Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei koskaan selvitä mistä tykkään

Vierailija
10.05.2026 |

Esim. nyt äitienpäivänä, ei ollenkaan etukäteen kysy mitä haluaisin tehdä, haluanko lahjaa, mihin ravintolaan mennä. Sitten ihmettelee, kun petyn. Mieluummin ottaisin ettei hän järjestä mitään, kuin että hän muistaa minua asioilla jotka ei ole yhtään mitä haluaisin. Esim. jos joskus sanon, etten välitä kukista X, niin aivan varmasti juuri niitä antaa merkkipäivänä. Niihin ennalta miettimättömiin tekemisiin ja asioihin konkretisoituu se, ettei hän oikeasti välitä ja arvosta, vaan tekee ja hankkii asiat velvollisuudentunteesta. 

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä. Et sitten voi sanoa suoraan että jos aikoo jonkun kukan hankkia niin minkä haluat 

Vierailija
22/85 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei tahdo nuolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukut? Tunnistan kyllä ilmiön. Muistin eksästä kaiken ja tämä oli sitä ihmistyyppiä joka valitti jos hän pyysi kaupasta appelsiinimehua ja ostin sitä väärää merkkiä, kun enkö muista että hän tykkää siitä toisesta. Mutta sitten minun mieltymykseni, tekemiseni ja muut oli ihan "no mistä minä olisin voinut tietää".

Vierailija
24/85 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kerro hänelle? 

Vierailija
25/85 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se sun ukko osaa ajatuksia lukea.

Varmaan oot nii hankala ettei äijä tiiä mitä sulle laittas, et varmaan oo tyytyväinen mistään.

Teillä puuttuu keskustelut.Ettehän te tiedä mitä toinen toivoo.

Puhukaa, keskenään.

Kyllä mun mies osaa mua lukeakin. Kun on hyvä keskusteluyhteys ja halu oppia tuntemaan se puoliso tajuaa ilmeistä, eleistä ja puolesta sanasta mitä siellä toisen päässä liikkuu ja osaa olla dialogissa myös ns pään sisäisen kumppanin kanssa ja tietää esim mistä tämä hyppii seinälle. 

Vierailija
26/85 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut? Tunnistan kyllä ilmiön. Muistin eksästä kaiken ja tämä oli sitä ihmistyyppiä joka valitti jos hän pyysi kaupasta appelsiinimehua ja ostin sitä väärää merkkiä, kun enkö muista että hän tykkää siitä toisesta. Mutta sitten minun mieltymykseni, tekemiseni ja muut oli ihan "no mistä minä olisin voinut tietää".

Alapeukut siitä että aikuinen ihminen on yhdessä ihmisen kanssa jota ei voisi vähempää kiinnostaa. 

Vierailija
27/85 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset ap:n miehen kaltaiset ihmiset ovat juuri sellaisia välinpitämättömiä ihmisiä jotka eivät oikeasti välitä puolisostaan pätkääkään. Heille vaimo on kätevä kotiapulainen, joka huolehtii kodin siisteydestä ja ehkä miehen/lasten ruokinnasta.

Nimittäin jos oikeasti välittää ja rakastaa, sen kyllä pystyy osoittamaan jos vaan on tahtoa. Oma mieheni on jo kuollut, valitettavasti, mutta hän oli sellainen oikea herrasmies, joka takuulla huomioi aina kaikki merkkipäivät. Ihan normaali perusmies oli, ei mikään varakas, mutta kyllä aina sain jonkun kivan korun , vaikka uudet korvikset tms, ei mitään isoa mutta kuitenkin. Ja  vähintäänkin kukkia jopa nimipäivinä.

Osasi silti kaikki äijien työtkin, mutta minua piti kuin kukkaa kämmenellä aina loppuun asti. 

Ja sen huomasi kaikki muutkin, moni ystävättäreni sanoi että voi kun tuon miehen voisi monistaa.

Loppuelämäni tulen viettämään yksin kun tiedän että tuollaiset miehet ovat tooodella harvinaisia. Mutta onneksi sain kuitenkin parikymmentä vuotta nauttia tuollaisesta miehestä.

Hyvää äiten päivää kaikille äideille ja jos teilläkin on tällainen kultakimpale miehenä, muistakaa myös kertoa se heille.

Vierailija
28/85 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukut siitä että aikuinen ihminen on yhdessä ihmisen kanssa jota ei voisi vähempää kiinnostaa. 

Jos sillä toisella on halu oppia hän kyllä oppii. 

