Nyt Rodokselle!
Kommentit (146)
Lähtisin jos en olisi Rodoksen hyttysille niin allerginen. En tiedä mikä niissä on niin erilaista verrattuna muihin etelän hyttysiin mut kamalat pistospaukamat tuli jotka muuttui vesikelloiksi ja en ollut ainoa. Myös noroa on ollut siellä enemmän kuin muualla parina viime vuotena. Onneksi en ole siihen itse sairastunut.
Suosikkibiisi
Giorgos Alkaios & Friends - OPA (Greece) Live 2010 Eurovision Song Contest
Vierailija kirjoitti:
Suosikkibiisi
Giorgos Alkaios & Friends - OPA (Greece) Live 2010 Eurovision Song Contest
Kylkeen pullo ouzoa
Vierailija kirjoitti:
Suosikkibiisi
Giorgos Alkaios & Friends - OPA (Greece) Live 2010 Eurovision Song Contest
Aikamoinen energia siinä.
Lokakuussa taas nokka Rodoksen suuntaan, ja tarkoitus myös käydä Kastellorizolla.
Trodos