Miten tehdä aloite tutulle?
Olen ollut sinkkuna nyt kohta vuoden ja haluaisin tilanteen muuttuvan. Olen töissä tavannut erään projektin myötä mukavan miehen, jonka kanssa juttu luistaa mukavasti. Olemme myös työporukalla käyneet lounaalla ja terassilla töiden jälkeen, eli vapaakin keskustelu sujuu.
Nyt projekti on tällä erää loppumassa, emmekä enää näe jatkuvasti, mikä harmittaa hirveästi. Tekisi mieli jotenkin ilmaista selvästi, että olisin kiinnostunut. Mutta jos hän ei olekaan ajatellut minua yhtään sillä tavoin tai on vaikka parisuhteessa, niin miten ihmeessä voimme jatkossa tehdä tehdä töitä mahdollisissa uusissa projekteissa. Joka tapauksessa näemme kuukausittain.
Pitääkö tässä jotenkin vain vihjailla? Tajuaako miehet? Ennehkä ole naisellisin nainen, joten moni varmaan pitää minua vain kaverina. Mitä jos pyytää vaikka terassille, niin nolaako itsensä täysin?
Kommentit (36)
Kysyt vain rohkeasti haluaako seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä en kuitenkaan. Jos häntä ei kiinnosta, niin hankalaa tehdä normaalisti töitä yhdessä. Saan vielä jonkun ahdistelusyytteen.
Kysy lähteekö sun kanssa kahdestaan hugos roomiin
Parempi, että annat vain olla
ja kollegan mennä. Älä sekaannu
toisten avioliittoon. Saat pian
râivokkaan vaimon kannoillesi.
Voithan lähettää hänelle hyvät yöt kaipuuketjun välityksellä.
Ei koskaan virityksiä työpaikalta.
Oon kans mietieskellyt, että uskaltaako mielenkiintoista miestä lähestyä kysymällä kaljalle/kahville ihan kaverimielessä.
Ei näköjään, olettavat aina enemmän.
Multa on kysytty mm haluaisinko nähdä myös töiden ulkopuolella ja sit ihan vaan kaljalle/kahville.
Miten saat asiasta noin vaikean? Voitko menettää jotain jos kysyt suoraan?
Eikö teidän työpaikalla ole aloitelomakkeita?
Osa näistä on tietysti provoja ja vastauksista myös, mutta vastaan silti. Olen mies, kuuntele minua silti.
1. Ole aloitteellinen. Miehet ovat entistä vähemmän aloitteellisia ilmaisemaan kiinnostustaan uusfeminismin ja kaiken #metoo-paskan takia. Pyydä miestä kahville tms. Yksikään mies ei sellaisesta loukkaannu, ja jos on parisuhteessa niin kieltäytyy kohteliaasti. On imarreltu silti. Mitään vahinkoa ei tapahdu.
2. ÄLÄ VIHJAILE. Miehet eivät ymmärrä vihjailuja. Tämän pitäisi olla vuonna 2026 naisille jo selvinnyt, mutta tiedän että se ei ole. ÄLÄ VIHJAILE, ELEHDI VIHJAILEVASTI TAI HEITTELE MITÄÄN VIHJAILEVIA JUTTUJA. EI SE MIES NIITÄ TAJUA. USKO JO.
3. Ole aloitteellinen. Sanoin tämän jo mutta sanon uudelleen. Miehelle voi myös puhua suoraan, se on ainoa kieli mitä mies ymmärtää.
Jos sanot tuon mitä kirjoititkin. Että sua harmittaa, että nyt projektin päättyessä ette enää ole niin usein tekemisissä, ja oli niin kiva tutustua. Kuulostelet, missä tunnelmissa vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos sanot tuon mitä kirjoititkin. Että sua harmittaa, että nyt projektin päättyessä ette enää ole niin usein tekemisissä, ja oli niin kiva tutustua. Kuulostelet, missä tunnelmissa vastaa.
Ei tällainen johda yhtään mihinkään muuhun kuin korkeintaan vääriin tulkintoihin. Olet varmastikin nainen.
Vastaavankaltaisessa tilanteessa kerroin rehdisti ihastuneeni ja surevani jo valmiiksi tulevaa eroa. Tästä mies ilahtui niin kovasti, että tunnusti tuntevansa täsmälleen samoin mua kohtaan. Hän ei vain ollut uskaltanut tehdä aloitetta, koska oli pelännyt, että annan kuitenkin pakit. Sen jälkeen meidän suhde on ollut yhtä unelmaa. 😍
Älä tee mitään. Anna ajan kulua ja kato tuleeko tapahtumaan mitään.
Itellä pitkä sinkkuus ja olen huomannut että moni töissäkin on kyllä kiinnostunut tai jotenkin huomaa että synkkaa jne, mutta kaikki ne on varattuja eikä koskaan tekis mitään. Anna siis olla niin et nolaa itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä en kuitenkaan. Jos häntä ei kiinnosta, niin hankalaa tehdä normaalisti töitä yhdessä. Saan vielä jonkun ahdistelusyytteen.
Niissä tilanteissa kun olitte jossain ulkona niin jäittekö kahdestaan viimeisenä? Oliko hän tappiin asti? Jos ei niin lähteny mamman luokse.
Vierailija kirjoitti:
Parempi, että annat vain olla
ja kollegan mennä. Älä sekaannu
toisten avioliittoon. Saat pian
râivokkaan vaimon kannoillesi.
Voithan lähettää hänelle hyvät yöt kaipuuketjun välityksellä.
Käytän tuota korvaavaa á-vokaalia
móden välttämiseksi. Teksti ei minun,
vaikka rivivälitkin täsmäävät. 🤔
Teet kuten parhaaksi näet, Ap.
Olethan jo aikuinen, viisas nainen.
E
Mies olisi tehnyt aloitteen jo, jos olisi kiinnostunut. Muunlaisilla miehillä ei ole niin väliäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niissä tilanteissa kun olitte jossain ulkona niin jäittekö kahdestaan viimeisenä? Oliko hän tappiin asti? Jos ei niin lähteny mamman luokse.
Tai ihan vaan kotiin olemaan rauhassa ja elämään omaa elämää. Aika moni ihminen ei halua viettää aikaa töissä tai työkaverien kanssa yhtään enempää kuin on pakko.
Vierailija kirjoitti:
Mies olisi tehnyt aloitteen jo, jos olisi kiinnostunut. Muunlaisilla miehillä ei ole niin väliäkään.
Tällä asenteella on todella hyvät mahdollisuudet päätyä parisuhteeseen narsistin tai pelimiehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä asenteella on todella hyvät mahdollisuudet päätyä parisuhteeseen narsistin tai pelimiehen kanssa.
Tai sitten ihan vain miehen eikä neidin.
"Tällä asenteella on todella hyvät mahdollisuudet päätyä parisuhteeseen narsistin tai pelimiehen kanssa."
Mun mielestä naisten kannattaisi olla paljon enemmän aloitteellisia miehiä kohtaan, koska silloin on huomattavasti suurempi todennäköisyys, että päätyy yhteen elämänsä rakkauden kanssa. Toimin näin ja olen joka ikinen päivä yhtä onnellinen rohkeudestani. 😍
Ota nyt ensiksi selvää onko parisuhteessa