Vierailija
29/85 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset ap:n miehen kaltaiset ihmiset ovat juuri sellaisia välinpitämättömiä ihmisiä jotka eivät oikeasti välitä puolisostaan pätkääkään. Heille vaimo on kätevä kotiapulainen, joka huolehtii kodin siisteydestä ja ehkä miehen/lasten ruokinnasta.

Nimittäin jos oikeasti välittää ja rakastaa, sen kyllä pystyy osoittamaan jos vaan on tahtoa. Oma mieheni on jo kuollut, valitettavasti, mutta hän oli sellainen oikea herrasmies, joka takuulla huomioi aina kaikki merkkipäivät. Ihan normaali perusmies oli, ei mikään varakas, mutta kyllä aina sain jonkun kivan korun , vaikka uudet korvikset tms, ei mitään isoa mutta kuitenkin. Ja  vähintäänkin kukkia jopa nimipäivinä.

Osasi silti kaikki äijien työtkin, mutta minua piti kuin kukkaa kämmenellä aina loppuun asti. 

Ja sen huomasi kaikki muutkin, moni ystävättäreni sanoi että voi kun tuon miehen voisi monistaa.

Loppuelämäni tulen viettämään yksin kun tiedän että tuollaiset miehet ovat tooodella harvinaisia. Mutta onneksi sain kuitenkin parikymmentä vuotta nauttia tuollaisesta miehestä.

Hyvää äiten päivää kaikille äideille ja jos teilläkin on tällainen kultakimpale miehenä, muistakaa myös kertoa se heille.

Mies on yksin parisuhteessa? 

Vierailija
30/85 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA MÄKÄ MÄKÄ!

Vierailija
31/85 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat todella rasittavalta kumppanilta.

Vierailija
32/85 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata korostaa, mistä asioista ei tykkää, koska miehelle jää vain mieleen ne asiat. Mitä mä oikein keksin sille, tää on niin vaikeeta, kun ei tiedä mistä se tykkää ja eihän sitä voi nyt kysyä, kun yllätys menee pieleen. Jotain se joskus taisi puhua tulppaaneista. Problem solved.

Vierailija
33/85 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa pikkutarkka asioista. En ikinä valittaisi kukista tai ravintolasta. Pääasia viettää aikaa yhdessä. 

Vierailija
34/85 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit, tämä teidän päivä. Te kasvatatte niitä tulevaisuuden isejä ja äitejä. Jotta naisvalitus jää historiaan se vaatii, että kasvatukseen pitää kiinnittää huomiota ja esimerkin voimaa ei pidä väheksyä. Millaisen esimerkin sinä annat äitinä? 

Vierailija
35/85 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, myös miehet, muistavat kyllä itselleen tärkeät asiat. Aloittajan mieltymykset vain eivät kuulu niihin. 

Vierailija
36/85 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kero tarkat ohjeet, jos on noin vaikeaa.

Vierailija
37/85 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aina hyvissä ajoin esim. ennen miehen synttäreitä kyselen tarvisiko hän jotain, mistä tykkäisi lahjaksi jne. Saatan myös udella vaivihkaa jonkun arkisen keskustelun lomassa että mikä on hänen tämänhetkinen lempiravintolansa tsjp.  Mies ei koskaan näe tällaista vaivaa merkkipäivien eteen, vaan viime tipassa keksii omasta päästään jotain. Esim. eilen illalla lähti 21 aikaan käymään ruokakaupassa kuulemma äitienpäivää varten. Ja teki sitten ihan perus arkiaamupalan, ei kukkia. Ilmeisesti se juttu siinä oli, että hän sen ylipäätään teki. Ap

Mä saan valmiin aamukahvin ihan joka aamu, itse kun ole aamu-unisempi. Äitienpäivä eroaa siinä, että valkovuokkoja on siirtynyt pihalta keittiönpöydälle maljakkoon. Siinä mun äitienpäivä, aivan loistava, ei turhaa höösäämistä kellekään eikä pettymyksiä.

Vierailija
38/85 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on yksin parisuhteessa? 

Kyllä. Kuten aina, vain miehessä on vikaa ja kaikki uskotaan varauksetta mitä nainen sepustaa.

Vierailija
39/85 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa pikkutarkka asioista. En ikinä valittaisi kukista tai ravintolasta. Pääasia viettää aikaa yhdessä. 

Kyllä, tuohan on nimenomaan huomioimista ja muistamista. Mutta ei arvosteta

kun pitää olla sitä ja tätä.

Vierailija
40/85 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano mistä kukista tykkäät. Miksi ihmeessä sanot mistä et tykkää? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän