Jos alkoholodementiassa aivot on surkastuneet sille ei voi mitään
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen juonut 5, 5 vuotta.
Huh
30 vuotta on tullut ryypättyä, kyllähän tässä vähän dementia alkaa vaivaamaan, mutta en tied' johtuuko viinasta vai iästä.
Juuri päinvastoin oli että korjaantuvat osittain.
Siksihän ne juo kun niiden aivot on riippuvaiset siitä. Se on itsetuhomekanismi, joka johtaa kuolemaan. Juomaan oppii kahdella tavalla: ankarasti harjoittelemalla tai kantamalla syntymästään saakka niitä noin viittä riippuvuusgeeniä, jotka on suomalaisissa rikastuneena sisäsiittoisuutemme vuoksi. Silloin yksi känni riittää tekemään terveestä ihmisestä alkoholistin.
Toki juominen on hyvin helppo lopettaa lopettamalla alkoholin juominen ja vaihtamalla esim. vesijohtoveteen. Mutta kun on jo riippuvainen niin ei halua lopettaa. Kts. Allu
Vierailija kirjoitti:
Juuri päinvastoin oli että korjaantuvat osittain.
Karseeta kun rankan länträäjän tunnistaa mutta ne itse luulee ettei muut huomaa spurguitumista.
Vierailija kirjoitti:
Siksihän ne juo kun niiden aivot on riippuvaiset siitä. Se on itsetuhomekanismi, joka johtaa kuolemaan. Juomaan oppii kahdella tavalla: ankarasti harjoittelemalla tai kantamalla syntymästään saakka niitä noin viittä riippuvuusgeeniä, jotka on suomalaisissa rikastuneena sisäsiittoisuutemme vuoksi. Silloin yksi känni riittää tekemään terveestä ihmisestä alkoholistin.
Toki juominen on hyvin helppo lopettaa lopettamalla alkoholin juominen ja vaihtamalla esim. vesijohtoveteen. Mutta kun on jo riippuvainen niin ei halua lopettaa. Kts. Allu
Kaikkiin riippuvuuksiin kuuluu itsepetos.
Surkastuu muutkin elimet maksa liukenee jo nuorilla.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi on ainoa laillinen päihde. Muuta ei saa käyttää ja sitten vingutaan siitäkin kun alkoholi aiheuttaa haittoja.
Surullista. Tiedän kaksi korkeasti koulutettua henkilöä, jotka olivat alkoholidementian vuoksi menettäneet kaiken mikä heille oli ollut elämässä tärkeää. Viina oli kuitenkin ykkössijalla. He molemmat menehtyivät noin 50-vuotiaina.
Kaikista mittavista haitoista huolimatta vain alkoholia saa laillisesti. Miksei laillisteta vähemmän haitallisia päihteitä?
Kuinka paljon aivot on surkastuneet ihmisellä joka tekee saman aloituksen vuodesta toiseen?
Kaikki ihmisen osaset on vaihdettavissa. Sian aivot käy tuollaisessa tapauksessa oikein kivasti. Eroa ei juurikaan huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihmisen osaset on vaihdettavissa. Sian aivot käy tuollaisessa tapauksessa oikein kivasti. Eroa ei juurikaan huomaa.
Helpointa on vaihtaa kerralla koko pää. Eroa ei juuri huomaa.
Minä olen juonut 5, 5 vuotta.