Olen menettänyt uskon ja luottamuksen Suomalaiseen työelämään
Olen menettänyt uskon ja luottamuksen Suomalaiseen työelämään sekä ihmisten hyvyyteen
Kommentit (28)
Ensin sitä työelämää pitäisi kuitenkin kokeilla, eikö vaan?
Toinen toistaan enemmän ja vähemmän narsististen ihmisten keskuudessa pitää yrittää luovia.
Vierailija kirjoitti:
Se on suomalaiseen, eikä Suomalaiseen.
Kannattaisi opetella suomea.
Se on ehkä liikaa toivottu Igorilta.
On se ikävää, että teillä Venäjällä asiat ovat vielä paljon, paljon huonommin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ehkä liikaa toivottu Igorilta.
Joka päivä ennen työmatkaa katson....
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin kun ap:n tavoin spämmää aamusta iltaan pelkkäää paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömällä on aikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töihin ei enää uskalla hakea. Syynä Suomessa vallitseva työpaikkakiusaaminen, syrjintä, eriarvoisuus jne jne jne jne.
Suomessa ei voi enää asua ja käydä töissä. Työelämä on eriarvoista. Toisia työpaikoilla tuetaan, toisia ei.
Rys sän propagandaa. Nämä aloitukset ilmaantuvat aina samaan aikaan ukrainalaisten haukkumisen ja venäjän ylistämisen kamssa.
Suomalaiset yritykset "ampuvat omiin nilkkoihin" huonolla työilmapiirillä, sekä kehnoilla palkitsemilla, palkoilla. Sana leviää yrittäjästä, yrityksestä aika avoimesti nykyisin, ja levittäjiä riittää. Henkilökohtaisesti olen "jäähdyttänyt" useita yrityksiä pois, kun olen saanut luotettavaa tietoa ystäväpiirin kautta, ja ovat tehneet arvokkaan eleen paljastuksissaan.. Sitten levitän eteenpäin yrityksestä muille.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset yritykset "ampuvat omiin nilkkoihin" huonolla työilmapiirillä, sekä kehnoilla palkitsemilla, palkoilla. Sana leviää yrittäjästä, yrityksestä aika avoimesti nykyisin, ja levittäjiä riittää. Henkilökohtaisesti olen "jäähdyttänyt" useita yrityksiä pois, kun olen saanut luotettavaa tietoa ystäväpiirin kautta, ja ovat tehneet arvokkaan eleen paljastuksissaan.. Sitten levitän eteenpäin yrityksestä muille.
Tuokin on ongelmallista, koska toisilla voi olla hyviä kokemuksia ja toisilla huonoja kokemuksia samasta firmasta työskentelystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuokin on ongelmallista, koska toisilla voi olla hyviä kokemuksia ja toisilla huonoja kokemuksia samasta firmasta työskentelystä
Työnantajien pitäisi VIHDOIN tajuta, että ei ne asiat mene vain työntekijän suuntaan. Työntekijä on peli nappula ja helppo päästä eroon, mutta antaa työnantajasta paskan työnantajamielikuvan.
Olen myös menettänyt uskoni.Jumalaan, joka on väkevä ja voimallinen mutta minulle ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töihin ei enää uskalla hakea. Syynä Suomessa vallitseva työpaikkakiusaaminen, syrjintä, eriarvoisuus jne jne jne jne.
🤣 Täytyyhän se joku tekosyy keksiä
heikot sortuu elon tiellä, vahvat sen kuin porskuttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣 Täytyyhän se joku tekosyy keksiä
Hain töitä viimeksi 2007.