Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Miksi ostatte VAIMOLLE äitienpäivälahjan? Onko vaimosi myös äitisi?

Vierailija
10.05.2026 |

Synnyttikö hän sinut?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin lasteni isälle lahjan isänpäivinä , jotta lapset sai hyvää mallia.

Vierailija
22/72 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on lasteni äiti. Siksi.

Mutta kai miehelläsi on "Oikea" Äitikin. Siis joka on hänet synnyttänyt.

Vai oletko itse synnyttänyt miehesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jotka saavat lahjan mieheltään äitienpäivänä ovat naimisissa lapsen kanssa joka odottaa naisen toimivan hänen äitinä.

Vaimooo, pyyhkimään!

Vierailija
24/72 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu vaikka vaimona saisin lahjoja joka päivä? Oletko kateellinen

Vierailija
25/72 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset jotka saavat lahjan mieheltään äitienpäivänä ovat naimisissa lapsen kanssa joka odottaa naisen toimivan hänen äitinä.

Vaimooo, pyyhkimään!

Ei vaan jotkut ovat oikeasti onnellisia. Mene kotiisi itkemään

Vierailija
26/72 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tuntuu että olen myös mieheni äiti, tai kotitalousrobotti vähintään...

Vierailija
27/72 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no mielestäni omien lasten äitiä tulee muistaa. En edes ymmärrä, miksi kukaan voi ajatella " ei vaimo ole miehrn äiti" . Ihanko totta? Mutta on yhteisten lasten ÄITI, niin tottakai se huomioidaan. 

Ja normaali ihminen onnitelee lastensa äitiä, vaikka olis erottu. Toivotan minäkin niille äideille hyvää äitienpäivää, ketä äideiksi tiedän vaikka ne ei minun äitejä olekkaan.

Vierailija
28/72 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistelen palstan olevan täynnä "mieheni ei ole isäni" ketjuja marraskuussa. Jostain syystä miesten haukkuminen saa tällöin eniten tykkäyksiä.

Toisaalta onhan se miehen kontribuutio siihen lapsen tekemisprosessiin hiukan suppeampi kuin lapsen äidin... 

Vierailija
29/72 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en tajunu. Hyvä, että nyt rahaa säästyy.

Vierailija
30/72 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no mielestäni omien lasten äitiä tulee muistaa. En edes ymmärrä, miksi kukaan voi ajatella " ei vaimo ole miehrn äiti" . Ihanko totta? Mutta on yhteisten lasten ÄITI, niin tottakai se huomioidaan. 

Ja normaali ihminen onnitelee lastensa äitiä, vaikka olis erottu. Toivotan minäkin niille äideille hyvää äitienpäivää, ketä äideiksi tiedän vaikka ne ei minun äitejä olekkaan.

Näin mäkin ajattelisin. Eron jälkeen isänpäivänä ostin pienen ihan muutaman euron arvoisen lahjankin exälle, että lapset voisi viedä isälleen (oppisivat huomioimaan toisia), mutta exä sanoi, ettei hän halua minulta mitään lahjoja, eikä aio minulle mitään vastalahjaa antaa. Ei kerta kaikkiaan voinut ymmärtää, ettei se ole ikään kuin minulta, vaan sitä, että lapset oppii tuollaiset huomioimiset. Varmasti sitten, kun lapset ovat vähän vanhempia, minun pitää vain kertoa heille, miten äitienpäivänä toimitaan, että osaisivat sitten huomioida oman puolisonsa/lastensa äidin.

Vastaavasti nykyinen miesystäväni huomioi kyllä lastensa äidin (olemme siis molemmat eronneet), hankkii aina jonkun pienen lahjan, jonka paketoi ja antaa lastensa äidille yhdessä lastensa kanssa. Näin heidän lapsensa oppivat näitä asioita, eli näkemään vähän vaivaa toisten huomioimiseksi. Se tehdään lasten vuoksi, ei siksi, että haluaisi antaa exälleen jotain. Lahjat eivät ole olleet mitenkään henkilökohtaisia ja ovat todella edullisia (siis tyyliin pieni itse kasattu herkkukori tai jotkut halvat tohvelit).

Miesystäväni toki huomioi minutkin äitienpäivänä - tänäänkin kirjoitti, että olen paras äiti, kenet hän tietää, ja että hän ihailee sitä, mitä kaikkea minä teen lasteni eteen. Ja kyllähän monet laittavat vaikka someenkin onnittelut ihan kaikille äideille, keitä tuntevat. Todella erikoista, ettei omien lastensa äitiä huomioisi.

Vierailija
31/72 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan perseestä, että lasten saaminen on kenen tahansa oikeus. 

Niin kuin sinunkin vanhempiesi.

Vierailija
32/72 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko niin että jos ei osta niin saa mökötystä ja mykkäkoulua viikkoja 😆

Vierailija
33/72 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen Oikea Äiti saattaa olla jo kuollut.

Miksi mies ei saisi onnitella lastensa äitiä, sitä joka on tehnyt hänestä isän?

Vierailija
34/72 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset ovat pieniä, eivät he osaa leipoa äidilleen kakkua eivätkä ostaa lahjaa, saati sitten laittaa äitienpäivälounasta. Se on isän tehtävä.

Vierailija
35/72 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on lasteni äiti. Siinä selitys.

Vierailija
36/72 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen Oikea Äiti saattaa olla jo kuollut.

Miksi mies ei saisi onnitella lastensa äitiä, sitä joka on tehnyt hänestä isän?

Miten homoparit viettää äitienpäivää.

Vierailija
37/72 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni kantoi ja synnytti minun rakkaat lapseni. Siitä en koskaan voi tarpeeksi kiittää. Ymmärrän kyllä, miksei monella miehellä ole lapsia eikä edes pääse harjoittelemaan alullepanoa. Naiset eivät kiihotu mieslapsista.

M

Mistä tiedät, että ne ovat sinun.

Vierailija
38/72 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lapset ovat niin pieniä. Lapsille on niin jännittävää päästä valitsemaan äidille lahjaa ja vielä yrittää pitää salaisuus äidiltä piilossa äitienpäivään asti. 

Myös äitienpäivänkakun tekeminen on jännittävää ja ihan itte! (Jäätelöä, jonka päälle saa pursottaa suklaata ja laittaa karkkeja.)

Vierailija
39/72 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koira ei osaa eikä edes saa itse mennä kauppaan ;-D 

Mies on itse alkanut kutsua mua koiran äipäksi, ymmärrän ja olen kyllä huomannut etten ole sitä synnyttänyt. 

Vierailija
40/72 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän on lapsiemme äiti, siksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi