Nyt Rodokselle!
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rodos +22 tänään
Oisinpa siellä
Ouzolla voisi huutoa kurkun ja sielun
Kurkun ja nielun.
Ja sisuskalut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rodos +22 tänään
Oisinpa siellä
Ouzolla voisi huutoa kurkun ja sielun
Kurkun ja nielun.
Ja sisuskalut
Tullaan maksan vaihtoon Suomeen
Vierailija kirjoitti:
Nyt Poriin!
Ei kai Poriin ?
Tyhmä perhe. Ilmastonmuutosta piti päästä hokemaan. Niin, vasta viime vuosina on alkanut olemaan maastopaloja, ennen sitä ei ole ikinä koskaan missään ollut maastopaloja. Ihan sama mitä tapahtuu tai on tapahtumasta, aina se johtuu ilmaston "muuttumisesta."
Just olen täällä. Ei vielä liian kuumaa, ei kamalia ryysiksiä yms.
Vierailija kirjoitti:
Moi Rodokselle
Heippa Rodos
Vierailija kirjoitti:
Rodoksen lämpötila +23
Tänään sama?
Vierailija kirjoitti:
Kylmää
Merivesi kylmää? Elokuussa on lämmintä ja syksyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylmää
Merivesi kylmää? Elokuussa on lämmintä ja syksyllä
Oujee
Matkaan mä kuljen nyt, suuntaa vaan en kysellyt
Sinne joskus kyllä. 🌞