Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko OPH pääjohtaja eronnut?

Vierailija
10.05.2026 |

Pitäisi älytä erota itse

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kirjan kirjoittajista on suomalaissyntyinen nainen, joka kääntyi muslimiksi ja on Suomen ensimmäinen muslimirehtori. Itse olen ajatellut, että se on vain hyvä, jos radikaali-islamia ei opeteta, vaan lapset oppivat "länsimaisen" muslimiuskon. Mutta juuri tämä saa kritiikkiä, sanotaan, että "valkopestään" muslimia. Hoh hoijaa... 

Mitä on "länsimainen" muslimiusko ja miten selität tämän oppilaiden sunni- ja shiavanhemmille joiden edustamat uskonsuuntaukset ovat tapelleet keskenään vasta vuodesta 632 jkr. ja jotka eivät Suomessakaan tule toimeen keskenään.

Vierailija
42/43 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mistään Adlercreuzin kanssa samaa mieltä, paitsi tästä uskonnon opetuksesta. Kaikille yhteinen elämänkatsomustieto olisi hyvä asia. Kaikki oppilaat kuulemassa yhteisesti perusasiat kaikista maailmanuskonnoista ja vaikka niistä pienemmistäkin haaroista. Mitä se palvelee, että peruskoulussa eri uskontokuntien edustajat omissa poteroissaan oppii muka tunnustuksettomasti omista uskonnoistaan asioita? Olisi myös halvempaa kun ei tarvitsisi pienryhmille hankkia omia opettajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orpolla ei ole rohkeutta puuttua tällaisiin asioihin. Lapanen kun on. 

Pääjohtaja on edellisen hallituksen opetusministerin eli Li Anderssonin nimittämä.  Eivät opposition mokat ole persujen tai Orpon syytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi