Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arto Satonen: "Vaalivoitto ei takaa SDP:n hallituspaikkaa vaan kokoomus aikoo tehdä vallankaappauksen"

Kommentit (283)

Vierailija
41/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammoilla ei nähtävästi taas ole mitään käsitystä siitä, mitä oikeisto ja vasemmisto edes tarkoittavat.

Vierailija
42/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tällainen oikeistokaappaus tehdään nykyisien kannatusprosenttien aikana, niin siiten ei riitä enää ostoboikotti vaan alan sabotoimaan maata. Vähintään niin, että muutan fugeen ja käyn siellä Kelan piikkiin sairastamassa.

Suomessa ei ole oikeistoa.

Kyllä on ja huonolaatuinen onkin.

Väärin. Suomessa ei edelleenkään ole oikeistoa, saatika oikeistopuolueita.

On edelleen, vaikka jostain syystä vänkäät vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus meinaa siis marssia demokratian ja vaalituloksen ylitse. Sinällään en pöyristy, kun Satosen on oppinut tuntemaan.

Ei meinaa kuten sinulle jo äsken selitettiin. Miksi valehtelet tahallasi?

Meinaa, eikä höpönlöpöselittelyjä tai sinun valheitasi tarvitse ottaa sen enempää tosissaan kuin Suomen Madia.

Nyt menee toverilta todella noloksi kommentointi. Kannattaisi jo ilmiantaa tämä ketju ihan itse että nämä idiotismit katoaisivat bittiavaruuteen :D

Vierailija
44/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt taitaa faktojen valossa olla Satosen elämässä viimeinen oikeistohallitus. Sen verran on leukaa kertynyt.

Suomessa tosin ei ole oikeistohallitusta.

Tosin Suomessa on oikeistohallitus ja sen osaamattomuus todettu moneen kertaan.

Väärin. Suomessa ei edelleenkään ole oikeistohallitusta. Ei ole koskaan ollutkaan.

Kyllä on. On ollut ennenkin ja on ikävä kyllä myös nyt.

Vierailija
45/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tällainen oikeistokaappaus tehdään nykyisien kannatusprosenttien aikana, niin siiten ei riitä enää ostoboikotti vaan alan sabotoimaan maata. Vähintään niin, että muutan fugeen ja käyn siellä Kelan piikkiin sairastamassa.

Suomessa ei ole oikeistoa.

Kyllä on ja huonolaatuinen onkin.

Väärin. Suomessa ei edelleenkään ole oikeistoa, saatika oikeistopuolueita.

On edelleen, vaikka jostain syystä vänkäät vastaan.

Väärin. Suomessa ei edelleenkään ole oikeistota, saatika oikeistopuolueita.

Vierailija
46/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taasko Satoselt on jäänny 💊💊 ottamatta

Nokun niissä pillereissä ei ole tomusokeria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt taitaa faktojen valossa olla Satosen elämässä viimeinen oikeistohallitus. Sen verran on leukaa kertynyt.

Suomessa tosin ei ole oikeistohallitusta.

Tosin Suomessa on oikeistohallitus ja sen osaamattomuus todettu moneen kertaan.

Väärin. Suomessa ei edelleenkään ole oikeistohallitusta. Ei ole koskaan ollutkaan.

Kyllä on. On ollut ennenkin ja on ikävä kyllä myös nyt.

Väärin. Suomessa ei ole oikeistohallitusta. Ei ole koskaan ollutkaan.

Vierailija
48/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taasko Satoselt on jäänny 💊💊 ottamatta

Nokun niissä pillereissä ei ole tomusokeria.

Sanoisin että tämä kommentointi on niin lapsellista että teet vahinkoa asiallesi toveri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos demarit voittaisi vaalit, eivätkä saisi ketään hallitukseen mukaan, niin yksinkö ne sen vähemmistö hallituksen perustaisivat ? 

Kyllä sinne hallitukseen muita tulijoita piisaa, vaikka KaikkiOtetaanKöyhiltä -pankkiirikerho kieltäytyisi yhteistyöstä.

Kuka muka kyseistä kerhoa edes jää kaipaamaan?

Vierailija
50/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tällainen oikeistokaappaus tehdään nykyisien kannatusprosenttien aikana, niin siiten ei riitä enää ostoboikotti vaan alan sabotoimaan maata. Vähintään niin, että muutan fugeen ja käyn siellä Kelan piikkiin sairastamassa.

Suomessa ei ole oikeistoa.

Onpas. Ja sen ansiosta on kohta köyhälistökortteleitakin. 

OIkeisto saa tulevaisuudessa nauttia kättensä teoista; ulkomaalaiset on karkoitettu, mutta omat kansalaiset tulivat tilalle, muodostaen samanlaisia alueita, joissa piisaa köyhyyttä ja muita ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kaikki puolueet ovat pohjimmiltaan marxisti-leninistisiä.

Vierailija
52/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammoilla ei nähtävästi taas ole mitään käsitystä siitä, mitä oikeisto ja vasemmisto edes tarkoittavat.

On ainakin parempi käsitys kuin kaiken maailman jankkaajilla, jotka hokevat "vassaria" joka paikkaan tai sillä hyypiöllä joka täälläkin naukuu koko ajan ettei Suomessa ole oikeistoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt taitaa faktojen valossa olla Satosen elämässä viimeinen oikeistohallitus. Sen verran on leukaa kertynyt.

