Miehet! Miksi ostatte VAIMOLLE äitienpäivälahjan? Onko vaimosi myös äitisi?
Kommentit (72)
Vaimoni on rakas, ja yhteisten lapsiemme äiti.
Toki muistan häntä äitienpäivänä.
Tosiaan, sehän on sama, kuin vaimo muistaisi isänpäivänä isänsä sijaan miestään!
Toisaalta avioliitossa moni mies on yhtenä lapsena muiden joukossa, joten sinänsä looginen näin päin.
Hän on rakkaan koira-lapsemme äiti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettet ole itse löytänyt kumppania ja saanut lapsia. Sitten kyllä tietäisit.
T. Kolmen isä
Minulla on kyllä äiti siitä huolimatta. Surullista jos et tuntenut omaa äitiäsi, jota muistaisi äitienpäivänä :/
Tulkitsette kumpikin ihan omianne😳😭😭😭💁🐣😮
Äitin pillu maistuu parhaalta! Terveisiä Kainuusta!
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyys on lisääntymisen edellytys, ja väestön ÄO laskeekin koko ajan.
Ilmankos naiset ovat aina olleet niin paljon halukkaampia lasten saantiin.
Miksi presidentti onnittelee äitejä? ONKO NE KAIKKI PRESSAN ÄITEJÄ NIIN HÄH HÄH HÄH ?!?!?!123
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan, sehän on sama, kuin vaimo muistaisi isänpäivänä isänsä sijaan miestään!
Toisaalta avioliitossa moni mies on yhtenä lapsena muiden joukossa, joten sinänsä looginen näin päin.
Tää on vähän sama kun syntymäpäivänä muistaisi YHTÄÄN KETÄÄN paitsi itseään! Niiiih!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on lasteni äiti. Siksi.
Mutta kai miehelläsi on "Oikea" Äitikin. Siis joka on hänet synnyttänyt.
Vai oletko itse synnyttänyt miehesi?
Miehen Oikea Äiti saattaa olla jo kuollut.
Miksi mies ei saisi onnitella lastensa äitiä, sitä joka on tehnyt hänestä isän?
Monet naisethan on vihaisia siitä, että mies on missään tekemisissä äitinsä kanssa, sehän on sitä leikkaamattomasta napanuorasta roikkumista.
Anoppejahan vihataan ja kun mies perustaa perheen, on hänen luovuttava äidistään. Näin täällä pauhataan pitkin vuotta suurella suulla.
Ja äitienpäivänä sitten ollaan niin jyrkkiä ja moderneita ja älyllisiä siitä, että enhän minä ole mieheni äiti! Miehen pitää äitienpäivänä muistaa OMAA äitiään! Sillä kaunistellaan sitä pettymystä, että ei tunne saavansa mieheltä arvostusta äitinä itse.
Joka ikinen äitienpäivä sama laulu.
Ja jos joku rehellisenä kertoo suoraan olevansa pettynyt, kun häntä ei äitienpäivänä muisteta, niin sitten kuoro veisaa siitä, kuinka huono puoliso ja äiti hän on ja kasvattanut lapsensa väärin.
Koska se on äitienpäivä. Ei äitisipäivä.
Tyhmyys on lisääntymisen edellytys, ja väestön ÄO laskeekin koko ajan.