuota kaikkea tavisnaiselle. Tämä kieltäytyi, ja valitsi jänniksen, jolta sai lopulta pataan, joten nykyään ehdottelen vain instababeille.
Vierailija kirjoitti:
Tavisnaisten ja ig-babejen ero on oikeastaan siinä, ettei tavisnaiset hae koko ajan huomiota ja postaa kaikkea (julkisesti) someen :D
Tämä voi luoda nettiriippuvaisille miehille harhan siitä, ettei tavisnaiset eläisi hyvää elämää.
Mutta jos ei tyrkytä persettään julkisesti niin mistä mies edes tietäisi naisen olemassaolosta?
Joskus kun harrastin tiloissa missä oli miehiä niin tuli kyllä iskuyritystä iskuyrityksen perään. Se on vaan kiusallista, kun itseä kiinnostaa 1/100 miehestä, jotka lähestyvät itseä. En jaksa enää. Olen vain deittiapis ja jos se tarkoittaa sitä että ei löydy miestä kun he juoksevat instabeibejen perässä niin sitten se on just niin. Eipä retardilla miehellä mitään tekisikään
Vierailija kirjoitti:
Kerran yritin itsekin ehdottaa tuota kaikkea tavisnaiselle. Tämä kieltäytyi, ja valitsi jänniksen, jolta sai lopulta pataan, joten nykyään ehdottelen vain instababeille.
Niin kilttimies myrkyttää naista kuin käärme, kuren sinä nyt. Rehti turpaanveto on vaan erilaista väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran yritin itsekin ehdottaa tuota kaikkea tavisnaiselle. Tämä kieltäytyi, ja valitsi jänniksen, jolta sai lopulta pataan, joten nykyään ehdottelen vain instababeille.
Niin kilttimies myrkyttää naista kuin käärme, kuren sinä nyt. Rehti turpaanveto on vaan erilaista väkivaltaa.
Miksi laitat pahan naisen käytöksen viattoman miehen syyksi? Jos kahdesta paskasta naisesta pitää valita, niin parempi ottaa edes se nätimpi.
Tämä tavis vietiin paljon parempaan paikkaan ku joku ravintola 🤩
Ei mitään hajua mitä tekisin instababen kanssa, kun en ole koskaan sellaisen kanssa treffeille päässyt. Mutta vein kyllä viime deitin syömään ihan ok ravintolaan, ja maksoin laskun, vaikka hän ei todellakaan ollut mikään instababe.