Suomessa tosin ei ole oikeistohallitusta.

Tosin Suomessa on oikeistohallitus ja sen osaamattomuus todettu moneen kertaan.

Väärin. Suomessa ei edelleenkään ole oikeistohallitusta. Ei ole koskaan ollutkaan.

Kyllä on. On ollut ennenkin ja on ikävä kyllä myös nyt.

Väärin. Suomessa ei ole oikeistohallitusta. Ei ole koskaan ollutkaan.

Laita jotain lähteitä.

Vierailija
54/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus meinaa siis marssia demokratian ja vaalituloksen ylitse. Sinällään en pöyristy, kun Satosen on oppinut tuntemaan.

Ei meinaa kuten sinulle jo äsken selitettiin. Miksi valehtelet tahallasi?

Meinaa, eikä höpönlöpöselittelyjä tai sinun valheitasi tarvitse ottaa sen enempää tosissaan kuin Suomen Madia.

Nyt menee toverilta todella noloksi kommentointi. Kannattaisi jo ilmiantaa tämä ketju ihan itse että nämä idiotismit katoaisivat bittiavaruuteen :D

Ainoa nolo olet sinä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tällainen oikeistokaappaus tehdään nykyisien kannatusprosenttien aikana, niin siiten ei riitä enää ostoboikotti vaan alan sabotoimaan maata. Vähintään niin, että muutan fugeen ja käyn siellä Kelan piikkiin sairastamassa.

Suomessa ei ole oikeistoa.

Onpas. Ja sen ansiosta on kohta köyhälistökortteleitakin. 

OIkeisto saa tulevaisuudessa nauttia kättensä teoista; ulkomaalaiset on karkoitettu, mutta omat kansalaiset tulivat tilalle, muodostaen samanlaisia alueita, joissa piisaa köyhyyttä ja muita ongelmia.

Kyllä minä näin oikeistolaisena sanoisin että vasemmiston mallimaissa Neuvostoliitossa, Itä-Saksassa, Kuubassa, Vietnamissa, Pohjois-Koreassa yms. oli aikalailla köyhempää kuin oikeistolaisessa lännessä.

Vierailija
56/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tällainen oikeistokaappaus tehdään nykyisien kannatusprosenttien aikana, niin siiten ei riitä enää ostoboikotti vaan alan sabotoimaan maata. Vähintään niin, että muutan fugeen ja käyn siellä Kelan piikkiin sairastamassa.

Suomessa ei ole oikeistoa.

Kyllä on ja huonolaatuinen onkin.

Väärin. Suomessa ei edelleenkään ole oikeistoa, saatika oikeistopuolueita.

On edelleen, vaikka jostain syystä vänkäät vastaan.

Väärin. Suomessa ei edelleenkään ole oikeistota, saatika oikeistopuolueita.

On edelleen, vaikka ties mistä syystä jankkaat vastaan.

Vierailija
57/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tällainen oikeistokaappaus tehdään nykyisien kannatusprosenttien aikana, niin siiten ei riitä enää ostoboikotti vaan alan sabotoimaan maata. Vähintään niin, että muutan fugeen ja käyn siellä Kelan piikkiin sairastamassa.

Suomessa ei ole oikeistoa.

Onpas. Ja sen ansiosta on kohta köyhälistökortteleitakin. 

OIkeisto saa tulevaisuudessa nauttia kättensä teoista; ulkomaalaiset on karkoitettu, mutta omat kansalaiset tulivat tilalle, muodostaen samanlaisia alueita, joissa piisaa köyhyyttä ja muita ongelmia.

Väärin. Suomen politiikassa ei ole oikeistoa.

Vierailija
58/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt taitaa faktojen valossa olla Satosen elämässä viimeinen oikeistohallitus. Sen verran on leukaa kertynyt.

Suomessa tosin ei ole oikeistohallitusta.

Tosin Suomessa on oikeistohallitus ja sen osaamattomuus todettu moneen kertaan.

Väärin. Suomessa ei edelleenkään ole oikeistohallitusta. Ei ole koskaan ollutkaan.

Kyllä on. On ollut ennenkin ja on ikävä kyllä myös nyt.

Väärin. Suomessa ei ole oikeistohallitusta. Ei ole koskaan ollutkaan.

Kyllä on.

Vierailija
59/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus meinaa siis marssia demokratian ja vaalituloksen ylitse. Sinällään en pöyristy, kun Satosen on oppinut tuntemaan.

Ei meinaa kuten sinulle jo äsken selitettiin. Miksi valehtelet tahallasi?

Meinaa, eikä höpönlöpöselittelyjä tai sinun valheitasi tarvitse ottaa sen enempää tosissaan kuin Suomen Madia.

Nyt menee toverilta todella noloksi kommentointi. Kannattaisi jo ilmiantaa tämä ketju ihan itse että nämä idiotismit katoaisivat bittiavaruuteen :D

Ainoa nolo olet sinä itse.

Toverin kommentointi on 5-vuotiaan kehitystasolla.

Vierailija
60/283 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri Orpo ja kokoomus on ainut mikä voi Suomen pelastaa. Sosialisteja taas ei valtaan pidä päästää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi