Ei naiset halua mitään provider miehiä
Eli siis miestä joka pitää naisestaan huolta, jolla on selkeä visio ja suunnitelma omalle elämälleen, on herrasmies, tuo henkistä turvaa, kohtelee naista kuin prinsessaa ja ennen kaikkea ei pistä naista tekemään kaikkia aloitteita vaan osaa ohjata esim. treffejä, keskustelua.
Naiset inhoavat tuollaisia miehiä.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on provider mies?
ei ainakaan tuollainen ap:n kuvailema
Vierailija kirjoitti:
Mikä on provider mies?
Mies, joka ei saa itselleen naista kuin rahalla. Säälittäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vakuuttunut etteivät naiset tiedä itsekään mitä haluavat. Ja nykynaisen tyytyväisenä pitäminen on mahdoton tehtävä.
Pitäkää tunkkinne.
M
Tiedän 100% varmasti, etten enää koskaan halua miestä elämääni. Ymmärsin tämän oltuani parisuhteissa 27 ja 5 vuotta.
Pitää olla tyhmä että noin kauan kesti. Miksi valitsit huonot miehet?
Kyllä, naiset hyväksyvät sen, kunhan mies hyväksyy, että myös naisella on selkeä visio ja suunta omalle elämälleen, eikä mies kuvittele, että hän olisi jotenkin naista korkeammalla tai, että hän voisi tehdä yhteistä elämää koskevat päätökset yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on provider mies?
Mies, joka ei saa itselleen naista kuin rahalla. Säälittäviä.
Naiset kyllä vaativat lähes järjestäänsä mieheltä tienestejä tavalla tai toisella. Toki voihan sitä itse kukin kusettaa itseään, että juurin mun kohdalla ei silti ole kyse rahasta, vaan jostain ylevimmistä asioista, mutta ei se silti sitä muuta, että ehdottoman vaatimuksen ytimessä on nimenomaan raha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on provider mies?
Kävelevä lompakko. Maksaa kaiken ja mahdollistaa naisen vain oleilla käymättä töissä.
Eli normaali mies. Mikä ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on provider mies?
Kävelevä lompakko. Maksaa kaiken ja mahdollistaa naisen vain oleilla käymättä töissä.
Kerropa, miten sinä itse olet rahoittanut naisen elämän? Onko sinulla vaimo kehittyvästä maasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on provider mies?
Ongelma on se jos ei jakseta teeskennellä, ettei kyse muka ole rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on provider mies?
Kerropa, miten sinä itse olet rahoittanut naisen elämän? Onko sinulla vaimo kehittyvästä maasta?
Ei ole. Eikä suomalaiselle naiselle kelpaa että pidän huolen hänestä ja perheestä. Siksi olen sinkku kuten miljoona muutakin suomalaista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on provider mies?
suomessa enemmistö miehistä ei näe tässä mitään ongelmaa.
Naiset ovat itse luoneet peniskateuden eli haluaa töihin ja sitten huomaakin ettei voi saada perhettä. Nyt alkaa kohta realismi iskeä ja saadaan taas syntyvyys nousuun nuorten naisten toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on provider mies?
Naiset ovat itse luoneet peniskateuden eli haluaa töihin ja sitten huomaakin ettei voi saada perhettä. Nyt alkaa kohta realismi iskeä ja saadaan taas syntyvyys nousuun nuorten naisten toimesta.
Naiset hakee enemmän kuin koskaan aiemmin yliopistoihin ja haluvat oman uran. Syntyvyys laskee entisestään ja hyvä näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on provider mies?
Ei kukaan halua kävelevää lompakkoa miehekseen! nyt valoja päälle!
Eihän nuo aloituksessa mainitut ominaisuudet ole ainoastaan "provider-miehille" varattuja ominaisuuksia. Oikeastaan ei ole tullut mieleenkään, että "providerilla" olisi juuri noita ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on provider mies?
Älä tule keskusteluun, jos et omaa keskusteluun vaadittavaa yleissivistystä, kiitos.
Keskusteluketjussa saa kysyä ja siihen voi ihan ystävällisesti, asiallisesti ja kohteliaasti vastata, sen sijaan että on ylimielinen ja ilkeä ja komentaa toiset pois ketjusta.
Jos, siis jos, itse tiedät mikä on providermies niin miksi et vähemmällä vaivalla vastannut kysymykseen vaan valitsit olla epäystävällinen ja nolata itsesi alentamalla toista.
Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on provider mies?
Kyseessä ei ole lompakko vaan kolikkokukkaro. Sillä ei saa perheelle kummoista elintasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on provider mies?
Millä rahalla ne naiset sitten elää? Suomessa ei ole miehiä, jotka antavat naiselle rinnakkaisluottokortin ja maksavat laskun mukisematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on provider mies?
Noh, jotkut haluaa. Yhdestäkin on juuri tehty ihan oma tv-ohjelma.
Mikään ei kiihota naista niin kuin RAHA
Tiedän 100% varmasti, etten enää koskaan halua miestä elämääni. Ymmärsin tämän oltuani parisuhteissa 27 ja 5 vuotta.